Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_790388
Nee, nog niet maar het zou nog niet eens zo'n slecht idee zijn, dat is ook zo met Super Leden etc. Wij hebben zelf nog niks van hem gezien ofzo en hij word zomaar aangenomen. Ook lijkt het niet allemaal helemaal duidelijk :7

Greetz :sigaar:

Na het probleem is dat Gamesnerd met mij contact had opgenomen via PB, is was een beetje te vlug. ik was haastig ook opzoek naar mensen die iets konden maken voor corruziones square

Geplaatst:
comment_790398

Persoonlijk ben ik het er eigenlijk niet mee eens, hij heeft nog maar 1 post.

En z'n eerste werk is niet slecht ofzo, maar het is ook niet bruikbaar.

Waarschijnlijk gebruikt hij paint, en heeft hij geen photoshop.

Tim denkt waarschijnlijk, alle handjes helpen. Maar dat kán ten kosten gaan van de kwaliteit van GTA Mafia Stories.

Op dit moment gaat het niet zo héél erg soepel met GTA Mafia Stories. Het kan allemaal wel een beetje sneller. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat we binnenkort weer met z'n allen aan het werk zijn in herfstvakantie.

Ik vind het opzich niet zo heel erg slecht van Tim, maar het is een beetje lullig dat we niet echt mogen meebeslissen.

Ik ga even een topic openen over wie er lid mag worden van GTA Mafia Stories. Dat lijkt me nodig...

Geplaatst:
comment_790499

Ik had nog een ideetje, het is wel een detail, maar zou echt sjick zijn voor de afwerking. Je weet wel als je CJ een tijdje laat staan dan zingt hij "Ain't nuthing but a g-thang baby, two loked-out g's going krazy "van dr.dre en Snoop. Dit zou ik graag vervangen zien door het stukje van een tarrantella dat ze in the godfather the game altijd fluiten. ( komt ook voor in radio del mundo )

grtz Leone ^_^

Geplaatst:
comment_790541

goedendag mensen,

ik vond het tijd worden om wat screens te posten van hoge kwaliteit. let op het is nog beta. je ziet al wel wat bugs

post-3-1191533697_thumb.jpg

post-3-1191533715_thumb.jpg

post-3-1191533723_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_790908

Erg mooie screens Tim. Die eerste is echt prachtig, ik moet er bijna van huilen. :cry:

Nee, grapje. Je hebt goed je best gedaan. Ik vind dat je er goed op bent vooruit gegaan vergeleken met je andere lot. Je gebruikt nu bijvoorbeeld extrude bij ieder raam en je zorgt voor verschillen in de hoogte van gebouwen.

Het is echt topwerk. Goed gedaan!

Bewerkt: door Twenty Eyes

Geplaatst:
comment_790922
Ik zou de dakranden wat veranderen, lijkt me wat beter uitzien

het is ook nog BETA he.

siet er inderdaat goed uit tim. super.

snap ik ja, maar als we geen tips geven wordt het ook niet beter he.. :puh:

Geplaatst:
comment_790977
Ik zou de dakranden wat veranderen, lijkt me wat beter uitzien

het is ook nog BETA he.

siet er inderdaat goed uit tim. super.

snap ik ja, maar als we geen tips geven wordt het ook niet beter he.. :puh:

das wel goed ja. maar ik seg aleen maar ff dat het nog wip is :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.