Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_747829
kunnen jullie net zo iets er in zetten als een race door het hele gebied???

Zal er wel in komen =D

Dat zou heel goed kunnen , dergelijke plannen zijn er nog niet.

En die zijn er wel :puh:

zal ik dan maar...

Grats,G

BTW: ik ben er weer =D

Geplaatst:
comment_748029
Correct me if i'm wrong maar als je de originele logo's pakt en die een beetje verandert , dan is dat toch makkelijker als een origineel logo zelf bedenken? :?

Niet waar hij heeft gewoon de naam van het station geschreven en hij heeft er wat achtergrond bijgedaan, + slogan van Double cleff is ook overgeschreven en bij Vrock is er al een datum bijgeplakt die niet eens klopt. bijvoorbeeld Vrock de arend een hoed en zonnebril geven en dat blauwe kraagske zwart maken dat het een "moffioso" word is toch wel mat moeilijker, maar het resultaat zou echt vet zijn en niet iedereen zou het kunnen nadoen.

Geplaatst:
comment_748078

Hoezo klopt dat jaartal niet dan? Het is allemaal muziek uit de jaren tachtig dus wat klopt er niet aan.

En dat logo van V-Rock vind ik helemaal niet bij Vendetta Rock passen. Zelfs niet met een Maffioso vogel of iets dergelijks.

En wat EyeOnMe heeft gemaakt is helemaal niet zo simpel , je moet het maar bedenken. Ik zou trouwens ook neit weten wat je aan het originele logo van Double Cleff kan doen. En het originele logo van Del Mundo is naar mijn mening veel lelijker als het logo wat EyeOnMe heeft gemaakt.

Geplaatst:
comment_748192

We lossen dit wel uit :) Maar dit is nog steeds wel een Art topic he... En over die logo's moet je heus wel nadenken ja ^_^

Een signature voor de liefhebbers op verzoek van Wazuup :)

164fs860591.png

Geplaatst:
comment_748196
Je moet dan van die races met van die mafia bakken ,die een super irrie handling hebben zodat het moeilijk is :puh:

Na ik vind races niet echt bij het Mafia thema passen, maar die mafia bakken zijn idd heel vet :puh:

Maar toen ik van het strand terug reed naar huis kreeg ik een idee voor in MS

Er zit vast wel minstens 1 brug in MS en stel dat je die brug nou om de zoveel tijd omhoog kan laten gaan? Dus om de zoveel tijd een animatie starten op dezelfde locatie als die brug waarin je ziet dat de brug omhoog gaat.

Als extraatjes zou je bijv ook echt een boot eronder kunnen laten varen en slagbomen die dicht gaan :tu:

Maar waarschijnlijk is het te moeilijk en misschien wel onnodig maar vond het eigenlijk wel een leuk en realistisch idee :)

Geplaatst:
comment_748212
Je moet dan van die races met van die mafia bakken ,die een super irrie handling hebben zodat het moeilijk is :puh:

Na ik vind races niet echt bij het Mafia thema passen, maar die mafia bakken zijn idd heel vet :puh:

Maar toen ik van het strand terug reed naar huis kreeg ik een idee voor in MS

Er zit vast wel minstens 1 brug in MS en stel dat je die brug nou om de zoveel tijd omhoog kan laten gaan? Dus om de zoveel tijd een animatie starten op dezelfde locatie als die brug waarin je ziet dat de brug omhoog gaat.

Als extraatjes zou je bijv ook echt een boot eronder kunnen laten varen en slagbomen die dicht gaan :tu:

Maar waarschijnlijk is het te moeilijk en misschien wel onnodig maar vond het eigenlijk wel een leuk en realistisch idee :)

Dit is moeilijk , maar mogelijk. In GTAIII zoals GTA Pilot al zei zat ook een brug die om de zoveel tijd omhoog en omlaag ging. Het enige verschil met jou brug is , is dat hij moet 'kantellen'. En volgens mij werken de slagbomen met verschillende codes dat bijvoorbeeld Als er een boot of iets dergelijks in een bepaalde zone komt dat de brug dan open gaat en de slagbomen neer. Aangezien ik ik niet erg veel verstand heb van al dit soort codes weet ik het ook niet zeker.

Greetz.

Geplaatst:
comment_748293

In GTA3 was die brug uber kanslows bezig...

Hij ging omhoog maar alle bootjes waren klein genoeg om eronder door te varen zonder dat die brug omhoog moest gaan.

en in gta 3 stonden er geens slagbomen dus daar flikkerden wel eens wat autos in het water. :puh:

oohja is mogelijk kunnen we doen moeten we alleen een nog een brug moddelen...

Grats,G

Geplaatst:
comment_748346

Maar weet jij dan precies hoe dat zit? Zit dat in main.scm of is dat hardcoded?

BTW als je een klein tikje tegen een auto gaf die stond te wachten reed hij gewoon kansloos het water in :7

Geplaatst:
comment_748403

hoi..

ben weer terug van vakantie en heb gelijk al mijn spullen geupload en zelfs of het ftp deze keer. het staat in de map kees1991 het is een zip bestand met alle textures er bij. het max bestand is voor 3ds 9 er zit ook een .3ds bestand bij. ik heb al geprobeerd om het zelf te doen maar dat mislukt. blastof wou het eerst ook doen voor mij. maar die hat er geen zin meer in of zo.

hoe dan ook. als iemand het in game wil zetten zou dat heel fijn zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_748503
>>> Door Wazuup: Als jullie zo graag willen discusieren, doe dat dan teminste over welk merk bier het beste is. Anders gewoon weer ontopic aub...<<<

Ik vind grolsch wel erg lekker, jullie ?

Bradley, voor ons modders maakt versie 7, 8 of 9 weinig uit. Wij benutten die nieuwe functies in 8 of 9 toch niet, en een nieuwere versie is nooit slechter, dus dat 7 beter dan 8 en 9 is is gelul.

Nog 2 nieuwe wallpapers:

wallpaper4.jpg

wallpaper5.jpg

Ik ga er nog meer maken, ik weet toch dat niemand ze gebruikt maar dat vind ik gewoon leuk. :)

Bewerkt: door Blastov

Geplaatst:
  • Auteur
comment_748506

Heel erg mooi Eyeonme :cya:

Ik ben het alleen niet eens met de text, wat wat er eigenlijk staat is dit: Grand Theft Auto: San Andreas Mafia Stories,

Ik heb liever dat :SA weg is, dat hoef je niet nu aan te passen maar bij de eerst volgende signature.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.