Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_770393

DEADLINE:

Beste leden, Ik denk dat MS er beter af zal doen met een deadline. Ik bedoel. Zonder een deadline lopen we wel het risico dat MS pas over 3 jaar ofzo klaar zal zijn, omdat inspritie verschild van tijd op tijd.

Oké, we proberen het 1 juni 2008 (dacht ik) af te hebben als dat niet lukt is dat geen probleem maar ik wil graag dat er vorderingen in de mod komen

Dit betekend dat we nog ruim 10 maanden hebben, gaan we dat halen?

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_770416

ik vint dit een zeer goed ide. en ik denk ook zeker dat het gaat lukken om op die datum de mod klaar te heben. ik ben vandaag ook weer druk besig om mijn eerste huis voor volgende vrijdag klaar te heben.

als straks de loten vrij komen voor het rijke gedeelte van tim's zijn eiland er zijn. hoop ik mijn huizen bijna klaar te hebben.

Geplaatst:
comment_770577

ben vandaag weer lkker bezig geweest dacht ik zo.

henkiekz7.jpg

henkie2um1.jpg

henkie3cb8.jpg

henkie4mu3.jpg

henkie5wq2.jpg

henkie6hq6.jpg

henkie7uq1.jpg

henkie8jp2.jpg

UPDATE

henkie10ly1.jpg

ben nu voor 85% klaar met het eerste huiz. aleen de beneden verdieping moet nog gedaan worden.

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_770610

Nee lukt nooit, jullie hebben geen eens een SCM-er, en ik zie nou nooit ingame screens. Jullie doen er nou al bijna een jaar over en der is nou niet super veel vooruitgang gekomen, en nou wil je alles in 4 maanden doen:o?

Bewerkt: door Big-Bear

Geplaatst:
comment_770656
Nee lukt nooit, jullie hebben geen eens een SCM-er, en ik zie nou nooit ingame screens. Jullie doen er nou al bijna een jaar over en der is nou niet super veel vooruitgang gekomen, en nou wil je alles in 4 maanden doen:o?

volgens mij zij tim tog echt 10 maanden. en is er dan ook maar 1 nederlandse TC die wel een goede scm-er heeft?

ik denk tog dat we gewoon fucking hard door moeten moddelen. zodat er echt wat vordering te zien is op de ielanden. als we daar schreens van laten zien op gtaforums.com wil er vast wel een scm-er ons een beetje helpen.

als wij over 10 maanden GTA MS echt 100% klaar hebben. dan zijn wij volgens mij de eerste die een GTA SA TC 100% klaar gemaakt heeft. wat maakt dan dat scm nog uit.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_770768

Ik ben het eens met Big Bear, hij heeft gelijk, ms is nooit voor 1 juni af. Kijk wat er nog gedaan moeten worden, zoals het eruit ziet komen er maar 2 eilanden in heel MS. Mijn nieuwe eiland word geschrapt en in lynx city zie ik ook geen leven meer. Tussen de 2 eilanden zit nog geen normale verbinding, trein pad is verre van af. Paths zijn verbeukt, we hebben geen missies en de lighting is slecht.

Kees, ja die is er, Matineza heeft PatrickW en Dutchy als scm'ers.

Geplaatst:
comment_770823

Het belangrijkste is dat we alle het modelleer werk voor 1 juni hebben gedaan. Maarja, idd gaan we dat niet halen, als je nu weer een nieuw eiland wil gaan maken :duh:

En wie maakt dat eiland af. Het is beter als we nu gewoon het eiland wat we in MS hebben verder bouwen, en niet een nieuw eiland hebben.

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_770881

Hey, ik heb even met EyeonMe gepraat over dit systeem. En ik moet toegeven dat ik wat te critisch naar voren ben gekomen, en daardoor het een beetje te persoonlijk heb gericht.

Maar ik wil jullie zeggen dat ik jullie echt niet wil afdwingen of forceren. Het is gewoon beter zo, want wanneer leden dus op een of andere reden niet aan hun lot kunnen werken, en het is een belangrijk lot. zal het langer duren voor het deel (met de lots) een mooi aanzicht heeft.

Alle lots die ik nu heb overgenomen waren helaas wel belangrijke lots. Maar ook wil ik onactieve leden een kans geven. Zij kunnen bijvoorbeeld generic models maken, of misschien zelfs voertuigen. Maar lots huren geeft veel verandwoordelijkheid, aangezien dit de bouwstenen van MS zijn, zegmaar.

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_770887

Hey, ik heb even met EyeonMe gepraat over dit systeem. En ik moet toegeven dat ik wat te critisch naar voren ben gekomen, en daardoor het een beetje te persoonlijk heb gericht.

Maar ik wil jullie zeggen dat ik jullie echt niet wil afdwingen of forceren. Het is gewoon beter zo, want wanneer leden dus op een of andere reden niet aan hun lot kunnen werken, en het is een belangrijk lot. zal het langer duren voor het deel (met de lots) een mooi aanzicht heeft.

Alle lots die ik nu heb overgenomen waren helaas wel belangrijke lots. Maar ook wil ik onactieve leden een kans geven. Zij kunnen bijvoorbeeld generic models maken, of misschien zelfs voertuigen. Maar lots huren geeft veel verandwoordelijkheid, aangezien dit de bouwstenen van MS zijn, zegmaar.

Bewerkt: door Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.