Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 131k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_783009

We hebben dus nu een nieuw wachtwoord, ook wil ik melden dat degene die infortmatie lekt naar Apple-Mac moet oppassen dat ik er niet achter kom want hij heeft dan grote problemen.

Geplaatst:
comment_783020
Zeer zeer netjes =O
Prachtig, goed verzonnen :Y Alleen laat het vuil ook over de tekst en de render gaan :Y

Thanks allebei. _O_ En EyeOnMe, het vuil gaat ook over de tekst en de render, maar dat zie je niet zo goed, omdat de tekst en de render allebei redelijk donker zijn. Ik heb gewoon een aparte layer voor vuil gemaakt, en die boven alle andere layers gezet. Vergelijk het maar met het echte leven (stom voorbeeldje :7 ): Als je een wit shirt of witte schoenen of iets anders wits aanhebt, wordt dat véél sneller vies dan dat je een zwart shit of zwarte schoenen of iets anders zwarts aanhebt. :puh:

Meer borden volgen, ik ben nu bezig met het bord van Raggazi's paradise. 8)

EDIT: Oké, het bord van Raggazi's paradise is af, en ik ben er eerlijk gezegd best trots op. :) Ik heb alles in dit plaatje zelf gemaakt, geen renders of iets dergelijks gebruikt, alleen brushes, tekst, en een zelfgemaakte vector. Dit is het geworden:

ragazzisparadiseln5.png

(Lettertype van Vice City :D)

Er zit echt meer werk in dan je denkt, dat coktail glas bijvoorbeeld, heb ik helemaal zelf vectorized. Dit was het plaatje orgineel: Klik (ik heb het middelste glas gebruikt).

Ik hoop dat jullie het wat vinden. :) Vuil enzo heb ik nog niet gedaan, omdat ik eerst wou kijken of jullie het mooi zouden vinden. Het coktail glas is wat pixel achtig, maar dat kan nog wel veranderd worden.

het is mooi, maar het is wel miami stijl. Eigenlijk hoeft dat niet zo verkeert te zijn, maar het is beter als je bijvoorbeeld iets maakt met dingen van een badplaats in Italie

Geplaatst:
comment_783051

Beste mensen.

Ik ben bezig met Corruziones square, dat is een winkelcentrum geplaatst op de lot 10, 12, en 13

Tot nu toe heb ik alleen nog maar wat basisvormen. Maar ik geloof idd dat het texturen en zonodig bewerken wel een tijdje zal duren. Daarom zoek ik eigenlijk mensen die mee willen werken aan Corruziones quare, en daar ook voldoende tijd in kunnen stoppen. Het aantal gebouwen wat je moet texturen zal per lot opgedeelt worden. Dus ik heb bijvoorbeeld lot 12, en iemand anders lot 10

post-3-1190565334.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_783203
Beste mensen.

Ik ben bezig met Corruziones square, dat is een winkelcentrum geplaatst op de lot 10, 12, en 13

Tot nu toe heb ik alleen nog maar wat basisvormen. Maar ik geloof idd dat het texturen en zonodig bewerken wel een tijdje zal duren. Daarom zoek ik eigenlijk mensen die mee willen werken aan Corruziones quare, en daar ook voldoende tijd in kunnen stoppen. Het aantal gebouwen wat je moet textures zal per lot opgedeelt worden. Dus ik heb bijvoorbeeld lot 12, en iemand anders lot 10

Dit zou je bij alle lots zo moeten doen :) Dan krijg je geen op-elkaar-lijkende gebouwen :)

Geplaatst:
comment_783207

Weer netjes :Y Ik ben bezig met reclameborden voor LCS en daar moet ik ook vuil erop doen.

Hier 2 tips

Brush met een softe zwarte brush eroverheen en speel dan met de opacity zodat je wat donkere vlekken krijgt. Maak meerdere layers met allemaal verschillende percentage gehalten :)

Probeer om met je pencil van 1px kleine puntjes, streepjes te zetten zodat het lijkt alsof er kleine scheuren inzitten :) Ook vogelpoep gaat hier goed mee maar dit is best moeilijk :)

Ik zal ook eens wat proberen :puh:

Geplaatst:
comment_783336
Beste mensen.

