Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 128k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_708137

seg mij ff welke jullie mooier vinden...

flat2yl9.jpg

flat4xa9.jpg

flat3ow5.jpg

t is nog niet klaar. maar k moet wel ff weten welke jullie mooier vinden dan kan ik weer verder. en dan ook gelijk nog een vraag welke van de 3 borden vinden jullie t mooist en welke vinden jullie t meest geschikt ??

het gebou is een zoort van cafe/club/restorand met daar boven een apartamend.

Geplaatst:
comment_708152

Onzin, ga naar youtube of google videos, daar heb je alle mogelijke videoclips van alle denkbare artiesten... Deze 2 topsites worden ook niet aangeklaagd door de auteurs.

Mafia Stories word als het geluk heeft misschien door 5000 verschilende mensen gedownload... Ik kan me niet voorstellen dat iemand het team voor de rechter sleept omdat er een remix inzit...

Ook GTAGames/Forum zal door een radiostation zijn deuren niet hoeven sluiten, ik vind het allemaal veelste- ver gezocht.

:tu:

Geplaatst:
comment_708153

dat heb je goed gezien wazaap. k sal daar ff een rendertje van maaken.

flat5vx3.jpg

maar er is nog meer verschil tussen de eerste en de 2e he. kijk ook naar de verdiepingen. de eene heeft er 3 en die ander 4

BTW zijn kassa's en kapstoken standaard generiks in SA ??

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_708174

En als je nu de radiostations een beveiliging of andere extensie geeft zodat ze enkel in het spel beluisterd kunnen worden ? Dan kan er toch geen misbruik van gemaakt worden ?

We (ik) kunnen op zen minst toch ook zo'n track maken die speelt tijdens het laden en als je een missie voltooid hebt.

Bewerkt: door leone

Geplaatst:
comment_708261

Stel dat er een radiostation zou komen met gewoon allerlei muziek, kunnen we dit in no-time maken. Maar de radio staat toch onderaan op het ''to-do'' lijstje van MS, aangezien moddeling natuurlijk voorrang heeft.

(of een audio edittor zou ons team moeten joinen om alleen aan de radio te werken..)

Geplaatst:
comment_708284

Nou we kunnen dergelijke muziek in MS krijgen. Alleen ik zat niet te denken aan remixes. Zelf speel ik keyboard. En zelf speel ook het liedje voor de trailer. Ik kan dus liedjes spelen, en vervolgens kunnen we daarmee een radiostation maken.

Geplaatst:
comment_708303

Kassa wel, kapstok weet ik niet,

verder ziet het er goed uit, maar die meiden, ik vind het erg leuk maar niet echt voor in de mafia tijd, MIJN MENING

maar het moddel werk ziet er zeker goed uit!!

Kus,

Geplaatst:
comment_708564

Mijn lijstje:

Bij Clean_Sa met Audio map : :

* Kun je probleemloos New Game doen ?: Ja

Bij MS 0.6.7 :

* Kun je probleemloos New Game doen ?: Ja

t is helemaal oke. net als dat micky secht beter als de vorigekeeren. dit is ook makelikenr xD

k dacht ook nog een raare bug gevonde te heben. k dacht he wat doet dat fliegtuig hier nu op de kop liggen. maar bleek mij eigen vliegruig te zijn wat daar gechrast was ^^'

Geplaatst:
comment_708609

Goh er is hier een flinke discusie onstaan over de radio muziek.

Ik zeg , schijt aan copyright maar zorg er dan wel voor dat het niet of nauwelijks geript kan worden.

Ik heb wel ervaring met het bewerken en samevoegen van audio , In en Out faden en dat soort ongein.

Alleen als we de Sa Gamen Engine gebruiken moeten we ook de extensie van SA gebruiken dus moeten we MP3 naar *denkt na maar komt er niet op* zetten , wat nog niet zo'n groot probleem is met zo'n converter.

Nou we kunnen dergelijke muziek in MS krijgen. Alleen ik zat niet te denken aan remixes. Zelf speel ik keyboard. En zelf speel ook het liedje voor de trailer. Ik kan dus liedjes spelen, en vervolgens kunnen we daarmee een radiostation maken.

We zouden opzich wel jou keyboard kunsten kunnen gebruiken voor Jingle's (kleine reclames etc.) maar je zou denk ik niet een respectabel uur kunnnen vullen met alleen maar keyboard muziek. Ik heb in mijn programma een soort Onboard-Keyboard , je zou dan alleen maar de noten hoeven te zeggen , ik speel namelijk piano en het lijkt natuurlijk erg veel op elkaar. Maar zo ver zijn we denk ik nog niet.

Voor remixen voel ik eigenlijk bar-weinig , je zou dan echt goed moeten kunnen afmixen etc.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
  • Auteur
comment_708707
  1. Ja
  2. Ja

Wat was er mis met de oude installer dan?

Deze pwnd harder, en het is meer gebruiksvriendelijker voor de mensen die later ms downen. Geen gekloot met de map cleaner etc.

>>> Door Wazuup: Ok, maar voor Public wel een installerl hoor :cry: <<<

Geplaatst:
comment_708718

Joow,

Ik heb perlightning getest op mijn gebouwen. En dit resultaat heb ik gekregen. Ik moet zeggen, het is misschien toch niet zo bagger. Aleen, toch nog wel onrealistisch. Wat me is opgevallen is dat andere DFF ook onder invloed van prelightning zijn. En dat licht is afkomstig van lot3 (wat geprelighted is)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.