Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 128k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_723363

Lalala, hier nog een wipje.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik officieel over ga dus ik heb nu alle tijd om rustig te modellen :).

render342wq3.jpg

Geplaatst:
comment_723374
Oeh nice, zijn daar misschien nog stukken over? Want ik wacht nog steeds op en Lot:/

Er is nog genoeg over Big Bear, voeg me ff toe op msn dan geef ik je een geil lot :puh:.

Geplaatst:
comment_723759

He mensen.

Ik heb de scènes uitgewerkt die we willen laten zien in de trailer. Hieronder staat een lijst met scènes, en erachter tussen de sterretjes staat het camera standpunt.

  • Scene1: Chat: Paul & Lucas bij station *free look*
  • Scene2: Lucas & Paul lopen weg van station- *free camera look*
  • Scene3: Auto rijdt door Cittá di Corruzione *Camera vanaf zijkant naar binnenkant auto*
  • Scene4: Lucas loopt door straat heen *camera gaat met Lucas mee, naar boven gericht
  • Scene5: Schietgevecht met gemodde M4, tegen politie *free look, camera schuin gericht op player*
  • Scene6: Achtervolging met politie, *Camera in auto, naar achteren gericht*
  • Scene7: Achtervolging politie, *gewone camera, + draaien richting politie, variatie brengen in camera (rondraaien met muis)
  • Scene8: Auto rijdt door straatje (CDC TIM) *camera gericht op voorkant auto, licht draaien met muis, om omgeving te verkennen*
  • Scène9: Pan uit boven bebouwde deel CDC TIM, (W.I.P. process verbergen)

Al deze camera bewegingen zijn mogelijk met SA CAM HACK. Ped Paul kan worden gespawned met San An Studios. Lucas is Italian gang Ped. We moeten wel weten de ped er goed genoeg uitziet. Anders moet het hoofd van CJ worden verandert. (modelleer werk)

De muziek is het laatste liedje van Radiostation: Radio del Mundo. Als deze te erg is, en niet bij de gefilmde beelden zal passen. Gebruiken we MS themesong

TO DO list:

-Genericks plaatsen op blastovs eiland

-Radiosity overnieuw doen, voor lot4, 3, 1, 5

-De paths reageren erg k*t. Daarom moeten deze ook ff overnieuw worden gedaan.

-Logo Politie

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_723787

Klinkt goed Tim, en de tekst? Ik volg een tweetalige opleiding dus ik kan goed engels spreken mocht er tekst nodig zijn. In ieder geval zie ik liever dat de MS Themesong gebruikt wordt, aangezien die gewoon zwaar pwnt. Wel iets eerder dan het einde uitfaden want er zit een brom aan het einde ^_^

Geplaatst:
comment_723793

Toch vind ik dit onzin, maak nou eerst is in godsnaam het eiland af, en ga hier dan over beginnen? Wat hebben we aan een trailer als we nog niet eens 1 eiland afhebben? Allemaal heel leuk en aardig, maar je kan je beter op 1 ding richtten ipv 100 tergelijk, zo komt die nooit af.

Geplaatst:
comment_723798

Beer zeur nou eens niet zo. Opzich heb je gelijk, maar dit motiveerd ook om sneller door te werken. Ik heb bijvoorbeeld vandaag een stuk verder gewerkt aan mijn lot zodat die ook nog even in de trailer gezien kan worden. Het is leuk om te maken en leuk voor het publiek. We laten al niet bijster veel screens zien in public.

//> Edit: Owja, ik mis Alcatraz :-( Ik zou zeggen achteruit uitzoomen met camhack bij Alcatraz en faden naar zwart.

Geplaatst:
comment_723835

Ontleed ff het script de lichten zitten volgends mij gewoon in de dff en de regeling wordt door een bepaalt script bepaalt,

btw ik ben terug van kamp, en ja, het was saai :7

>>> Door Wazuup: Geen chickies mee dan? Strafkamp? :7<<<

Jewel, dat was het enige leuken dan...

Bewerkt: door [Baz]

Geplaatst:
comment_724289

Hier hebt ge een uitgebreide

tutorial misschien word iemand hier wijzer van.

Als het mogelijk blijkt om de radiostations te veranderen, zal ik verdergaan met Double Cleff Fm.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.