Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 128k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_697084

Ziet er goed uit gybrus, Mafia Sfeertje is er zeker vooral door die bloedvlekken. Alleen is het wel wat aan de donkere kant waardoor je heel geconcentreerd moet kijken. Misschien kun je nog een ander lettertype nemen voor die tekst. Maar hij blijft erg mooi, helaas kan niets onze huidige banner pwnen. Daar is hij te goed voor.

Edit door DaBeast: Hoor ik daar een uitdaging? :eten:

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
comment_697211

Updaatje :sigaar:

Ben dus verder gegaan me m'n lot3 op cdc left. Hier heb ik een paar renders, de gebouwen zijn getekstuurt. Ik wil nog de lotgrond van steen maken (uiteraard), en wat dingen plaatsen (fontijntjes ofzo).

lot3render1jl6.jpg

lot3render2pd1.jpg

lot3render3im9.jpg

lot3render4bt4.jpg

Geplaatst:
comment_697214

Ziet er wel goed uit Tim, lijkt al een beetje een echte stad zo, alleen het ziet er wel erg low poly en boxie uit, misschien kunnen balkons en trappen daar wat aan doen?

Geplaatst:
comment_697217

Mededeling:

Ik heb geprobeert de lots vlak te maken. Helaas zal ik tegen bugs aan blijven lopen. Daarom lijkt het me handiger als mensen dus zelf hun lot vlak maken. Dit doen ze dan door de Poly's van de CDCleftlot te extruden. Vervolgens doe je het geextrude deel vlak maken. Gelieve het een beetje slim te doen, zodat je niet in een keer een gigantische hoge muur boven je ziet uitsteken, maar dat het dus schuin naar boven loopt.

Natuurlijk is dit niet noodzakelijk. Zelf heb ik geen moeite met het relief op mijn lots. Maar als mensen hier echt last hebben van het relief kunnen ze dit uitvoeren.

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
  • Auteur
comment_697246

Tim ik denk dat er op deze manie minder lots zullen worden verhuurd. Niet veel mensen zullen dit doen denk ik, ik vind toch echt dat je je eigen fouten moet verbeteren. Je moet ook gewoon je lot verwijderen en een nieuwe plane van x bij x aantal segmeneten maken (iets van 10 bij 10) en dan de buitendste vertexen naar de rand van de weg\land snappen. De rest van de vertexen schuif je ook dichtbij de rand en laat je een mooi heveultje lopen, zorg dan dat er op zijn minst 2\3 deel vlak is.

Geplaatst:
comment_697349

natuurlijk komen er veel meer details op. De achterkant van de gebouwen krijgen achterdeuren enzo. Ook worden de textures van de winkels in 3d gemaakt. Alleen het probleem is dat de textures dan gaan n**ken. Dus ik moet een oplossing vinden, zodat je niet uitgerekt textures in de binnenkant zijn. Vervolgens komen er natuurlijk een aantal trappen. De vorn van de gebouwen laat ik wel zo

Geplaatst:
comment_697606

Het ziet er goed uit hoor. Aleen kreeg ik kritiek van Jost-Vice en Paroxum dat de meeste gebouwen de zelfde texture gebruiken, en dat ze er zo boxy uit zien. Mischien gewoon een apparte stenen texture gebruiken en de ramen extruden? Zodat er meer detail in zit, en dus dat je meer variatie in je gebauwen kan maken. Ik weet dat ik zelf niet veel moet zeggen, maar ik heb het heel even moeilijk enzo, naast dat ik uit die clan ben gestapt heb ik het ook een weekje of twee druk met school en me tante is gestorven.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_697644
Hoi,

Nieuwe texture pack: GTI

Alle textures van GTI v0.1 zitten erin. 394 bmp bestanden.

Wat zijn jullie ook neukerds beetje uit andere mods rippen :clown:.

Edit door Diethur: Ja hur, we nuiken graag. Jij niet dan? :dans:

Edit door DaBeast: Closed wegens antibump/antispam :slotje: .

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
comment_697683

Ik heb hier nog wat zwaar WIP ingame screens. Er zitten duidelijke textures bugs in, zo is een bepaalde muurtexture t donker. naja, het ziet er nog niet goed uit. Maar daar komt snel verandering in. het totaalbeeld vind ik ook niet zo mooi. maar met een beetje genericks aanpassing kan het wel goed komen

Geplaatst:
comment_697784

super tim voral de 2e en de 3e vint ik er goet gelukt.

ik zag vandaag kans om ook ff weer wat te maaken dus mischien laat ik straks nog wel wat zien.

BTW heeft er iemand het player model voor mij in 3ds vormaat ??

Geplaatst:
comment_697881

ja ik maak het mij zelf weer moeilijk. een wip render van mijn eerste gebouw. die warschijnlijk op lot 7 komt maar das nog niet 100% zeker.

post-5109-1180987004_thumb.jpg

mischien komt er ook nog een twede verdiping bij. maar dat licht er aan hoe makelijk dat gaat. anders maak ik een hek voor de trap.

Geplaatst:
comment_697889
Zorg alsjeblieft dat alle ongetextuurde plekken eruit zijn, owja kees zie de bijlage :Y Nice werk iedereen.

Vet, maar is dat niet Tommy Vercettie, of vergis ik me. Je zie wel dat hij een shirt aan heeft, en geen smoking, wat voor poppetje is het precies

**Ow blijkbaar gewoon een player model voor te scalen**

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
  • Auteur
comment_698139

Geile shit hier.

Oja, allemaal ff spammen in de private section, ik wil gld inhalen met posts.

Alle eilanden zijn succesvol verplaatst:

ms155.jpg

ms156.jpg

Cita left en right zullen niet meer veranderen, lynx en alacatraz mischien.

Verplaatsingscoordinaten:

Cita right:

X: -2400

Y: +1400

Z 0

Cita left:

X: 0

Y: +1100

Z: 0

Alcatraz:

X: -1500

Y: -200

Z: 0

Lynx:

X: -2000

Y: +2000

Z: 0

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.