Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 131k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_756665

Kees, ik had die lot van je ook, en volgens mij telde hij dik 40.000 poly's. Je hebt dus wel low-poly colls gemaakt neem ik aan ?

Het is mooi dat je DFF en TXD werkenn, wat je dus moet doen, importeer je dff, maak een low-poly col (alleen nodig als de dff meer dan 1700 poly's heeft) en export die met col io. In mijn toolbox zit een Mass col exporter, daarbij hoef je slechts je object aan te klikken en de rest doet 3ds max zelf. Als je dan dat bestandje hebt, die die mass col ding maakt moet je die importeren in een leeg col bestand met coll editor 2.

Geplaatst:
comment_756678

-Oproep aan SCM Coders

Mafia Stories zoekt matig ervaren tot erg ervaren SCM modders. Na het vertrek van BlackForce heeft Mafia Stories jammer genoeg geen SCM Coder. Zonder Coder betekend het dat er geen veelbelovende functies en missies zullen zijn, wat een zonde zou zijn. Want een mod zonder enige missies zou geen echte TC mod zijn, en dat willen we toch graag berijken. Ben je een SCM Coder en voel je je geroepen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op!

-DaBeast

Namens het GTA Mafia Stories team.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_756685

Dieter...post dit op gtaforums.com

Hier zit geen enkele scm coder die aan ons project wil meewerken

>>> Door DaBeast: Chris, heb ik ook gedaan, maar dit weet je maar nooit wie er mee wil werken. Alle hulp is welkom :Y .<<<

Geplaatst:
comment_756705

Ik wil me eventueel wel aanbieden.

Ik heb nauwelijks ervaring, maar ik weet hoe het in elkaar steekt.

Ik heb in een donker verleden nog eens een Car Mod Shop mod gemaakt waar ook wat SCM in was verwerkt.

Dus ik heb redelijke ervaring met de Car Mod code.

Maar goed, ik neem aan dat jullie voornamelijk missies scripten bedoelen?

Daar wil je me wel in verdiepen, mochten jullie het willen.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

Bewerkt: door mickey

Geplaatst:
  • Auteur
comment_756714

mickey, je wilt niet weten hoe nodig deze mod een coder nodig heeft. We willen dus ook alle hulp de we kunnen krijgen gebruiken. Tim heeft al een compleet verhaallijn gemaakt, dus inspiratie voor missies heb je niet nodig. Als je er meer over wilt weten moet je maar bij Tim wezen.

Volgens mij zit je al in het team, dus ik hoef je niet aan te nemen, bij deze ben je wel aangenomen tot coder. :)

Geplaatst:
comment_756878
@nick

Ha, ik heb je lot ingame willen zetten, met LODs, alleen het probleem is dat mijn SA halfverwege crashed, en ik kan negens de fout vinden. Ik heb alle models herexporteert, en de COL aangepast (low poly collsion files voor highpoly gebouwem), en ik heb de txd kleiner gemaakt.

De files heb ik al naar chris gestuurt. En deze kan wel kijken of hij het probleem weet te vinden.

ow okej heb je het ook geprobeerd zonder LOD,s :Y

nouja ik had er zelf ook wel wat probleempjes mee om het ingame te zetten maar hoe ik ze heb geupload moeten ze het toch wel doen neem ik aan :?

ik weet niet of je al heb geprobeerd zonder LOD,s en low col enzo gemaakt heb ?

nouja hoop dat het lukt met het oplossen.

anders probeer ik het gewoon opnieuw te maken :)

Geplaatst:
comment_757007
@nick

Ha, ik heb je lot ingame willen zetten, met LODs, alleen het probleem is dat mijn SA halfverwege crashed, en ik kan negens de fout vinden. Ik heb alle models herexporteert, en de COL aangepast (low poly collsion files voor highpoly gebouwem), en ik heb de txd kleiner gemaakt.

De files heb ik al naar chris gestuurt. En deze kan wel kijken of hij het probleem weet te vinden.

ow okej heb je het ook geprobeerd zonder LOD,s :Y

nouja ik had er zelf ook wel wat probleempjes mee om het ingame te zetten maar hoe ik ze heb geupload moeten ze het toch wel doen neem ik aan :?

ik weet niet of je al heb geprobeerd zonder LOD,s en low col enzo gemaakt heb ?

nouja hoop dat het lukt met het oplossen.

anders probeer ik het gewoon opnieuw te maken :)

Al gevonden. Erg gemeen foutje in de IDE, er was een naam niet goed ingetypt :puh:, dus ja....

Geplaatst:
comment_757643

hehe,

Ik heb nu heel het treintraject kunnen tunnelen. Het is nog niet getextured. Maar de screens geven alvast wel een beeld ervan

tunmax1lt0.jpg

tunmax2fz3.jpg

tunmax3or5.jpg

Bewerkt: door Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.