Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 126.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_317793

OMG, ja nu je het zegt :puh: heb ik niet met opzet gedaan blijkbaar waren jouw dff's 180 graden gedraaid (of de mijne)

Geplaatst:
comment_317797

Lol, en ik vroeg het nog wel op msn, naja, zo is het beter juist.

BTW, om gangster28 voor te zijn: hij heeft zich op ons forum aangemeld, dus mischien een nieuw lid!

Edit: @gangster28, leuk dat je je hebt aangemeld, minder leuk dat Blaster jou aanneemd terwijl ik GTA UC v0.3 test :puh:

Bewerkt: door bigG

Geplaatst:
comment_320850

LET OP!!: er staat wel op de site dat we ook andere modding skills zoeken (zoals SCM modden enzo), maar het is nu alleen nog maar mogelijk om kavels te huren, en als beta tester

ik moet blaster daarover nog raadplegen

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_322088

blaster27,

ik zou toch zeker veel mooier vinden als de mod van Dabeast samen met de jouwe landschap in 1maken zou ik echt perfect vinden

maar Dabeast zei dat jij mss een andere storyline heb of nog niet, anders de onze storyline gebruiken voor je mod en de onze samen in 1 misschien wordt dat dan toch ooit een grote succes hoop ik

mod van Dabeast; klik hier

Geplaatst:
comment_322094
Voor de mensen die een dom filmpje van nog niet eens 15 seconden willen: HIER :)

Mooie models Blaster, helemaal geweldig is dat hek dat openschuift.

Dat moet je me maar eens op msn uitleggen hoe je dat doet :puh:.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_322126
Voor de mensen die een dom filmpje van nog niet eens 15 seconden willen: HIER :)

Geen idee of de code voor SA werkt, maja ik doe het met de scm, ik ga ook eens proberen of ik objecten kan laten draaien :)

sonny yoshi, Ik heb al met dabeast over een fusie gehad, als de fusie doorgaat willen we (tim en ik) wel de naam GTA Unicorn City houden EN het forum ook. Het enige probleem is Rix (bigG) hij heeft het niet zo met fusie's :-(

Geplaatst:
comment_322206

Geen idee of de code voor SA werkt, maja ik doe het met de scm, ik ga ook eens proberen of ik objecten kan laten draaien :)

sonny yoshi, Ik heb al met dabeast over een fusie gehad, als de fusie doorgaat willen we (tim en ik) wel de naam GTA Unicorn City houden EN het forum ook. Het enige probleem is Rix (bigG) hij heeft het niet zo met fusie's :-(

ochdamnit, das echt KUT :t

waarom wil hij dat dan niet denk je?,

zo heb jij dan meer grotere mod he en als het mogelijk, ook grotere team die elkaar kunnen steunen he

Geplaatst:
  • Auteur
comment_322648

Ik wil heel graag een fusie maar dan moeten we wel ons forum houden, de naam is op zich niet zo heel erg, het gaat nu alleen nog om tim en bigg wat die er van denken

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.