Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_802292

Dat weet ik hoor, Tim. :7

Dat hoogste gebouw wordt gewoon een kantoor gebouw, dat mag toch wel?

Dat gebouw ernaast word een fabriek.

En vooral ook omdat het gebouw het dichste bij staat bij het gedeelte erboven, het staat dus niet zomaar tussen een paar fabrieken in. Want het lijkt me een beetje raar dat je precies een rechte grens hebt.

Maargoed, als jullie het niet vinden kunnen dan haal ik het wel weg.

Bewerkt: door Twenty Eyes

Geplaatst:
comment_802347
Goedenavond allemaal,

ik ben zojuist gevraagd door wazuup gevraagd om voor Mafia stories een tailer. en ik heb dat aanbod geaccepteert, ik ga dus, de trailer van mafia stories, volledig in SCM maken. Ik begin als ik terug ben van vakantie, dat is a.s. woensdag/donderdag.

Hopelijk vind iedereen het leuk dat is dit ga doen :Y

Greetz,

Black Force

natuurlijk vinden wij dat helemaal geweldig ^_^ , meer kwaliteit, meer vreugde

oke, dat is zeer mooi om te horen, maar ik ga nu zometeen op vakantie naar parijs, daarom ben ik ook zo vroeg :puh:

mja, tot woensdag/donderdag,

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
comment_803344
Dat weet ik hoor, Tim. :7

Dat hoogste gebouw wordt gewoon een kantoor gebouw, dat mag toch wel?

Dat gebouw ernaast word een fabriek.

En vooral ook omdat het gebouw het dichste bij staat bij het gedeelte erboven, het staat dus niet zomaar tussen een paar fabrieken in. Want het lijkt me een beetje raar dat je precies een rechte grens hebt.

Maargoed, als jullie het niet vinden kunnen dan haal ik het wel weg.

opzich heb je volkomen gelijk. Maar het gedeelte boven industriegedeelte is wel een woonwijk. In ieder geval komen daar huizen, flatjes weet ik nog niet.

En het kantoorgebouw mag best. Alleen dan moet het wel een beetje bij het industriegedeelte passen. Dus niet harstikke modern met blauwe ramen enzo. Maar bijvoorbeeld een grijze muur, met wat kleinere raampjes. Die je niet zo gauw ziet op een hoog flatgebouw ofzo

Geplaatst:
comment_803803
Pure harde PWNAGE nick, super man. Keep it up, het is geweldig :D

Woehh Yo!, serieus man, die shit 0wnt dude. Stuur me ff heel gauw die shit, dan neuk ik ze op het eiland.

Geplaatst:
comment_803851

Zeker mooie models! Je begint de boel te kennen zie ik _O_ . De models zien er leuk en gevariert uit, echt top. Blijf zo door doen, en ms is in no-time klaar :D .

Aleen even een minpuntje; De textures van de garage poorten vind ik iet wat onrealistisch. Deze zou ik eventueel nog veranderen.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_804608

doe mij lot 20 maar.

(ik weet dat ik verder nog niks ingame heb van de rest van mij. maar dit laat ik zeker niet zitten.)

ik ga hier een chokolade en ijs vabriek maken.

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_804890

Ik vind textures niet mooi, de een is wel goed geuwved de ander zo uitgerekt als het maar kan, en ze passen ook niet echt bij mekaar, misschien ken je dat veranderen met pre-lighten ofzo. Modeling is goed texturing moet beter.

Owja ik ben met MS gestopt leaders

>>> Door DaBeast: Weeral? :N <<<

Geplaatst:
comment_805032
Ik vind textures niet mooi, de een is wel goed geuwved de ander zo uitgerekt als het maar kan, en ze passen ook niet echt bij mekaar, misschien ken je dat veranderen met pre-lighten ofzo. Modeling is goed texturing moet beter.

Owja ik ben met MS gestopt leaders

>>> Door DaBeast: Weeral? :N <<<

Bedankt voor de tip,s maar wil jij mij misschien aanwijzen waar het ''heel erg'' uitgerekt is. :?

en hoe bedoel je texture,s passen niet goed bij elkaar moet ik dan alles in steen dezelfde steen texture doen?

en ja de steen texture,s zijn krap geuvwd dus van ver af is het niet mooi maar van dichterbij wel. maar ik kan het ook verder uitrekken en dan zie je van dicht bij heel vaag en van veraf mooi. Maarja als ik het eiland van MS bekijk en de gebouwen zie ik overal steen texture,s en die zijn ook heel dicht geuvwd dat het van veraf een beetje streeperig word. Maargoed ik weet het anders ook niet hoor. en een betonnen vloer kan ik wel heel erg mooi gaan texturen maar dan ga je van ver af en dan is het weer een grote blokkerige ding. dus ik weet het anders ook niet.

ik zal wel kijken wat ik kan doen. :Y

Bewerkt: door nick11123

Geplaatst:
comment_806331

Hey

Ik heb hier een waardeloos WIPje van mijn getextuurde gebouwen. dat ene gebouw is in proces achteruit gegaan, omdat mijn .max corrupt was geworden.

waardelooswipjebi2.jpg

nouja, wat het laat zien is daarentegen niet echt waardeloos. Maar dit is gewoon geen grote update. En die achterste gebouwen zijn bubuged met een texture, moet je niet op letten

Bewerkt: door Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.