Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_772338

Mooi ziekenthuis twenty

Zelf ben ik ff bezig geweest met lot 7 op Citá di Corruzione, dit lot is nu bijna klaar. Ik hoef alleen nog maar een gebouw highpoly te modelleren, en ik kan beginnen aan mijn andere lots :D

moet nog wel ff de raamtextures fixen

post-3-1189289147.jpg

post-3-1189289151.jpg

post-3-1189289156.jpg

post-3-1189289160.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_772571
Waar leid de trap naartoe? de metro?

Greetz :sigaar:

Idd daar ga je naar de metro toe, want aan het eind van de gang (wanneer je de trap afloopt) heb ik het metrostation gemaakt, met de meterotunnels

Geplaatst:
comment_772646

Ziet er goed uit ogenjongen, niks op aan te merken.

Tim, ik heb 2 suggesties...

- Niet alle gebouwen moeten perse dezelfde hoogte hebben, een beetje variatie in hoogte zorgt ervoor dat het minder eentonig word ondanks de textures bijna hetzelfde te zijn.

- Je dak textures, deze UVW moet echt groter, laten we zeggen 4x4 tot 6x6, dit is ook gevoelwerk... Maar dit is echt te klein.

Voorderest KUTGW, owja voor ik het vergeet, nog een tip:

- Vergeet in je coll die trap niet te fixen, door een schuine plane te gebruiken i.p.v trappen.

@Metrotunnel, gaan jullie een metro modellen? Of word het zoiets als de schipholtreintunnel ofzo?

Jongens, ik ga met pensioen :7

Bewerkt: door Bradley H.

Geplaatst:
comment_772711
Ziet er goed uit ogenjongen, niks op aan te merken.

Tim, ik heb 2 suggesties...

- Niet alle gebouwen moeten perse dezelfde hoogte hebben, een beetje variatie in hoogte zorgt ervoor dat het minder eentonig word ondanks de textures bijna hetzelfde te zijn.

- Je dak textures, deze UVW moet echt groter, laten we zeggen 4x4 tot 6x6, dit is ook gevoelwerk... Maar dit is echt te klein.

Voorderest KUTGW, owja voor ik het vergeet, nog een tip:

- Vergeet in je coll die trap niet te fixen, door een schuine plane te gebruiken i.p.v trappen.

@Metrotunnel, gaan jullie een metro modellen? Of word het zoiets als de schipholtreintunnel ofzo?

Jongens, ik ga met pensioen :7

Nouja, bedankt voor je suggesties bradley. Maar de gebouwen zijn ook ieder een andere hoogte, dat lijkt alleen zo vanwege het perspectief. Ik heb trouwens nu screens van dezelfde gebouwen ingame: nogwel zonder Prelightning

lot7ring1dz8.jpg

lot7ring2jp1.jpg

lot7ring3sn4.jpg

greetz :cya:

Geplaatst:
comment_772772

Ziekenhuis vink nie mooi en onreallistisch zo klein, en van die pijpleidingen, en dan dat soort van fietsenstalling, eigenlijk best lelijk:/

Dat van tim is wel erg netjes gedaan

Geplaatst:
comment_772774

Misschien een idee om is een totale shot te maken van wat er nu allemaal is? En zoals jorge al zgt, modellen doe je voor je plezier man, tis geen game, je moet geen deadline gaan stellen je krijgt allemaal troep en bugs, net zoals bij een echt spel, het hoeft niet 1 2 3 af te zijn.

Geplaatst:
comment_772958

Kijk ik wil wel meehelpen, maar der zijn nou ook niet veel goede lots, die van jou tim zijn niet recht, je krijgt objecten wat niet een lot is, maar meerdere zijn, je hebt je eiland in 3ds niet als lots opgedeeld, maar gewoon als delen, dat modeld heel kut.

Bij blastovs eiland heb bijvoorbeeld wazuup 4 lots, harstikke leuk maar ist niet en beetje te veel van het goede?

Geplaatst:
comment_773011

Bedankt voor je commentaar Bear. :7

Ik heb het ziekenhuis een beetje realistischer gemaakt.

De ramen zijn nu een stuk realistischer en het ziekenhuis oogt groter.

En er zit helemaal geen fietsenstalling in mijn lot, je bedoelt waarschijnlijk die paaltjes.

Ik heb even een screen van dichtbij gemaakt, zodat je het duidelijker ziet.

untitled6ro5.jpg

untitled5kz7.jpg

untitled7zt5.jpg

Bewerkt: door Twenty Eyes

Geplaatst:
comment_773035
screens van die metro?

btw die andere zien er ook GAAF uit

jawel, maar deze zijn nog erg WIP. En nog niet getextured, en het metrostation ziet er tot nu toe ook niet helemaal geweldig uit. Maar ik geef denk ik toch een screen. Er komt ook nog een hoop genericks in:

post-3-1189364214_thumb.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.