Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_799650

Misschien een beetje mierenneuken maar op je reclame bord staat 'New built in cassette deck' maar ik zie nergens waar je de cassette in moet doen :7

car_radio.jpg

Dat is een autoradio uit de jaren 80 en de knoppen zijn nog allemaal aneloog. Maar bij jou lijkt het alsof het al digitale zijn :cab:

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_799813

new built in cassette dek. nieuwe ingebouwe cassette dinges dus als je op een knopje drukt gaat de radio klep open en dan kan je een cassette in doen.

maar ik maak hem wel opnieuw want als ik nu die foto zie dan is hij wel wat te modern :7:7

bedankt voor de tip _O_

wist echt niet dat die radio,s al zo ouderwets eruitzagen in die tijd

Bewerkt: door nick11123

Geplaatst:
comment_799866

ik ben deze week besig geweest om lot 11 ingame te setten. maar ik heb wel weer eens een keer een probleem. ja het kan bij mij ook nooit gewoon een een keer goed gaan he :S

ik zal het probleem maar weer een uitleggen.

in 3dmax staan de namen van alle textures die ik gebruikt heb op het gehele lot 11. alle textures die daar staan heb ik opgesocht en in de txd gerdukt. als ik dan de MED (map editor) het model wil plaatsen dan zie ik dat alles wit is en dus geen texure bevat behalfe de raamen en de dingen die de hout texture moetten hebben. :@ het verneukte is dus ook dat de texture er wel inzit :|

ik snap er verdome geen hol van en ik wil tog graag hulp hebben want anders komt dat lot van mij nooit ingame. wat ik personlijk tog erg jammer vint want ik vint het echt een heel mooi stukje werk van mij al seg ik het zelf.

heeft iemand een ide hoe dit nu weer kan ??

grz martijn hidding

Geplaatst:
comment_799946

Tja kon je ook niet weten, wij hebben thuis 1 auto van ongeveer 25-27 jaar oud dus ik weet wel hoe dat eruit ziet.

De basis is goed, maar probeer bijvoorbeeld zwart plastic en misschien een beetje chroom enzo te gebruiken, dat is gebruikelijk in die tijd. Ook een 'built in cassete deck' zoals jij dat zo leuk zegt was er toen nog lang niet en heeft ook nooit bestaan :7 Als je gewoon de vorm van een dwars-doorsnede van een cassette neemt, een beetje uitvergroot zodat hij net iets groter is dan een cassette. Zorg gewoon dat het een zwart gat is, veel speciaals moet er niet op. Verder super :D

Succes,

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_799993
Tja kon je ook niet weten, wij hebben thuis 1 auto van ongeveer 25-27 jaar oud dus ik weet wel hoe dat eruit ziet.

De basis is goed, maar probeer bijvoorbeeld zwart plastic en misschien een beetje chroom enzo te gebruiken, dat is gebruikelijk in die tijd. Ook een 'built in cassete deck' zoals jij dat zo leuk zegt was er toen nog lang niet en heeft ook nooit bestaan :7 Als je gewoon de vorm van een dwars-doorsnede van een cassette neemt, een beetje uitvergroot zodat hij net iets groter is dan een cassette. Zorg gewoon dat het een zwart gat is, veel speciaals moet er niet op. Verder super :D

Succes,

Greetz :sigaar:

okej bedankt voor de tip. :7 maare wij hadden wel een autoradio uit de jaren 90. al drukte je op een knopje dan ging dat voorkantje open en toen kon je cassette erin. en al deed je dat voorkantje weer dicht had je gewoon weer je radio. en dat is waar ik mee bedoel ''built in cassette dek'' maargoed was misschien niet duidelijk. ik zal wel kijken wat ik van het nieuwe reclame bord kan maken.

hier nog een reclame bord van limonade :eten:

reclamebordyc8.jpg

dat glas is van mij heb ik ook een foto van gemaakt. en die aardbeien komen van google. :Y

EDIT: staat een schrijf fout niet.. niet op letten..

