Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 128k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_719960

Wat? :7 Ik ben lekker bezig met Lynx ^_^

das mooi.. heb je teminste wel wat te doen. maar wat kan ik gaan maken ?? t moet wel iets orgineels zijn.

Als je de hele stad wilt vullen met iets origineels dan krijg je je eiland nooit af. Maak gewoon een keer een paar simpele geile huisjes om te vullen ;).

Geplaatst:
comment_719991

Nouja, ik was verkeerd begonnen, dus elke keer als ik extrude, ging die schuin naar boven. En ik had op een gegeven moment een paar poly's verwijderd, om die later weer te fixen, en dat lukte niet. Ik ben fftjes alles gaan texturen, ennaar mijn idee ziet het er wel goed uit:

msbuilding004bh9.jpg

msbuilding005cf3.jpg

:7

Geplaatst:
comment_720119
spijkermatten zou nog niet eens zo'n probleem zijn , die functie word immers gebruikt in een SA missie. De olie zou toch heel wat moeilijker zijn , maar ik denk niet dat het onmogelijk is.

Patrickw had ooit is een scriptje gemaakt, misschein dat die nog ergens heeft liggen;)

Geplaatst:
comment_720125

Ik vond je vorige wat hipper, maar deze ziet er ook wel goed uit. Moeten alleen die ramen niet wat breder? Ze lijken me nogal smal..

Geplaatst:
comment_720131

Ik heb GTA Sa weer , dus kan zo even kijken wat de maten van de textures zijn , die post ik dan nog wel.

Ik zal ook even kijken of ik mooie Rock uit de late seventies kan vinden , voor Vrock

Geplaatst:
comment_720144

Kees, doe jij ooit wel eens een ''dff check'' met de TXD-Workshop? Want op die witte plekken missen textures in de TXD, of ze hebben de verkeerde naam waardoor ze niet herkend worden. Met een dff check (file, dff check) kun je ze zo opsporen ^_^

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.