Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_744879

ik heb lot7 ingame. Maar deze shit is nog erg WIP, en zit vol bugs. Er zijn wel wat mooie plekjes, maar toch ben ik niet tevreden over het totaal beeld. Maar de beste oplossing daarvoor is genericks.

Geplaatst:
comment_744917

*Minescule Bump*

Ik heb toestemming voor het gebruiken van latere muziek als 1978 , dus dat mag ook voor andere radio stations. Wel meot ik hierbij dan zeggen dat je bijvoorbeeld niet 'die nieuwe single' van bijvoorbeeld uh Mika mag nemen , je moet ook weer niet te recente muziek gebruiken ;)

Greetz , ik ga al een beetje aan de slag met de radio stations

Geplaatst:
  • Auteur
comment_744961

Bradley...25mb..GTI was 90mb en MS is al groter dan GTI..

EyeOnMe, Als ik de hele SA map in 3ds max zou zetten zou hij denk ik 500mb tot 1gb zijn, MS word zoals je zelf wel snapt niet groter dan SA.

Geplaatst:
comment_744987

Zou je voor mij wat willen verzinnen voor Vendetta Rock?

Het is een radiostation met classic rock uit de jaren 80 enzo , je mag van mij alle kanten op maar ik heb graag 1 ding; Simpel en Strak :)

Geplaatst:
comment_745361

nee Radio del mundo is een radiostation gebruikt in liberty city stories, en je moet het logo gebruiken ipv gewoon zelf te schrijven.

Double Cleff FM is bij gta3 en gta liberty city stories, en je moet eveneens het logo daarvan pakken voor het reclamebord.

Je kan ze gemakkelijk vinden met google.

Geplaatst:
comment_745439
nee Radio del mundo is een radiostation gebruikt in liberty city stories, en je moet het logo gebruiken ipv gewoon zelf te schrijven.

Double Cleff FM is bij gta3 en gta liberty city stories, en je moet eveneens het logo daarvan pakken voor het reclamebord.

Je kan ze gemakkelijk vinden met google.

"het logo gebruiken ipv gewoon zelf te schrijven."

dus ik moet het logo kopiëren en dan? opslaan

"het logo daarvan pakken voor het reclamebord"

dus die ook kopiëren en opslaan :?

Het spijt me maar ik snap je niet helemaal goed, zou je het wat duidelijker kunnen uitleggen of klopt dit wat ik net schreef?

Geplaatst:
comment_745612

Hmm , ik had wel verwacht dat je eht zou vinden maar anyway; GTA.DAT staat gewoon in de data map , een beetje rondrijken en de eerste letter van het bestand kan ook geen kwaad :schater:

woops , verkeerd opgevat. Gewoon vervangen denk ik , zal het morgen of later uitproberen.

BTW Blasov; wil je nooit meer breezah slet praten of omgekeerd , vind het echt te erg xD

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_745631

Hij bedoelt dat je het originele logo mot gebruiken en die misschien een beetje veranderen.

Nog ideen voor een Vendetta Rock logo? ^_^

By the way Leone , ik denk dat het leuker is als je wel een beetje de elementen van de oudere logo's gebruikt , maar dit is een TC en die hoeft naar mijn mening niet aan te sluiten (misschien wel een beetje maar niet te veel) op andere GTA's. Want dit verandert alles, het hoefd niet op het 'verleden' telijken , snap je wat ik zeg?

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_745743
Hmm , ik had wel verwacht dat je eht zou vinden maar anyway; GTA.DAT staat gewoon in de data map , een beetje rondrijken en de eerste letter van het bestand kan ook geen kwaad :schater:

woops , verkeerd opgevat. Gewoon vervangen denk ik , zal het morgen of later uitproberen.

BTW Blasov; wil je nooit meer breezah slet praten of omgekeerd , vind het echt te erg xD

toen ik het vervang de waren alle gta IPL en IDE enz bestanden weg dus vond het al vreemd. Toen ging ik testen en natuurlijk crashte die.

//edit

ik snap het nu beter :puh: je moet de tekst bestanden van het bestand in gta.dat zetten. Maar sommige hebben dezelfde naam dus die hoef je dan toch niet te kopieren? ze staan er tenslotte al.. maar al die .IPL en .IDE(en dff en col) bestanden moet je die handmatig toevoegen aan gta3.img of alleen rebuild archive doen?

//edit 2

al die ide en dff en col en ipl zijn er superveel die hoef je toch niet allemaal toe te voegen met de hand he :puh:

Bewerkt: door EyeOnMe

Geplaatst:
comment_745748
Hij bedoelt dat je het originele logo mot gebruiken en die misschien een beetje veranderen.

Nog ideen voor een Vendetta Rock logo? ^_^

By the way Leone , ik denk dat het leuker is als je wel een beetje de elementen van de oudere logo's gebruikt , maar dit is een TC en die hoeft naar mijn mening niet aan te sluiten (misschien wel een beetje maar niet te veel) op andere GTA's. Want dit verandert alles, het hoefd niet op het 'verleden' telijken , snap je wat ik zeg?

oke zal het proberen leone...

ja ik verzin ook wel wat voor dat vendetta logo :puh:

maar dat double cleff FM logo vond ik eigenlijk mooi en paste goed bij de muziek :? maar goed ik maak wel een nieuwe

//edit

Oké hopelijk vind je deze wel goed :) Alhoewel ik het jammer vind dat hij super veel op die van SA lijkt. En dat je zoiets vast niet mag gebruiken...

163fs904127.png

//edit2

hier hetzelfde verhaal..

163fs905863.png

//edit3

en hier is het Vendetta Rock logo :puh:

163fs907164.png

hopelijk vindje hem goed

//edit 4

het U'tje was niet zo goed te zien:

163fs907360.png

Geplaatst:
comment_745984

WALLPAPER 01 - EYEONME

Balen dat het belangrijkste plaatje maar 800x600 was :cry: Maar hij was perect voor een wallpaper :)

So, alleen mooi voor 1024x768 resolutie mensen...

163fs977024.png

Hope you enjoy :dans:

///edit

weer vervangen dit waren de 2 eersten:

klik hier voor nummer 1

klik hier voor nummer 2

Klik hier voor de grotere resolutie versie!!!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.