Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_806351

Ik wou effe vragen of de graffiti textures die ik had gemaakt (o.a. voor Wazuup) al gebruikt zijn, lijkt me leuk om die ingame te zien :)

Geplaatst:
comment_806354
en een betonnen vloer kan ik wel heel erg mooi gaan texturen maar dan ga je van ver af en dan is het weer een grote blokkerige ding. dus ik weet het anders ook niet.

ik zal wel kijken wat ik kan doen. :Y

Daarom hebben we 2 models:

- Een voor dichtbij & Een voor verweg.

Geplaatst:
comment_806364
en een betonnen vloer kan ik wel heel erg mooi gaan texturen maar dan ga je van ver af en dan is het weer een grote blokkerige ding. dus ik weet het anders ook niet.

ik zal wel kijken wat ik kan doen. :Y

Daarom hebben we 2 models:

- Een voor dichtbij & Een voor verweg.

haha, thnx for the tip bradley. Inderdaad kun je in de LOD de UVW groter maken

Geplaatst:
comment_806366
Ik wou effe vragen of de graffiti textures die ik had gemaakt (o.a. voor Wazuup) al gebruikt zijn, lijkt me leuk om die ingame te zien :)

nee nog niet. Maar ze zien er eigenlijk nog niet duister genoeg uit. De graffiti moet met andere shit ondergespoten zijn. en vies zijn. (vieze muur). dat de muren waar graffiti op komt, allemaal vervallen en oud zijn.

Geplaatst:
comment_806368
Ik wou effe vragen of de graffiti textures die ik had gemaakt (o.a. voor Wazuup) al gebruikt zijn, lijkt me leuk om die ingame te zien :)

nee nog niet. Maar ze zien er eigenlijk nog niet duister genoeg uit. De graffiti moet met andere shit ondergespoten zijn. en vies zijn. (vieze muur). dat de muren waar graffiti op komt, allemaal vervallen en oud zijn.

Jha okay da valt wel te maken.. maar als iemand anders met m'n textures aan de gang gaat wil ik eigenlijk wel eerst toestemming.. omdat er toch wel wat werk in zit natuurlijk.

>>> Door Wazuup: Das no problemo.<<<

Geplaatst:
comment_806644

tjah dat is waar ook, alleen na 300 meter afstand zie je die strepen. en een LOD Is meestal 1500 meter. of hoger.

en dan moet ik 2 moddelen ook nog maken :puh:

nja het is wel een goed idee :)

Geplaatst:
comment_806959

Benk weer was een week weg dus niet veel gedaan wel een paar leuke ideeën gekregen =D

(neem je verdomme de laptop mee om te modden vergeet je de software :7 )

naja,

,K

Geplaatst:
comment_807139

Hey,

Ik weet niet of dit hier gepost had moeten worden, maar ik doe het toch maar even. Ik ben gister begonnen met het SCM scripten van de trailer, er is al een aardig stuk af en wazuup was er zeer tevreden over, dus helemaal goed, vandaag ga ik weer verder met de SCM code en zal proberen de code vandaag 100% af te ronden :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
comment_807142
Dit is de iets voor de SCMers. Ik zelf weet niet of dit mogelijk is, maar het is misschien het proberen waard.

In ieder geval een leuk idee :)

greetz :sigaar:

dit is imo voor mij wel mogelijk om te maken, maar ben niet 100% zeker, maar mogelijk is het zeker. :D

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
comment_807638

Ik heb misschien een idee voor de trailer.

Kijk ik zat er laast aan te denken, om met de camera te pannen over crowning hills. Met een mistrieus muziekje. Maar naderhand komt Citá di Corruzione steeds dichter in de buurt. En dan begint de muziek harder, en dramatischer te worden. En is dan op zn hoogtepunt wanneer je over Cita di Corruzione heen gaat. En dan komen allemaal actiescenes zoals politiegevechten e.d. mobwars, geschiet... en dan heel dramatische muziek

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.