Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_752167

Ik trek me terug uit het project ivm. andere intresses en omdat ik de laatste tijd niet meer photoshop.. De textures mogen jullie wel gebruik die'k heb gemaakt..

Later :cya:

Geplaatst:
comment_752196
Weet iemand hoe de dff van dit grass heet? Het vult echt heerlijk op en dat moeten we hebben in MS:

post-20899-1186775143.jpg

deze sprieten worden niet d.m.v. een dff ingame gezet

De grassprieten komen er automatisch op als je in de COL editor het terrein aanpast. Bijvoorbeeld dat het als gras reageert ;)

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_752198

@nick

Ha, ik heb je lot ingame willen zetten, met LODs, alleen het probleem is dat mijn SA halfverwege crashed, en ik kan negens de fout vinden. Ik heb alle models herexporteert, en de COL aangepast (low poly collsion files voor highpoly gebouwem), en ik heb de txd kleiner gemaakt.

De files heb ik al naar chris gestuurt. En deze kan wel kijken of hij het probleem weet te vinden.

Geplaatst:
comment_752508
Toch wel Leone , het word allemaal rock van de jaren 80 ^_^

kan zijn, maar laat de 1980 gewoon weg, en zorg dat het geen vice-city rock is. _O_

Geplaatst:
comment_752575

Tuurlijk komt er géén VC rock in en waarom moet 1980s weg dan? Ik snap het niet want het is volgens Vendetta Rock de beste muziek uit de jaren 80 zeg maar enzo kan je dat ook neerzetten.

Btw Gybrus het is een vervanger voor Bouce FM , dus die moet hij ook in het menu vervangen :puh: (doet die dat?)

Geplaatst:
comment_752577

Maar kan je dan ook de 'verspreiding' van het gras aanpassen. Want het ziet er het beste uit als er wat minder open vlekken te zien vallen.

Of is dit weer typisch mierengeneuk van mij? :7

Geplaatst:
comment_752578

Ik houd me denk ik eerst even bezig met de Jingles en het invoegen van muziek. Ik weet niet zeker of ik gebruik maak van de mogelijkheid om verschillende intro's voor een liedje , ik kijk eerst of ik genoeg muziek kan vinden :7

Geplaatst:
comment_752599
Maar kan je dan ook de 'verspreiding' van het gras aanpassen. Want het ziet er het beste uit als er wat minder open vlekken te zien vallen.

Of is dit weer typisch mierengeneuk van mij? :7

volgens mij kun je dit niet bepalen. Maar het licht eraan hoe je Polygonen staan. Als een model uit veel polys bestaat dan word het gebied automatisch dichtbegroeit.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_752654

Robin, wrlkom terug, leuke vakantie gehad ? :Y

Wazuup, dat gras ie geen object, Het word gerenderd door de col, je maakt dat gras als volgt:

3Ds Max met kam scripts,

Material Editor

Lege bol

Maak van Standard, Col Surface

Dan kun je in zo'n lijst allemaal van die dingen kiezen, je hebt ook verschillende soorten gras.

Select de poly's van het gras. En assign de mateial

Zorg er wel voor dat je in max dan een apart dff en col object hebt, want als je dat col surface assigned worden je poly's grijs.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.