Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 128k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_699763

Hier een WIPje van wat ik net ff gemaakt heb.

Me computer is erg traag doordat er zoveel rotzooi op staat.

Dus mijn 3ds loopt erg sloom wat het modden weer irritanter maakt :eten: .

Maar goed, wat moeten jullie met die informatie :puh:.

render319.jpeg

Ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden over, ook al is dit nog maar de basis. Onderaan ga ik winkeltjes maken. Ik probeer het niet tè high poly te doen aangezien Monitor dat ook niet had in Lynx City, ik probeer in zijn stijl door te bouwen.

In ieder geval ga ik nog wel kleine details als een regenpijn etc toevoegen ;).

BTW, hier nog een leuke render waar de rest van de models ook getextured zijn.

render320.jpeg

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_699783

Ziet er netjes uit Jorge, als dat blauwe gedeelte ook getextuurd was had ik niet gezien dat het een nieuw object was, het past er dus goed bij. Misschien kun je die randjes tussen elke verdieping extruden. Het kan zijn dat je het al gedaan hebt, op de screen is het moeilijk te zien :bier:

Geil dus.

Geplaatst:
comment_699805
Ziet er netjes uit Jorge, als dat blauwe gedeelte ook getextuurd was had ik niet gezien dat het een nieuw object was, het past er dus goed bij. Misschien kun je die randjes tussen elke verdieping extruden. Het kan zijn dat je het al gedaan hebt, op de screen is het moeilijk te zien :bier:

Geil dus.

Het klopt inderdaad dat je niet zo goed ziet dat die randjes zijn geëxtrude maar dat zijn ze wel degelijk ;). Ik heb ze alleen niet teveel gextrude omdat ik dat zelf lelijk en onnatuurlijk vind staan. Bij een echt gebouw heb je ook niet vaak dat er een box 3 coordinaten uitsteekt :clown:.

Anyways hier nog een screen waar je goed het verschil tussen mijn gebouw en Monitor's gebouwen kunt vergelijken. Ik vind dat het er redelijk in past. Alleen ingame zul je verschil zien omdat zijn textures nogal uitgerekt zijn (helaas). PS. De H van hotel is aan de achterkant nog invisible maar dat verhelp ik zo snel mogelijk.

render321.jpeg

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_699824
Tuurlijk kan dat jongeman, we maken eerst gewoon de natuur tussen de 4 eilanden, hebben we tijd over breiden we het uit. Ik wil MS toch wel in Wintel 078 releasen.

Lol, dan ben 88 jaar oud :D:D:D. Nee het hoeft ook niet reuze groot. mag gewoon klein blijven, alleen het gewoon om de vorm van CDC heen gaan

Geplaatst:
  • Auteur
comment_700138

Omg, normaaal controleer ik me spellling na elk bericht maar dat laatste zag ik ff over het hoofd, ik bedoelde Winter 2007\2008. Ofwel, eind dit jaar of begin volgend jaar.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_700213

Jorge, volgens ij heb je op een lot gebouwd waar Monitor al iets op gebouwd heeft:

ms162.jpg

Dit lot stond niet in de gewone lynx scene maar in een aparte map.

Ik hoop dat het mogelijk is om je gebouw te verplaatsen.

Hij ziet er overigens wel super mooi uit.

Geplaatst:
comment_700383

Okej, maakt niet uit het gebouw is gewoon plat dus je kan hem overal neerzetten ;).

Ik zal ff bekijken hoe zijn 100 max files in elkaar zitten :clown:.

Geplaatst:
comment_701589

Mijn lot schiet ook op, ik moet even wat poly's met elkaar connecten, nog wat trappen en regenpijpen maken en plaatsen en alles ingame naaien en dan heb ik weer een final lot. Overigens goed te horen dat Lynx lekker gaat Chris :sigaar:

Geplaatst:
comment_701620

1- Wat is je nickname? DaddyPimp

2- Heb je GTA Vice City?* Nvt.

3- Welke functie(s) wil je doen? Photoshopper (Skins maken)

4- Kun je models in GTA Vice City zetten?** Nvt.

5- Met welk tekenprogramma werk je?*** Photoshop CS3

Áls jullie mij aannemen als Skin maker dan 1 ding: Ik kan ze (vind ik zelf) erg mooi bewerken, alleen niet ingame zetten (omdat ik VC nog niet geinstalleerd heb en de desbetreffende programma's nog niet heb) maar dan kan ik het bestand wel gewoon doorsturen zodat een van de andere leden hem erin kan zetten. ;)

Geplaatst:
comment_701646

DaddyPimp, het lijstje was je zonet hebt ingevult is een beetje oud. We werken niet meer met GTA:Vice City.

Nu werken we alleen nog maar met GTA: San Andreas. Dus laat je Vice City nog maar in het doosje zitten, je hoeft het niet meer te instaleren. ^_^

Ook is een voorbeeld wel handig als je je wilt aanmelden als photoshopper. Dan weten we wat jou kwaliteiten zijn.

Edit:

Wazuup (hieronder), dat snap ik ook wel, maar ik ken zijn kwaliteiten als skinmaker nog niet. ;)

Maarja, als DaddyPimp ons team als pure photoshopper wilt joinen. Dan ben ik daar ook erg blij mee.

DaddyPimp, leuk dat je bij ons team zit nu.

Bewerkt: door Twenty Eyes

Geplaatst:
comment_701653

Naim, we kennen DaddyPimp's Photoshop kwaliteiten heus wel hoor. DP ik zal je bij het team zetten, spreek Tim op msn even aan voor een (skin)opdracht.

Geplaatst:
comment_701672

Hoi

ik hoorde net van Blackforce , dat jullie een trailer gingen maken.

Mijn vraag is , hebben jullie mischien nog een video bewerker nodig? Ik kan al goed video's bewerken ( ik gebruik géén MovieMaker) Als jullie een voorbeeldje ofzo moeten hebben , kan je me PMen

Greetz , Galiorix

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.