Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_729593
JOU MODELS NEUKEN HEEL MS.

naja, iig. Zelf maak ik gebruik van gebouwen textures (met ramen enzo). Maar niet apparte ramen. Ik kan ook geen goede ramen vinden. AUB. heeft iemand misschien ramen, en daarmee bedoel ik echt ramen waaraan je iets hebt. Dus niet van die lowkwality zuigramen.

Je kan ook met photoshop die ramen uit de gebouw textures knippen, dat doe ik ook zo vaak ;).

Geplaatst:
comment_729800

Lot1 op CdC_blast staat eindelijk na een heleboel bugs (object fade weg als je dichterbij kwam) goed ingame, nu nog generics mappen en hij is klaar :Y

Geplaatst:
comment_729870

Ziet er heel netjes uit, het is opzich wel leuk tunnels, ziet er ook it als een beetje niveau, maar ik hoop dat er niet supeveel komen, maar ook een beeje van die viaducten.

Geplaatst:
comment_730085
Ziet er idd goed uit Twenty, maar hoezo is het nu makkelijker om hier land op te maken?

anders heb je land. en dan meteen tunnel. das niet echt mooi. en zit dit ding er voor dus is het niet zo land tunnel.

btw... blastof jij zou voor mij ook nog mijn lot ingame zetten. gaat dat nog lukken of niet >? anders moet je ff het zip bestand op jou site setten zodat iemand anders het kan doen. volgens mijn wou baz dat ook wel doen.

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_730180

Deze screen is nog W.I.P. maar hij is vooral bedoeld voor de lightning. Ik denk dat ik deze lightning ga gebruiken als radiosity voor in GTA MS. als het gaat. 0wnage4life vind ik zelf :dans:

Geplaatst:
comment_730211

Zo, Ik heb dus gekloot met skylight. En daarvan prelightning gemaakt. Nouja, dit is het resultaat ingame, er zijn nog wel heel veel bugs.

Naar mijn inzien heb ik de skylight te laag geplaatst waardoor het altijd zonsondergang lijkt ;). Maar eik ziet het er best goed uit

Geplaatst:
comment_730214
OMGWTFBBQ!

Dat is echt te geil...

Frankie toch :7 ,

Idd dit is echt toprealisme, maarja, ingame ziet het er wat anders uit. Maar het is ook niet slecht :D. Het is wel belangrijk dat ik voortaan het licht wat hoger plaats, anders is het zon zonsondergang 24/7

Geplaatst:
comment_730215

Als iedereen nou modeld op de goede coordinaten hea, en je geeft de coordinaten van die skylight en radiosity instellingen, kan dan iedereen meteen vertex paint toevoegen? Het ziet er namelijk heel goed uit.

Geplaatst:
comment_730218
Als iedereen nou modeld op de goede coordinaten hea, en je geeft de coordinaten van die skylight en radiosity instellingen, kan dan iedereen meteen vertex paint toevoegen? Het ziet er namelijk heel goed uit.

Je hebt gelijk. Maar het zal wel moeilijk gaan. want de lichtinstellingen moeten ook afhankelijk van elkaars models zijn. Dus is het beste dat het skylight pas later word toegevoegt, als er al een groep models zijn.

Maar iig MS zal zo hard gaat 0nwne dan zelfs, ProXum (op gtaforums) en Masterkey, met hun mond open staan :dans:

Geplaatst:
comment_730220

dit werkt niet in sa dit is dan altijd zo.. :( (zit ook alleen in sa voor interieuren =D)

en een skylight kun je zover ik weet niet verplaatsen =D(kan wel maar het neukt niet echt)

het beste is om prelightning aan te zetten en dynamische schaduwen en dan via de timecyc.dat

De schaduwen wat zachter instellen.

Zover ik weet was Dabeast hiermee bezig om de timecyc.dat te mafia stories perfectioneren.

Zal ik nog wat expirimenteren met dit gelul xD???

Gratciaz

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.