Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_389528

Zeg, ik heb geen tijd om te modden, of eigenlijk heb ik daar niet meer zo zin in.

Maar als je iemand zoekt voor Photoshop, dan wil ik daarmee wel helpen.

Geplaatst:
comment_389917

hier ben ik met screens, ook heb ik vandaag eeen turismo geconverteerd zie screens

tot nu toe al 3 wagens van

San Andreas

- camper

- bullet

- turismo

III

- kuruma (wordt nu eraan gewerkt)

gta-vc2006-04-1315-25-40-75.jpg

gta-vc2006-04-1315-25-54-92.jpg

ik blijf nog steeds met dezelfde probleem, als jij door de raam kijk zie jij niks, als deur af of open kun jij de interieur wel bekijken, zou het te maken met dummy_chassis ofzo? want ik heb geprobeerd weg te doen maar dan crasht spel :/

Bewerkt: door SWYV

Geplaatst:
comment_390002

voila kuruma is klaar, ik heb dan ook gemodde wagens die enkel voor GTA SA was, geconverteerd maar ik ga hem toch niet uitgeven zonder de toestemming, maar toch ga ik screens bij posten

screens komen dadelijk

edit: hier ben ik met nieuwe screens

13aprilMS2.jpg

13aprilMS1.jpg

de wagens die ik vandaag heb geconverteerd:

13april3.jpg

13april4.jpg

en de wagens die ik zeker nog niet zal uitgeven zonder toestemming:

- Chevrolet Suburban van "offroader"

13aprilSuburbanDUB.jpg

- Ford Mustang GT

13aprilMustangGT.jpg

- Hummer H2

13aprilHummerH2.jpg

misschien kan ik voor jou een SA wagen converteren naar VC, omgekeerd lukt me niet :s dus VC naar SA lukt me niet

Bewerkt: door SWYV

Geplaatst:
comment_390018

Ja, ik bedoel : dat iemand een gebouw maakt en ik de Texture's voor erop.

En dan stuur ik die Textures naar die gene die het gebouw gemaakt heeft.

En die zet hem dan Ingame !

Geplaatst:
comment_390029

Misschien een Race in Crowning Hills als jullie dat kunnen ?

@BB : Lees de F.A.Q. :

Voor VC of SA?

Om het kort te houden, alebei.

Eerst maken we het voor VC.

Later zal de mod worden geconverteerd naar San Andreas, waarbij 1 nieuw, groot eiland zal komen.

Namelijk Windy Island.Deze stad is van het spel, Mafia.

We gaan dus de stad van Mafia in de San Andreas versie converteren.

We gaan het niet exact converteren, wel een paar veranderingen aanbrengen.

Het is tenslotte ongeveer 50 jaar na het spel Mafia.

Bewerkt: door Velaro

Geplaatst:
comment_390066

@BB:

De reden dat we VC hebben gekozen is omdat we de boundarie hack van MC-Kay (gtaforum.com) mochten gebruiken. Deze verlegd de limieten van VC.

Nu zijn we nog niet toe aan het maken van missie's .

Later (bij de Public Beta) zullen er op zijn minst 3 missie's gecoded worden.

Pas als alle models af zijn kunnen we gaan werken aan een verhaal.

Greetz :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.