Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_810940
zo heb ik dus lot 18 gehuurd en zo heb ik bedacht om een staalfabriek te gaan bouwen. Alleen weet ik echt niet hoe zoiets eruit moet zien maarja heb dus wat uit me eigen hoofd gemaakt. Dus dit is het ervan geworden. hij is voor 90% klaar alleen de schaftkeet moet nog ff met meubeltjes erin en nog wat kleine verberingen. :Y

hoop dat het wat is _O_ screens..

...

dat was het dan... screens en update,s volgen nog :dans:

haha leuk bekeken, en het ziet er niet onrealistisch uit. Alleen van die staalrollen begrijp ik niet. Want volgens mij kun je van een staalrol geen platte plaat maken dmv uitrollen. Wel kun je het platpersen :cya:

Geplaatst:
comment_810973

ik heb toen ik klein was ooit op tv zoiets gezien ze rollen het dan gewoon op en dan verkopen ze het aan fabrikanten enz. en dan worden er auto,s enzo van gemaakt. ik denk dat het wel uitterollen valt :7

maargoed gaat toch om het idee :Y

Geplaatst:
comment_812633

Tim, het is echt prachtig. Maar ik zie heel vaak een beetje dezelfde setting. Altijd wat donkere texturen met bakstenen. Maakt het mooi, maar ik denk dat je van MS nog iest beter maakt, als je de omgeving verschillend maak. Anders gaat het snel vervelen, en missen mensen misschien wel fantastische momenten.

KUTGW :eten:

Geplaatst:
comment_812648
Dat ziet er wel weer fijn uit, goede mafia stijl, niet te hoge gebouwen, ga zo door.

Idd zijn te hoge gebouwen niet mafia stijl. Maar daarentegen speelt GTA MS zich wel af rond 1980. Dat betekend dat er niet alleen maar van die miniflatjes zijn van 4 tot 6 verdiepingen hoog, zoals in the Godftahter.

Maar ik ben niet van plan om wolkenkrabbers te maken.

Het hoogte gebouw tot nu toe op mijn lot is ongeveer 65 meter hoog

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_812653
Tim, het is echt prachtig. Maar ik zie heel vaak een beetje dezelfde setting. Altijd wat donkere texturen met bakstenen. Maakt het mooi, maar ik denk dat je van MS nog iest beter maakt, als je de omgeving verschillend maak. Anders gaat het snel vervelen, en missen mensen misschien wel fantastische momenten.

KUTGW :eten:

Ja, bedankt voor het compliment. Nou ik kan in ieder geval wat muren plamuren (dus dat de muur van beton is). Maar ik ben altijd bang dat het te erg vloekt bij de donkere gebouwen. En ik kan eigenlijk niet zegmaar,lichtere, en modernere textures doen. Want dan klopt het geheel niet meer.

Het moet allemaal bij elkaar pas. Maar als ik donker op licht doe. (ookal past het bij elkaar) dan valt het te erg op. En dan houdt ik me eigenlijk niet aan het mafia thema

Maar wat had jij dan in gedachte?

Edit:: btw hier heb ik nog een screen

cshq1jl3.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_813414

Echt nice tim :Y alleen die billboard is dat nog steeds die ene met dat rare constructie achterop ?? want die zouw ik nog misschien verbeteren. :Y

goed mijn staalfabriek ingame :) en hij is helemaal bugloos!!! :D:D

en Cj is niet meer zo zwart. dankzij Wazuup die mij dit uitlegde :Y

screens,.

het hele fabriek(je)

lot1803el8.jpg

Het interieur alleen ben ik op een ofandere manier niet zo tevreden over de balk texture,s :{ het overheerst een beetje met de rest.

lot1805bi8.jpg

De plaatpersmachine.. of wat het dan ook is :puh:

lot1801vr8.jpg

Het dakje van het schafthok en control kamer. alleen mijn raam texture,s zijn mislukt :cab:

lot1802dc0.jpg

ik ben aardig tervreden erover alleen weet iemand misschien hoe je doorzichtbare en goede raam texture,s maakt. want nu zie je het niet. let er wel op dat het nog in WIP is. er moet nog een billboard en andere details komen.

Geplaatst:
comment_813421

Zozo, dat ziet er nice uit man. Ik heb eigenlijk weinig op te merken behalve zoals je zelf al zei, die balk textures. Verander die even (andere textuur en UVW) en het is zeer goed. :)

Geplaatst:
comment_814661

hey,

weer een screentje van Corruziones Square ingame. De gebouwen zien er van dichtbij erg kaal uit, en ik wou dat oplossen met een regenpijp enzo. Maar de vraag is nu juist of ik dat wel zou doen, en of het realitisch is dat het bij hoge gebouwen is?

cs4vu0.jpg

grats :cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.