Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_807739
te laat, het SCM gedeelte is net afgerond, de trailer is dus klaar om opgenomen te worden, en hij word dan natuurlijk bewerkt :D

Greetz,

Black Force

Geweldig man :D You rock 8) En natuurlijk ga ik hem geweldig bewerken :engel:

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_807761

Kan iemand op de zeikant van de politie auto even Cita di Curiziona Polizia (foute spelling, zoek zelf ff de goede) zetten? Want nu is hij zo kaal...

Geplaatst:
comment_807783

Zou iemand die 0.7.0 op MegaUpload o.i.d. kunnen zetten? Want ik had die wel op mijn computer staan maar kan hem nu niet meer vinden en moet ff MS Updaten :7

Geplaatst:
comment_807974

hoi ik typ dit op m'n ps3,

ik ben blij dat ik gister de scm heb afgemaakt want vandaag vond m'n pc het blijkbaar een mooie dag om te overleiden, hij doet dus niks meer.

jullie horen wel wanneer ik weer op de pc ben.

Greetz,

black force

UPDATE: hoi, ik typ dit op mijn pc die het weer doet, ik heb hem ongeveer zelf gemaakt :puh:

iig, ben back :puh:

Greetz,

Black force

Bewerkt: door Black Force

Geplaatst:
comment_808023
tjah dat is waar ook, alleen na 300 meter afstand zie je die strepen. en een LOD Is meestal 1500 meter. of hoger.

en dan moet ik 2 moddelen ook nog maken :puh:

nja het is wel een goed idee :)

Het leuke aan GTA modden is dat bijna alles kan..

Dat betekend dus dat jij gewoon zelf die afstanden kan veranderen in de ide ^_^ .

Geplaatst:
comment_808391

Ik heb nog eens na zitten denken over de paths en iedereen die GTA MS op zijn computer heeft staan weet dat op sommige stukken de auto's als raketten langs en 'zweven' ze eigenlijk. Zijn dit niet een soort overblijfselen van de oude paths ofzo? Is het niet mogelijk om de paths helemaal leeg te maken en dan opnieuw te beginnen?

Geplaatst:
comment_808445
Ik heb nog eens na zitten denken over de paths en iedereen die GTA MS op zijn computer heeft staan weet dat op sommige stukken de auto's als raketten langs en 'zweven' ze eigenlijk. Zijn dit niet een soort overblijfselen van de oude paths ofzo? Is het niet mogelijk om de paths helemaal leeg te maken en dan opnieuw te beginnen?

Als het goed is heb je andere nodes.dat bestanden gekregen bij je MS versie, daarin zitten nieuwe paths. Als je nodes verwijderd heb je gewoon geen paths meer. Alleen de tram hoort te vliegen door de lucht..

Geplaatst:
comment_808554
hoi

chocolade vabriek. 85% klaar.

ziet er geweldig uit Kees! KutGW

en omdat kees een mooi screentje heeft gestuurt laat ik ook ff wat screentjes zien van een gedeelte van CS, wat al bijna af is (met texturen)

csmsp4ba6.jpg

csmp5li1.jpg

Geplaatst:
comment_808855

Ach, het hoort wel niet onder reclame, maar ok..

Het logo van de politie is af, deze komt nog op de auto voor de trailer. Ik post hem wel nu in JPG omdat hij anders 2 MB was :puh: . Hij is inderdaat enorm groot ja :7 .

donutpolicepatchcopywk5.th.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.