Bewerkt: door nick11123

Geplaatst:
comment_800004

Leuk, je doet het super. Hier een lijst met reclame borden die mensen graag willen zien:

  • Café della corruzione (cafe) (oude mafia sfeer, een soort van kroeg)
  • Banchino's jazzclub (club) (niet te modern, ook niet te oud. maar nog wel met ouderwets houten podium enzo)
  • Ristrorante del amaretto (restaurant) (redelijk shiq restaurant,)
  • guilio's style (kleding winkel) (vooral in de verkoop van hederdaagje kleding, maar dan met Italiaans design)
  • Pizzaria al caponio (restaurant) (Restaurant, gewoon, niet te shiq, en natuurlijk afhaal mogelijkheden
  • Fashion di Litrico (kledingwinkel) (winkel die vooral dure kledingstukken verkoopt van italiaans design)
  • Corruzione's square grand cafe (cafe) (groot commercieel cafe, met podium, maar nog wel in mafia stijl)
  • Sigares shop (sigaren winkel*specialistatie voor sigaren*) (oude, en donkere sfeer, duistere mafiasfeer)
  • Sigaretto di promo (rookwaren winkel) (oude sfeer)
  • Capriones fashion (kleding winkel)
  • Angelo Litricadré (kleding winkel) (vooral gespecialiseert in de verkoop van zondags kleding en pakken)
  • Del Cazo Cafetaria (cafe/restaurant) (gezellig, maar niet te modern eetcafe)
  • Raggazi's paradise (club) (gezellige, spontane club, waar veel jongere mensen komen, inc. Paaldansers) [KLAAR]
  • Patrick di Calzone (club) (gezellige jazzclub, met oud design, houten podium enzo)
  • Hammington (kledingwinkel) (verkoop hederdaagse kleding)
  • Shelson cafetaria (cafe) (ouderwets cafe, waar veel Mafia leden komen, donker en duister)[KLAAR]
  • Pedro's clothing (kleding winkel) (verkoop van allerdaagje basis kledingstukken)
  • La Cazza (apotheek) (hedendaagse appotheek)
  • Videolandya (videotheek) (hedendaagse videotheek, begin jaren 80) [KLAAR]
  • 24/7 (supermarkt) (hedendaagse supermarkt)

Die van die limonade ziet er super uit, KUTGW :D

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_800087
Nice!! TIM Ziet er echt gaaf uit... :Y:Y lekker veel detail zit erin :7 goed bezig :tu:

maargoed misschien morgen komen er screens en update,s van mijn lot :*D

even ter attentie, er zijn wat screens bijgekomen mensen. Dus daarop kan je ook oordelen

greetoz: Tim

Geplaatst:
comment_800304
Doe dff check met TXD workshop.

ja heel raar. omdat ik met 3ds gexporteert heb heeft 3dmax 9 de naamen van de textures verandert. ik weet niet warom maar goed. de texture namen weer verandert nu werkt de txd dus wel.

heelaas staat het nog steets niet ingame. eerst craste die. maar dat kwamt omdat er te veel polys waaren. ik heb de opjecten nu in 4 dele gesplit zodat ze onderer de 1000 polys waren ergens rond de 700/800 maar als ik nu gta start staat er helemaal niks.

verdome het kan ook nooit eens goed gaan he :S.

Geplaatst:
comment_800409

Alledrie je col files zijn geneukt (1kb), eerst converten naar editable mesh voordat je gaat exporteren. Owja, en 3 collfiles, twee dff? Das best raar.

Geplaatst:
comment_800446
Alledrie je col files zijn geneukt (1kb), eerst converten naar editable mesh voordat je gaat exporteren. Owja, en 3 collfiles, twee dff? Das best raar.

ow dan ben ik 1 dff vergeten er bij te doen. oke die coll werkt dus niet. maar warom doet de dff het niet dan ?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.