Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_770943

Ik ben bezig met met een eiland, ik maak CdC af.

En waarom vergeet iedereen Alcatraz. :cry:

Ik begrijp trouwens niet dat iedereen denkt dat we het niet gaan redden.

We redden het heus wel. Als iedereen 1 of 2 lots binnen 10 maanden kan volbouwen redden we het heus wel.

Het is volgens mij best haalbaar hoor. Natuurlijk moeten we wel een beetje sneller werken.

En 10 maanden is bijna één jaar, kijk eens hoeveel we hebben gedaan de vorige 10 maanden.

Maar eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit als we het niet redden. We kunnen er altijd naartoe werken, en als het mislukt dan verplaatsen we de deadline. Rockstar heeft dat toch ook gedaan met GTA4? :puh:

Geplaatst:
comment_771144
een krantenknipseltje:

msbeta.jpg

mischien wil ik er nogwat dingen aan veranderen

de plaatjes komen van het spel mafia 2

hier de links van de originele plaatjes:

mafia 1

mafia 2

edit: 600e post :dans:

Ik vind het er goed uit zien, maar het lijkt meer op een krant als je ook nog wat blabla aan de zijkanten heb staan van die foto. (niet te letterlijk opvatten :7 ) In ieder geval KUTGW en gefeli met je 600ste post , ik ben al bijna bij de 1200 :7

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_771206
Werken we eigenlijk met interieuren waar je heen teleporteerd? Of worden alle interieuren voor zover mogelijk gewoon in de normale wereld?

Greetz :sigaar:

ik zelf maak zo veel mogelijk de interieur in de normale wereld. omdat met een telepord moet weer scm gebruikt worden en allemaal weer moeilijk. dit is veel makelijker en vint ik mooier.

>>> Door DaBeast: Kan met SA ook gewoon met IPL hoor :) .<<<

Geplaatst:
  • Auteur
comment_771513
En 10 maanden is bijna één jaar, kijk eens hoeveel we hebben gedaan de vorige 10 maanden.

Maar eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit als we het niet redden.

Jullie kunnen het best redden ja, maar denk niet alleen aan de lots. Een TC met alleen een nieuwe map is maar weinig aan, ik neem dan als voorbeeld Gostown 6, fantatische map maar binnen 30min was ik er naar uitgekeken omdat er niks te doen valt. Jullie kunnen dan wel geen missies maken maar een beetje verdiepen in scm kan wel, en dan heb ik het over weapon shops, gokhallen, restaurens etc...

Oja, wazuup of dabeast heeft een van jullie 2 toevallig mijn bericht geedit ? (mijn post vóór deze)

Bewerkt: door Blastov

Geplaatst:
comment_771580

10 maanden.. kunnen we wel redden.

als iedereen goed doorwerkt. maarja helaas zit altijd die school ertussen :7:7

alleen ja zonder csm maar ik denk dat er in 10 maanden tijd wel iemand word gevonden die dat wil doen?

maar zoals Twenty eyes het zegt het is zowat bijna één jaar. dus misschien kan het wel gered worden als de lots gewoon worden volgebouwd. :Y

alleen moet het over 10 maanden helemaal af. of gewoon een release dus dat later weer een nieuwe versie bijkomt ofso?? met nieuwe eilanden enz..??

Geplaatst:
comment_771637
10 maanden.. kunnen we wel redden.

als iedereen goed doorwerkt. maarja helaas zit altijd die school ertussen :7:7

alleen ja zonder csm maar ik denk dat er in 10 maanden tijd wel iemand word gevonden die dat wil doen?

maar zoals Twenty eyes het zegt het is zowat bijna één jaar. dus misschien kan het wel gered worden als de lots gewoon worden volgebouwd. :Y

alleen moet het over 10 maanden helemaal af. of gewoon een release dus dat later weer een nieuwe versie bijkomt ofso?? met nieuwe eilanden enz..??

Nou aan nieuwe eilanden zit ik wel een beetje te twijfelen. Maar in ieder geval moet het met de lots wel lukken. Maar een eiland kost wel tijd, En daarna moeten er daar misschien ook weer lots op verhuurt worden, en dan zijn we weer een aantal maanden verder voordat dit eiland vol is

Geplaatst:
comment_771791
en in lynx city zie ik ook geen leven meer

Lynx is inderdaad nu een beetje dood, ik model wanneer ik zin heb en vooral aan welk project ik zin heb.

Aangezien ik ook voor mezelf bezig ben en geen robot ben kan ik niet aan 2 projecten tegelijkertijd werken ;).

>>> Door DaBeast: Maak van 2 projecten eens 3 :7 . Matineza, Lynx en MI . :7 <<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.