Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_774021

ik heb nu echt een texture nodig en ik kan het niet vinden. het moet een texture zijn van een hek net zo iets als dit.

http://images.google.nl/imgres?imgurl=http...l%3Dnl%26sa%3DG

en ik heb een tut nodig voor het maaken van alpha!

hoop dat iemand mij kan helpen.

het word voor mijn vila wijk dus het moet wel een beetje zierlijk zijn.

hek heb ik nu al. moet aleen nog een tut hebben.

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_774243

Netjes kees, zorg er wel voor dat je anti-bug moddeld, dus geen mirror shit enzo gebruiken anders neuk je je interieur met bugs. ;)

Geplaatst:
comment_774275

Beste mensen, de gebouwen op lot 7 zijn gerenoveert. Ik hoef nog alleen maar een UVW bug te fixen, daarna komt het ingame, ^_^ , en uiteraard geef ik dan ook weer screens vrij.

lot7fwiply8.jpg

lot7fwip2cd4.jpg

lot7fwip3eg5.jpg

en wat gegevens van mijn gebouwen:

*gebouwen links langs hoog gebouw: 2817 poly's

*Hoog gebouw: 3365 poly's

*langwerpig hoekgebouw (achter hoog gebouw en andere gebouwen): 5138 poly's :cab:

Natuurlijk kan het nog highpoly'er. Maar ik geloof dat deze poly count het beste is, er komen nog een 100tal polygonen bij wanneer ik er nog een aantal ramen en deuren maak in de onderverdieping.

Kortom: niet te highpoly, maar ook niet te lowpoly. Met andere woorden: MS kwaliteit!

post-3-1189545289.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_774277

Netjes Tim, deze shit moet zo snel mogelijk ingame. En met je prelightining gaat dat er zeker super uitzien. Keep it up!

Geplaatst:
comment_774326
Geweldig Tim, sinds je High Poly werkt zien je gebouwen er nóg beter uit! KUTGW!

Greetz :sigaar:

nou zo geweldig waren ze eerst ook niet hoor. Ik weet nog niet zeker of ik lot3 ook op dezelfde manier ga renoveren (dus dat ik de gebouwen een hogere polycount geef), maar ik zie wel. Veel maakt het eigenlijk niet uit, want je moet het vooral hebben van de lightning, toch?

Geplaatst:
comment_774331
Hoe meer polies, hoe beter je lightning. :D

Inderdaad daar heb je gelijk in. Maar toch ziet het er niet slecht uit wanneer het low poly is. Misschien is heel erg highpoly een beetje teveel van het goede

In ieder geval ga ik nu beginnen aan mijn lot 10, daarna 11, 12 en 13. Nadat ik natuurlijk mijn lot7 ingame heb gezet.

Voor de lots 10, 11, 12, 13 zal ik niet inspiratieloos zijn. Ik heb mijn plannen voor die lots al op papier uitgewerkt, dus dat komt helemaal goed

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_774569
wat bedoel je met mirro chit ??

Wazzuup bedoeld dat je geen dingen in 3ds max moet spiegelen, want dat werkt niet ingame, dat probleem heb ik ook met de treinrails

Geplaatst:
comment_774595

ik heb nog geen dinge gespiegeld hoor. k weet niet wat wazuup denkt dat ik gespiegeld heb.

k doe altijd gewoon t opjeckt selecteeren en dan ctl + V en dan op de juiste plek zetten.

kan iemand mij nu uitleggen hoe alpha werkt ??

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.