Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_687327

Mooi lichtjes hoor, ze staan erg leuk op Alcatraz.

Vooral in de mist of in het donker zullen ze er mooi uit zien. Daarvoor zijn ze eigenlijk ook bedoeld. :$

Maar ga vooral zo door Blastov! Ik laat binnenkort ook wat screens zien van mijn lot.

Geplaatst:
comment_687505

TNX. ik doe mijn best.

maar ik zit nu met een verzelijk kut probleem. ik moet een deur maaken achter 4 polygons. ik maak alle duuren met de cut tool. ik zet dan een box op de plek waar ik de deur wil en dan doe ik de snaps toggle. (die tool die er voor sorgt dat je altijd op een vertix klikt.

maar ik cut dan altijd in de vorkeerde muur.

kan iemand mij uitleggen hoe ik die cut tool in de goede muur doe ?

Geplaatst:
comment_687605
GLD. :duh:

//> Edit door DaBeast: Niet zo negatief over GLD, we moeten ten slotte niemand afkraken :bier: .

GLD, het beste start project voor beginnende 3Dsmaxers :D.

Om maar niet te spammen val ik met de deur in huis *plof*. Ik zelf kan redelijke tekeningen maken en hierbij meld ik me aan om officïeel tekenaar te worden. Met programma's als Photoshop kan dit weer bewerkt worden en zo krijg je net echt GTA Artwork. Ik zal even enkele werken van mij laten zien:

Tony Montana

Niko Bellic

Volgende tekeningen, waar ik al mee bezig zijn. Zien er wat krankzinniger en daardoor ook wat meer Mafia uit. Ook zijn de schetslijnen verdwenen, dus ik gum de schetslijnen weg en er komen strakke lijnen te voorschijn getoverd.

Greetz, WG ^^

@ Blastov: Het Niveau voor GLD ligt lager dus is aantrekkelijker. En ik ben aangenomen :D. Ik zal zo eventjes wat scannen :D.

Bewerkt: door White Gold

Geplaatst:
  • Auteur
comment_687612
GLD. :duh:

//> Edit door DaBeast: Niet zo negatief over GLD, we moeten ten slotte niemand afkraken :bier: .

GLD, het beste start project voor beginnende 3Dsmaxers :D.

Ik zie niet in waarom beginnende 3ds max modellers GLD zouden joinen, ze kunne ook MS joinen ze worden vanzelf beter.

Om maar niet te spammen val ik met de deur in huis *plof*. Ik zelf kan redelijke tekeningen maken en hierbij meld ik me aan om officïeel tekenaar te worden. Met programma's als Photoshop kan dit weer bewerkt worden en zo krijg je net echt GTA Artwork. Ik zal even enkele werken van mij laten zien:

Tony Montana

Niko Bellic

Volgende tekeningen, waar ik al mee bezig zijn. Zien er wat krankzinniger en daardoor ook wat meer Mafia uit. Ook zijn de schetslijnen verdwenen, dus ik gum de schetslijnen weg en er komen strakke lijnen te voorschijn getoverd.

Greetz, WG ^^

Je kan zeker mooi tekeingen. :) Bij deze ben je dan ook Aangenomen, heb een prettig verblijf in het team van GTA: Mafia Stories. Ik hoop zo snel mogelijk een nieuwe photoshop opdrachten lijst te kunnen maken. Ik ga er ook voor zorgen dat de beste\actiefste photoshoppers beschikken krijgen tot het MS wachtwoord.

Bewerkt: door Blastov

Geplaatst:
comment_687665

Ik wist niet dat de minder actieve photoshoppers geen beschikken hebben tot het MS wachtwoord.

Ik dacht dat ieder lid van GTA Mafia Stories toegang kreeg tot het Privé subforum.

Naja, ik heb ook niet overal verstand van. :7

Welkom bij GTA Mafia Stories Big-Bear en White Gold. Veel plezier hier!

Leuk trouwens dat je weer wat actiever bent Big-Bear.

Bewerkt: door Twenty Eyes

Geplaatst:
comment_687851
TNX. ik doe mijn best.

maar ik zit nu met een verzelijk kut probleem. ik moet een deur maaken achter 4 polygons. ik maak alle duuren met de cut tool. ik zet dan een box op de plek waar ik de deur wil en dan doe ik de snaps toggle. (die tool die er voor sorgt dat je altijd op een vertix klikt.

maar ik cut dan altijd in de vorkeerde muur.

kan iemand mij uitleggen hoe ik die cut tool in de goede muur doe ?

Tijdens het cutten moet je wel wat moeite doen om je CUT naar de desbetreffende polygon te sturen.

Ik raad je aan links onderin te beginnen

Geplaatst:
comment_688671

Eigenlijk is het waardeloos om met deze status een screen te geven. Maar toch doe ik het om te laten zien dat ik al ben begonnen aan lot3 op CDCleft. Aangezien in minstens een keer in de twee weken een screen wil laten zien.

Er komt o.a. een treinstation op de lots. Naja, een metrostation kun je beter zeggen. Want we zijn van plan de trein op CDC left ondergronds te laten gaan, op op bepaalde gebied(en) bovengronds.

UBERWIP***

Geplaatst:
  • Auteur
comment_688705

Tim, leuk maar probeer is alsjeblieft een keer wat gevarierende textures te gebruiken, dus niet weer van die bruine muur-raam texures. Neem bijvoorbeel is een keer wit\grijze muur-raam textures. Met het treinstation moet je nog afkes wachten, je mag hem wel maken maar maak geen vaste plaats voor het. De eilanden worden nog steeds verplaatst en het spoor van mijn eiland naar de jouwe moet echt in een rechte lijn komen.

Bewerkt: door Blastov

Geplaatst:
comment_688744

ff een offtopic vraag, maar jij zegt, de eilanden worden nog steeds verplaatst, is het dan wel handig om al met SCM te beginnen, als de eilanden nog verplaatsen?

Geplaatst:
comment_689204

@Black force: idd je hebt groot gelijk. iig kun je de missies maken op CDCleft, want ik denk dat we CDC right gaan verplaatsen. Eilanden hoeven eingelijk niet dieper onderwater. Want volgens mij is het best mogelijk om de water.dat omhoog te doen.

PS. Ik heb nog een screen van lot5 op cdc left

Geplaatst:
  • Auteur
comment_689246
ff een offtopic vraag, maar jij zegt, de eilanden worden nog steeds verplaatst, is het dan wel handig om al met SCM te beginnen, als de eilanden nog verplaatsen?

Klopt, maar ik vind dat niet echt een probleem. Ik ga de eilanden zoiezo verplaatsen op hele coordnaten, dus bijvoorbeeld dat ik alles x1000 en y3000 verder zet. Je hoeft maar een beetje te kunnen hoofdrekenen want 1000 en 3000 ergens bij optellen lijkt me niet zo moeilijk.

@Black force: idd je hebt groot gelijk. iig kun je de missies maken op CDCleft, want ik denk dat we CDC right gaan verplaatsen. Eilanden hoeven eingelijk niet dieper onderwater. Want volgens mij is het best mogelijk om de water.dat omhoog te doen.

Helaas tim, jouw eiland word ook verplaatst.

Bewerkt: door Blastov

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.