Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_389302

Hoi,

Ik weet niet of jullie het nodig hebben maar ik kan wel overweg met textures. Dus als jullie nog zo iemand zoeken zou ik mijn diensten wel willen aanbieden.

Ikkes.

Geplaatst:
comment_389370
Hoi,

Ik weet niet of jullie het nodig hebben maar ik kan wel overweg met textures. Dus als jullie nog zo iemand zoeken zou ik mijn diensten wel willen aanbieden.

Ikkes.

Kan je misschien even een screen posten van iets dat je getextuurt hebt?

Dan zien we wel verder.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_389455

timmieboy12, maximaal 3 beta testers en we hebben er al 3. 2 daarvan zijn onactief dus als die niks doen worden ze na 1 mei uit de mod verwijderd, dan heb jij geluk :Y

Ikkes, regels zijn regels. Er zijn 4 functies, geen daarvan is texturen dus helaas.

Bewerkt: door Blaster27

Geplaatst:
  • Auteur
comment_389462

Mischien breng ik na de release wel een modje oud die vc laat staan. Maar vanwege coordinaten zal dat niet makkelijk gaan.

Geplaatst:
comment_389501
Kan ik me ook aanmelden voor Texturing ?

Nou we hebben niet echt textuurders nodig, de modellers die op de lots bouwen passen de textures van hun lot zelf aan als het nodig is.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_389515

Nou, je kunt photoshoppen. Dat is ook een functie waarvoor je je kunt aanmelden. Dan maak je loading screens, logo's en artwork. :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_389523

Wat jij zegt is een beetje vaag, als je hem wilt texturen doe je dit tegelijkertijd als je het model maakt. Wat jij gewend bent is dat je textures aanpast. Wat wel kan is dat jij je textures geeft en ik ze gebruik voor een gebouw.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.