Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_744575
En als het klaar is? Tenminste klaar om te releasen, is het dan een paar gig groot :puh: ?

200mb zal het misschien net aan halen.

Je moet maar zo denken, de modellen zelf zijn geen grote bestanden, zoveel mb zal dat niet innemen.

Wat bij Rockstar het meeste ruimte inneemt is de audio map met iets van 2 GB volgens mij. Aangezien je die al op je PC hebt staan word het nooit een paar gigabyte groot ;).

Geplaatst:
comment_744594
En als het klaar is? Tenminste klaar om te releasen, is het dan een paar gig groot :puh: ?

200mb zal het misschien net aan halen.

Je moet maar zo denken, de modellen zelf zijn geen grote bestanden, zoveel mb zal dat niet innemen.

Wat bij Rockstar het meeste ruimte inneemt is de audio map met iets van 2 GB volgens mij. Aangezien je die al op je PC hebt staan word het nooit een paar gigabyte groot ;).

ah oke, bedankt :) Maar we gebruiken ook hoge kwaliteit texturen enzo dus daarom dacht ik dat :)

Geplaatst:
comment_744682

ok ge det maar, maar waar vind gij diene saat van u ?

En ik ben wel eens bednieuwd als gij zelf dingen gaat inspreken, hopelijk wordth het dan niet te amateuristisch. En voor u nummers moet ge opletten dat het niet later dan 1978 is. dacht ik toch.

Geplaatst:
comment_744725

Nou ik denk niet dat dat percee hoefd. Want er zijn juist de leukste classics (driver's Seat etc.) na '78 gemaakt.

Ik vraag het wel aan een hoger persoon in de mod :puh:

Ps zal ff naar de link van mijn SAAT zoeken.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_744732

Idd, de leukste classics zijn iig gemaakt naar 1978. Maar aangezien we alleen verscheidende namen hoeven te veranderen in de mod kunnen we nog steeds overgaan naaar andere tijdperken.

Zelf zat ik wel aan begin jaren 80 te denken (1983) ofzo, maar iig, vroeger als GTA Vice City. In de jaren 80 zijn wel veel disco classics gemaakt, (carribean queen - Billy Ocean) enzo. alleen die passen niet in het thema

Maar iig wil ik wel dat de nummers niet later zijn uitgebracht dan 1986, dus ff kijken wat je kan vinden

Geplaatst:
comment_744787

Yap , zo zie je dat alles goed verdeelt is en dat er meer dingen zijn dan ik had gedacht; bijvoorbeeld dingen voor de ochtend enzo en dat is beter als gewoon die normale MP3tjes zoals bij VIce want bijvoorbeeld Flash FM kan ik al dromen , dit systeem houd realisme erin! Ik zou zeggen; Probeer Delmundo eens aan de gang te krijgen zoals het hoord :puh:

Geplaatst:
comment_744801
Maar we gaan de audio ook aanpassen en dan zou ie wel groot worden :7

GTAForum zou echt geen modification van 1Gig willen hosten hoor, ik wee niet hoe de tijden veranderd zijn sinds GTi, maar ik kan me nog herrineren dat GTAForum toen hardstikke sloom werd omdat men massaal GTi van 90mb downloade...

Buitendat als je een goeie install hebt, en hem netjes RaRt, dan hoeft de instal van MS nog geen 25mb te zijn, 250.000 poly´s aan unieke objecten valt opzich nog wel mee. Maar het grootste voordeel is dat models en textures goed te comprimeren zijn ^_^.

Bewerkt: door Bradley H.

Geplaatst:
comment_744807

Spectaculair detail: Flessen en glazen op de tafels.

Ik ben benieuwd hoe dat detail eruitziet ingame :tu: .

@Vorige poster; Die bomen zijn wel oke, het gaat om ingame resultaat, misschien heeft die klote max wel niet goed de textures geplaatst, dat komt weer omdat Blastov 3DSMAX8 en 9 gebruikt, en die buggen als de tering...

:tu: 3DStudio 7 :tu:

Bewerkt: door Bradley H.

Geplaatst:
comment_744813
kunnen jullie net zo iets er in zetten als een race door het hele gebied???

Ik neem aan dat dit wel gedaan word aangezien een racemissie niet zo moeilijk is, er is alleen een groot probleem... "Het hele gebied" is nog niet af :7, pas als dat klaar is is het tijd voor de missies.

Geplaatst:
comment_744823

163fs524681.png

of een echte kaart:

163fs525365.png

of misschien zoiets:

163fs529161.png

ander kleurtje:

163fs529340.png

als er wat aan gebeurt moet worden, zeg het maar :)

//edit

argh, heb nu echt totaal geen inspiratie!

163fs532110.png

//tweede edit

Voor Radio Double Cleff FM:

163fs535310.png

Deze vind ik wel wat hebben :) Lekker simpel

Bewerkt: door EyeOnMe

Geplaatst:
comment_744865

Kan iemand mij even uitleggen hoe ik het moet installeren?

Zover ik weet moet je een map aanmaken in de "GTA San Andreas" map genaamd "MS_MAPS" en moeten daar alle bestanden in die in het .rar bestand stonden behalve "gta.DAT". Maar waar moet "gta.DAT" dan? Toch niet vervangen met de oude "gta.DAT"?

Bedankt als je dit wilt doen! :D

Geplaatst:
comment_744876

Wow, goed bezig, er zit al bruikbare elementen tussen.

met de logo's bedoelde ik die al eerder in een gta gebruikt gebruik deze hier.(double cleff werd ook in gta3 gebruikt kies maar)

Het eerste van Radio dl mundo was het beste maar gebruik groen ipv oranje ( probeer met italiaanse kleuren ^_^

Voor double cleff zal je het met het echte logo opnieuw moeten maken, srry. Maar het is om het zo goed mogelijk bij de echte gta's te laten aansluiten. :tu:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.