Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 128k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_717066
Blij om te zien dat er tijd in de radiostations gestoken word. Juliie hoeven niet alle radiostations te vervangen, de stations die niet vervangen worden halen we uit SA, zodat je alleen nog de MS stations hebt.

Dat is goed, maar in welk outputformaat moet ik het zetten ? Wav, Mp3, speciaal gta-formaat ?

En hoe groot/lang mag één radiostation zijn ?

Ik dacht ergens gezien te hebben dat GTA MS zich in de late jaren 80 afspeelt , zo rond 1987

Het is wel nodig dat ik dit weet, want voor niet-klassieke zenders zoals Vrock is dat wel belangrijk.

Het is overigens toch geen probleem dat nummers die ooit al eens in GTA hebben gezeten terug komen toch?

Neen, maar het moet wel nog in de context passen.

Geplaatst:
comment_717086

Ik ben ook begonnen,ik heb nog geen lot, maar ik zie dan wel hoe ik dat erop gooit. Ik ga denk er een bank van maken maar dat weet ik nog niet zeker, zie ik dan wel, ik denk deuren aan de zijkant, maar ik weet niet hoe dat er zou uitgaan zien.

msbuilding001yp5.jpg

:7

Geplaatst:
comment_717087
Een mislukte vorm van ''shizzle''? :7

what the chitty betekent shizzle ??

neen shity gebruik ik als ik ergens geen zin heb om een woord voor te bedenken of idd net als dat Galiorix secht

zooi, spul, chitty, meerdere dingen bij elkaar... dat is dus waar ik chitty tegen zeg ^_^

Geplaatst:
comment_717303

@Jorge: :puh:

@Baz:Hoe het dus niet moet =(

maak meer variatie in je huizen en kopieer niet 8 keer 1 moddel en zet ze dan al helemaal niet 8 keer naast elkaar.

mijn mening bouw nog 2 andere moddellen en maak meer variatie in textures en zooi dit is gewoon kut..

Grats,G

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.