Tot nu toe heb ik alleen nog maar wat basisvormen. Maar ik geloof idd dat het texturen en zonodig bewerken wel een tijdje zal duren. Daarom zoek ik eigenlijk mensen die mee willen werken aan Corruziones quare, en daar ook voldoende tijd in kunnen stoppen. Het aantal gebouwen wat je moet textures zal per lot opgedeelt worden. Dus ik heb bijvoorbeeld lot 12, en iemand anders lot 10

Dit zou je bij alle lots zo moeten doen :) Dan krijg je geen op-elkaar-lijkende gebouwen :)

ja idd. jullie hebben ook weer andere, betere textures en ramen als mij. Maar ja, te veeel verschil kan natuurlijk ook niet

Geplaatst:
comment_783852
Zeer netjes man. :D Overigens is dit ons watermerk dat we al een tijdje gebruiken hoor:

mslogoid4.png

Maar ik bedoel voor echt alle screens, ook 3DSmax renders enzo... zodat overal gelijk al duidelijk wordt gemaakt dat het copyright stuff is :Y

Geplaatst:
comment_783880
Als je in de blog gekeken heb naar de laatste shitload aan afbeeldingen, zie je dat daar altijd dat watermerk van Wazuup gebruikt word. ;)

Greetz :sigaar:

ja maar niet bij alles en je ziet ook wel eens hele andere logo's enzo...

Geplaatst:
comment_785141

Als je misschien wat rondgekeken had in ons (super) forum, dan had je gezien dat GTA Mafia Stories nog niet te downloaden is. We willen graag een pubic release hebben voor of na GTA IV, dus het kan nog ff duren.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_785726
het is mooi, maar het is wel miami stijl. Eigenlijk hoeft dat niet zo verkeert te zijn, maar het is beter als je bijvoorbeeld iets maakt met dingen van een badplaats in Italie

Ik heb het hier ook al wat met Frank over gehad, en die had het me ook even verteld. Ik zal er voor in het vervolg echt rekening mee houden, dat alles een beetje een donkere mafia style moet gaan worden. Maar het stukje ''Raggazi's paradise (club) (gezellige, spontane club, waar veel jongere mensen komen, inc. Paaldansers)'', was voor mij een beetje de reden om zo'n soort reclame bord te maken, en dan vooral dat ''Paradise'', en dat er paaldansers komen. Ik ben in ieder geval erg blij dat hij nou toch nog gebruikt gaat worden, want er zat veel werk in. :7 Maar ik zal er voor in het vervolg rekening mee houden. :)

Hier is trouwens de versie met wat vuil:

sclubvuilcopymy5.png

Het vuil is wat minder goed gelukt dan de vorige keer, maarja, ik denk dat het zo toch nog wel goed genoeg is. Als iemand nog tips heeft om het mooier te maken, is dat natuurlijk altijd welkom. Ik heb nog geprobeerd wat te doen aan de ''pixelachtigheid'' van het coktailglas, maar dat was niet echt heel goed gelukt. En eigenlijk valt het ook best wel mee, je ziet het alleen als je er heel goed naar gaat kijken.

Weer netjes :Y Ik ben bezig met reclameborden voor LCS en daar moet ik ook vuil erop doen.

Hier 2 tips

Brush met een softe zwarte brush eroverheen en speel dan met de opacity zodat je wat donkere vlekken krijgt. Maak meerdere layers met allemaal verschillende percentage gehalten :)

Probeer om met je pencil van 1px kleine puntjes, streepjes te zetten zodat het lijkt alsof er kleine scheuren inzitten :) Ook vogelpoep gaat hier goed mee maar dit is best moeilijk :)

Ik zal ook eens wat proberen :puh:

Haha, goed idee dat vogelpoep. _O_ Dat ga ik ook nog eens proberen. :D

Meer borden volgen, zijn er nog borden die absoluut prioriteit hebben?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.