Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_751298

leuk idee =D

we hebben ook nog een klein icoontje nodig van vendetta rock

als je in gta naar audio gaat kun je verschillende radio zenders kiezen daarbij staan verschillende plaatjes als je even een van die plaatjes eruit ript en aanpast hebben we dat ook weer =D

Grats,G

Geplaatst:
comment_751317

Helaas kan ik geen .gif bestanden op mijn Mobieltje gebruiken anders had ik dat ene ding echt als opstart scherm gebruikt :duh:

We zouden gewoon zo'n gitaar wat kunnen verkleinen en dan ingame zetten , mij lijkt die laatste van EyeOnMe de beste. Die met alleen die text en die soort vlammen lijkt me iets beter maar dan meot de text wit zijn , en de achtergrond zwart :7

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_751801
Helaas kan ik geen .gif bestanden op mijn Mobieltje gebruiken anders had ik dat ene ding echt als opstart scherm gebruikt :duh:

We zouden gewoon zo'n gitaar wat kunnen verkleinen en dan ingame zetten , mij lijkt die laatste van EyeOnMe de beste. Die met alleen die text en die soort vlammen lijkt me iets beter maar dan meot de text wit zijn , en de achtergrond zwart :7

dat is heeel makkelijk gedaan :puh:

EDDIT

166fs156638.png

:dans:

Bewerkt: door EyeOnMe

Geplaatst:
comment_751827
The best 1980s Mosik? Toch graag Music. :Y

Er staat toch echt een "U" alleen het font maakt het nogal onduidelijk dus ik heb handmatig wat weggedaan

o wacht die K =.="

thx voor waarschuwen :puh:

EDIT

166fs170145.png

klein

166fs171034.png

Bewerkt: door EyeOnMe

Geplaatst:
comment_751859

jeuj die is perfecto voor het radio scherm..

wait a sec and I'll show you.

Grats,G

EDIT

Because =D

alleen een beetje blurry :7

Grats,G

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_752145

Ik heb de radiostations Radio Del Mundo (playback) en Double Cleff FM(csr) geupload, je hoeft ze enkel in de audiofolder/streams te vervangen. Dus test ze maar goed dan kunnen er eventueel nog fouten opgespoord of dingen aangepast worden. :tu:

Bewerkt: door leone

Geplaatst:
comment_752148

Hallo allemaal, ik ga geen picture previewen maar wel twee radiostations, download ze in het radiostation topic, en vervang ze gewoon in de streams folder in de audio folder. Radio Del mundo in plaats van Playback en Double Cleff FM in plaats van CSR. De bedoeling is dat er eventueel nog fouten kunnen opgespoord en aangepast worden en natuurlijk wil ik jullie mening ook graag horen (in het radiostationstoppic). :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.