Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 128k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_706407

Beste mensen,

Ik was op het idee gekomen om eerst je models te maken zonder lightning. Wanneer er al een hele heute models is gaan we de omni's voor radiosity plaatsen, zondat eigenlijk ieder lot ook onderinvloed is van een ander lot. Dit is veel realitischer. Anders zal de lightning op de wegen tussen de lots, niet kloppen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_706427

Klopt,

De beste manier om radiosity te krijgen is als volgt:

Een heel eiland met de map io laden, een daylight plaatsen met de juiste instellingen voor een mafia sfeer.

Alle models een paar keer tessaleten zodat het high poly word en je goede schaduwen kunt krijgen.

Radiosity met een kwaliteit van op zijn minst 95%. Alles vertex painten en alles exporteren met de mass dff exporter.

Geplaatst:
comment_706555

barly..

je heb vast nog wel al die models van je andere TC die matiz. als je nu gewoon wat van die models gebruikt voor ms... dan hebben wij extreem gaafe models. u hoeft niet erg veel te doen als je dat niet wilt. en je models hebben tog nog nut. want nu heb je er niks aan.

tim. je lot ziet er erg mooi uit.

BTW heb nu klaar met stage dus kan ook weer aan t moden gaan ^^

Geplaatst:
comment_706587

Ikzelf vind radiositty totaal niet nodig. Omdat Radiositty gemaakt is voor interieuren, heb je nooit presies het gewenste resultaat. Je kan gewoon ook prelighten met vertex coloring (om basic detail te krijgen), dan op de zelfde manier schaduwen toevoegen en dan een 'Shadow Mesh' gebruiken. De Shadow Mesh zorgd er voor dat je een Dynamische schaduw hebt. Zodat deze, naar de hand van de zon verschuift en verandert. Je kan de sterkte van die schaduwen enzovoort aanpassen in de timesync.dat. Helaas niet makkelijk te editen. Bij deze wil ik dus zeggen dat ikzelf vind dat radiositty aleen nuttig word bij een interieur (omdat dat in de interieur heaven is en deze geen zon heeft.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
comment_706972

Verdomme tim heb je gezopen ofzo :puh:

Muziek op straat gaat via audio zones zo heb ik een keer een radio zender zonder auto kunnen beluisteren op straat.

wel relaxt alleen ik weet niet hoe groot een audio zone kan worden en je hebt niet zo een mooie overgang als in GTA IV als je dichterbij het centrum komt dat het harder wordt :7

maarja dat wou ik even zeggen.

Grats,G

EDIT:

Casino bouwen kan mogelijk zijn.

alleen krijg je dan een keuze menu wat je wilt hebben en dan plaatst de game het ergens neer.

je zou het ook zo kunnen maken dat je kunt kiezen uit 3 verschillende plaatsen maar dan krijg je een hele lange tread.

Grats,G

PS:Dit idee was ik al van plan om te gebruiken bij mijn save house dat je dat zelf kunt inrichten altans alleen welke meubels je erin plaatst.

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_707029
Ikzelf vind radiositty totaal niet nodig. Omdat Radiositty gemaakt is voor interieuren, heb je nooit presies het gewenste resultaat. Je kan gewoon ook prelighten met vertex coloring (om basic detail te krijgen), dan op de zelfde manier schaduwen toevoegen en dan een 'Shadow Mesh' gebruiken. De Shadow Mesh zorgd er voor dat je een Dynamische schaduw hebt. Zodat deze, naar de hand van de zon verschuift en verandert. Je kan de sterkte van die schaduwen enzovoort aanpassen in de timesync.dat. Helaas niet makkelijk te editen. Bij deze wil ik dus zeggen dat ikzelf vind dat radiositty aleen nuttig word bij een interieur (omdat dat in de interieur heaven is en deze geen zon heeft.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Heb je daar een voorbeeld screen van beste vriend :D.

Het mooist zou natuurlijk zijn als we beide opties proberen op hetzelfde model en screens maken dan het mooiste resultaat eruit te pikken. Logisch...

Geplaatst:
comment_707079
Dit idee was ik al van plan om te gebruiken bij mijn save house dat je dat zelf kunt inrichten altans alleen welke meubels je erin plaatst.

dat heb ik eerder van u hehoort. maar hoe was je dat vanplan dan ??

Geplaatst:
comment_707098

Chris, was die massexporter niet hard genaaid? Overigens snap ik ook niet wat ze zeuren op gtaforums (Paroxum dus), het is toch logisch dat je radiosity pas op het laatst toevoegd...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_707145

Shadow Mesh pwnage :*D

ms193.jpg

ms194.jpg

//>Edit door DaBeast: Zeg er dan wel bij wie je dat geleerd heeft hea :7 .

Bewerkt: door DaBeast

Geplaatst:
  • Auteur
comment_707156
Heb je daar een voorbeeld screen van beste vriend :D.

Van shadow mesh ? :)

Here you go:

ms193.jpg

ms194.jpg

Het mooist zou natuurlijk zijn als we beide opties proberen op hetzelfde model en screens maken dan het mooiste resultaat eruit te pikken. Logisch...

We moeten het combineren, R* gebruikt shadow mesh voor generics en radiosity voor de map.

Chris, was die massexporter niet hard genaaid? Overigens snap ik ook niet wat ze zeuren op gtaforums (Paroxum dus), het is toch logisch dat je radiosity pas op het laatst toevoegd...

Neh, hij werkt wle als je weet hoe het werkt. Die gasten op GTAForums zijn idd zeikerds...

Geplaatst:
comment_707359

Ik heb dus wat zitten kloten aan de COL van een boom:

Ik heb dus eerst de dff van het model geimporteert, en daarna heb ik er een COL van gemaakt. Daarna had ik de .COL geladen in COL IO zodat je hem in 3ds max ziet. Vervolgens heb ik de bladeren van de stam gedetached. De stam heb ik als collision mesh gebruikt, en de bladeren als shadow mesh. Nu zie je dus de schaduw van de bladeren ingame.

Aleen tis wel jammer dat de schaduw van het object af is, en niet onder het object. Om dat te gebruiken zal ik toch radiosity moeten doen. maar dit is dus mijn resultaat

Geplaatst:
comment_707376
dat heb ik eerder van u hehoort. maar hoe was je dat vanplan dan ??

SCM =D

er is een opcode die regelt of een objeckt wordt geplaatst ja of nee maar at plaatsen gaat dan totaal met de main scm zo kun je dus ook een extra eiland adden zonder ipl ofzo.

liberty city in gta sa is zo geplaatst

Grats,G

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.