Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 128k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_712518
type je het w8 woort wel met hooftletters ??

Dat is het kees, hoofdletters :7

Vet gaaf trouwens, bij mij werkt het niet zo goed zoals het hoor :puh:.

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_712544
Mogen er nog suggesties gedaan worden voor de verhaallijn ?

noU de verhaal lijn staat vast. Het verhaal word niet meer verandert. misschien alleen wat namen, maar voorderest verzinnen we wel missies. Maar dat doe ik al met iemand anders.

Het hele verhaal (ik heb alleen de hoofdlijnen) kan ook aangepast worden. Het kan worden uitgebreid enzo.

Geplaatst:
comment_712552
type je het w8 woort wel met hooftletters ??

Dat is het kees, hoofdletters :7

Vet gaaf trouwens, bij mij werkt het niet zo goed zoals het hoor :puh:.

Ik snap je niet Jorge, is het nou gelukt of niet? Kopieer dit anders even. :puh:

CBM58

Geplaatst:
comment_712581
type je het w8 woort wel met hooftletters ??

Dat is het kees, hoofdletters :7

Vet gaaf trouwens, bij mij werkt het niet zo goed zoals het hoor :puh:.

Ik snap je niet Jorge, is het nou gelukt of niet? Kopieer dit anders even. :puh:

CBM58

Ik heb ze inderdaad open gekregen, en ik heb de volgende pakketen geinstalleerd op een vers geinstalleerde San Andreas:

  • MSv0.6.5_basis
  • ms_maps_050607
  • script_050607

Maar, als Mafia Stories laad dan krijg ik een foutmelding :).

Dus moet ik nog eerdere versies installeren of wat dan ook?

Want het is wel een heel klein pakket, 16mb ofzo.

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_712632
Voila: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=52161

En die foutmelding komt omdat je GFX instellingen te hoog staan, reden is onbekend :-( Dit is overigens niet meer in MS 0.6.7 :Y

Mijn instellingen staan toch echt op ze allerlaagst en toch geeft hij een foutmeldig :puh:.

Misschien handiger als iemand de hele 'data' map ofzo voor me inpakt, kopieren en plakken is veel makkelijker :puh:.

-edit-

En jorge denkt dat hij de oplossing al ziet :puh:

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_712643
Bekijk die link nou, doos :-( Jij hebt nu MS v0.6.5 en je moet even MS 0.6.7 hebben.

Kutje, ik heb v0.6.7 geinstalleerd maar wat niet klopte was dat ik de ipl en ide dingen in data/maps had gegooid terwijl jullie verwijzen naar ms_maps die gewoon in de root hoort te staan, nu doet alles het ;).

Geplaatst:
comment_712711

Toen ik eventjes de files van Monitor aan het nakijken was, dit keer heel aandachtig en dan met name de textures, kwam ik erachter waarom zijn textures zo ongelofelijk bagger zijn. Hij gebruikt voornamelijk textures uit GTA3, maar hij gebruikt de lod textures. Het verschil tussen de lod textures en de gewone textures in GTA3 is dat ze de helft kleiner zijn. Dus 128x128 wat al ongelofelijk klein is word 64x64. Daar kan je toch niet mee modellen :7.

Dus ik zal kijken of ik de gewone textures uit GTA3 kan halen, en sowieso de gewone textures als stoep en straat proberen te vervangen.

Sommige stukken zien er trouwens wel goed uit, alleen de helft is gewoon bagger. Je ziet zo dat hij een moddeler is en geen modder :duh: .

Hier een voorbeeldje, ik texture hier het gras en daarnaast zijn getexturede gras.

Het gras in Lynx City is makkelijk aan te passen.

render334ar7.jpg

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
  • Auteur
comment_712770

Ik zie het probleem niet, gezien leone toch niet kan modden kan die net zo goed een radiostation maken. Ook fuck die copyrights, niemand zal gaan janken omdat er zijn of haar liedje in een computerspel zit.

Geplaatst:
comment_712772

Nou , ze moeten nu eerst zeg maar de basis af hebben voordat je aan bijzaken als de radio gaat werken.

Dus eerst alle eilanden en models etc. Als je alleen aan de radio werkt in een team , zou het natuurlijk wel kunnen.

Ik kan zelf ook audio enzo bewerken, ik zal ook even kijken hoe je andere ingame geluiden kan veranderen.

@hierboven: ik wil ook wel mee werken met de radio stations , aangezien ik ook neit kan modden en alleen de trailer doe.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
  • Auteur
comment_712775

Goed plan Jorge, het was mij ook al opgevallen dat het kleine textures zijn maar het er niet bij nagedacht dat het lods waren. De LOD textures zijn trouwens 4x zo klein want een 128*128 paatje kan 4 keer in een 256*256 plaatje

Ook dat van Robin vind ik een goed idee.

Wat er dan wel aan vast hangt is dat alleen actieve modders\modellers een eigen topic krijgen, onactieve moeten dan gewoon in de PTT posten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_712776

Werkt het nu wel eindelijk ? :7

even een mededeling, Clean_SA.rar nooit verwijderen, deze zul je altijd nodig hebben als er een volgende versie van MS komt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.