Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 128k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_711665
Netjes Tim, mooie pre-lighting, niks overbelicht. Zeg me is welke settings je hebt gebruikt :)

nouja, brigtness op 40. een gebouw heb ik omgeven door prelightning, en de aantal omnis gekopieert naar mijn andere models. Maarja, je ziet niet goed genoeg schaduw.

Geplaatst:
comment_711764
net zo iets als de trailer van GTA VI aleen dan geiler xD

Omg, ik wist niet dat GTA VI al uitkwam! Ik zit nog maar bij GTA IV :7

Nou dan hopen dat we in MS nog geilere belichting kunnen krijgen als in GTA IV, want nogal kanslows is naja.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_711793
Netjes Tim, mooie pre-lighting, niks overbelicht. Zeg me is welke settings je hebt gebruikt :)

nouja, brigtness op 40. een gebouw heb ik omgeven door prelightning, en de aantal omnis gekopieert naar mijn andere models. Maarja, je ziet niet goed genoeg schaduw.

De engine kan geen real time shadows aan, en je object moet een miljoen aantal poly's hebben wil je wel real time shadows hebben. Radiosity is een techniek die shadows maakt, echter word die niet ondersteund door sa sa engine

Geplaatst:
comment_711898
zou je er ook 1 voor mij willen bakken, met peterselie graag ^^

2.50 per stukje vierkante millimeter. En peterselie is 1 euro per stukje peterselie, afrekenen bij bastiaan graag ^_^

Geplaatst:
comment_711917
maar we hebben wel schaduw bij de lantaren paalen :? hoe kan dat dan

SA heeft een speciale optie waarmee je shadow mesh kunt maken. De mesh zit gewoon in de COL

Inderdaad, dat betekend dus dat je models wel schaduw geven. Maar dat het niet werkt als je al je gebouwen aan je lot vast heb zitten, dan geeft hij geen schaduw aagezien het hele model één schaduw geeft en het model niet schaduwt op zichzelf ;). (owja, correct me if I'm wrong :puh:)

Geplaatst:
comment_711941
maar we hebben wel schaduw bij de lantaren paalen :? hoe kan dat dan

SA heeft een speciale optie waarmee je shadow mesh kunt maken. De mesh zit gewoon in de COL

Inderdaad, dat betekend dus dat je models wel schaduw geven. Maar dat het niet werkt als je al je gebouwen aan je lot vast heb zitten, dan geeft hij geen schaduw aagezien het hele model één schaduw geeft en het model niet schaduwt op zichzelf ;). (owja, correct me if I'm wrong :puh:)

klopt, maar de schaduw steekt voor de mesh uit. Dus als je dus 2 apparte gebouwen hebt in een model, lijkt het me toch logisch dat je dan 2 schaduwen ziet. Alleen dan indezelfde richting. Want de ruimte tussen de 2 gebouwen heeft geen mesh.

Geplaatst:
comment_711962

Het zou allemaal kunnen, ik weet niet veel van die schaduw zooi, ik hou me meer bezig met modellen ;).

Ik heb even al zijn models in één map gepleurd. Tenminste ik hoop dat het ze allemaal zijn.

Dit is wat hij allemaal heeft:

render322.jpeg

Dus nu kan ik officieel beginnen met modellen :puh:.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.