Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 131k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_755466

Hoi,

Ik ben bezig met het metro station, ik ben er denk ik zo'n 4 uur mee bezig geweest. Ik had veel polygone problemen, maar deze zijn nu opgelost

Het is nog wel zonder textures. Maar iig is het de moeite waard om eens te bekijken. Het station heeft 2 metrolijnen, (voor metrolijn1, en metrolijn 2 *zie bespreek en opmerkingen topic*)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_755474

Tim, jonge..

Wij hebben maar beschikking tot 2 treinen, dat is de trein en de tram. De tram komt op mijn nieuwe eiland, hij kan ook alleen maar daar komen omdat het pad van de tram een limiet heeft. Dit pad kan namelijk alleen werken in het gebied waar oorspronkelijk San Fierro was. Verder komt de trein door heel ms.

Er loopt al een heel treinpad door je eiland, ik neemm aan dat je die zelf aan paat, doe er maar wat leuks mee.

2DFX add ik voor je als jij de lampen maakt.

NVC add ik als MS 100% af is, nouja 100%...als alle plannen doorgaan is dat voor 2010 nog niet af. :D

Over de treinpaden, SA heeft oorspronkelijk 4 paden. 2 heb ik werkend gekregen. de 3de moet worden geactiveerd in de scm. Ik heb vernomen dat Myriad Island dat pad werkend heeft, ik jat wel die code als die dinges uitkomt, met geluk hebben we dan 3 paden. Dat 4de pad werkt zelfs in sa niet, al zit hij wel in de data.

Voor de rest wil ik even mededelen dat ik niet stop met modden, wat wel even ter sprake was. Ik zal wel minder gaan modden.

Verder ben ik met iets heels groot bezig, schiet niet heel erg op maar ach...het komt. Verwacht pas in oktober publieke screens.

Geplaatst:
comment_755506

er gaat iets niet goed bij het maken van de coll.

coll3fc2.png

Shot at 2007-08-16

colllt2.png

Shot at 2007-08-16

ik gebruik de tool box van blastov. licht het daar mischien aan ??

ik denk dat het nu zo is... de dff staat wel ingame. maar die zie ik niet omdat mijn txd verneukt is. de hele coll werk ook niet dus ik kan hem ook niet voelen.

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_755508

Gebruik dan toch de oude vertrouwde normale col script ;).

Dan weet je zeker dat het goed gaat, Blastov zorgt er wel voor dat die extra's als schaduw etc gaan werken ;).

Geplaatst:
comment_755517

@wazuup

bedankt voor de tip over de txd. het is nu gelukt het rad staat er maar nog niet met een col.

radgj1.png

Shot at 2007-08-16

vamidag ff met de andere scrips de coll pooberen.

werkt dus ook niet :@

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_755618

Lees nou eens goed kees, COL Exporteren uit 3dsmax 7 of 8, en voordat je je col exporteert converten naar editable Mesh. Owja, je moet trouwens eerst op Collisionmesh drukken, dan op je object klikken, en dan de dffnaam invoeren, en dan exporteren.

Geplaatst:
comment_755630

Hey heb hem nu pas geinstaleerd :7

Maar die er zitten wat bugs in de col en de paths zijn ook niet helemaal lekker: Er vliegen bij mij auto's door de lucht na een massa crash als ik een nieuwe game start :cab::{ Ligt dit aan mijn SA of aan MS?

Greetz :sigaar:

PS jullie komen zeker met de tip dat ik 0.6.8 moet instaleren? :)

Geplaatst:
comment_755639

oke. ik denk dat het nu bijna gelukt is. als ik coll editor open en dan mijn coll. dan zie ik inderdaat de coll van het model. maar als ik hem ingame zet dan is de helft niet er niet. en dat wat er wel is daar hoort niks te zitten.

maar ik denk dat dit komt omdat de coll op een andere plek staat als de dff. k kijk er vanafont nog wel een keer naar.

Geplaatst:
comment_755754

Kees jongen,

In de IDE zie ik een of andere kleurencode staan. Het kan een foutje van het forum zijn, of gewoon in de IDE. Ook die kees_Bios moet niet als eindcijfer -1 hebben. Als je de LOD erbij wilt, dan moet je de laatste getallen gaan nummeren,

zovan:

Kees_bios, 1

LODs_bios, -1

Kees_Bios2, 3

Maar aangezien er genericks zijn, weet ik niet hoe ik hier verder mee moet, want aangezien genericks geen LODs hebben, staat er ook geen Cijfervolgorde

____hierboven is ff gauw wat getypt________

Danderbij snap ik heel goed waarom je col het niet doet. Je poly rate van het raad is rond de 20000 polys, en dat kan SA echt niet aan. Je moet eik dus een minder highpoly col maken, rond de 1000 polys. Dat gaat wel. Dat betekend dus dat je het beste gewoon de COL handmatig maakt. dus de bar een box, de muren van intereur een box.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_756425

Ow, dat is niet normaal nee.

Ik kan me ook niet herinneren dat we dat hebben aagepast :slotje:

Dus het ligt denk ik aan je pc...

Kijk anders ff in de particle.txd in sa\models daar zit de water texture in.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.