Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_819949

Zou je niet even wachten met het kiezen tot iedereen wat heb ingestuurd, in ieder geval totdat ik wat ingestuurd heb?

Ik ben wel bezig namelijk, maar ik maak er liever iets moois van. Dus ik ben niet binnen 1 dagje klaar :puh:.

Geplaatst:
comment_819951
Zou je niet even wachten met het kiezen tot iedereen wat heb ingestuurd, in ieder geval totdat ik wat ingestuurd heb?

Ik ben wel bezig namelijk, maar ik maak er liever iets moois van. Dus ik ben niet binnen 1 dagje klaar :puh:.

Ik was er ook niet kort mee bezig :D

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_820001

@twenty

omg die buizen of snoeren ziet er gewoon te hip uit dude =D

@Tim

Het wordt erg netjes Tim keep it up.

Overigens heb ik nog een leuk concept voor een ms logo hier wordt nog aan gesleuteld maar er zullen binnenkort screens van komen en welicht een animatie =D

,K

Geplaatst:
comment_820750

Bradley bedankt voor de kleine uitleg ik zal het binnenkort ff proberen :)

Tim en Twenty ziet er erg mooi uit KUTGW :Y

alleen ik kan nu op dit moment niet echt modden nja kan wel maar ik heb stage nu nog maar 2 weken en dus iedere dag om 5 uur thuis en dan heb ik dus niet echt zin om te gaan modden.

maar screens komen nog :bier:

Geplaatst:
comment_821639

Beste mensen, al een tijdje hadden we in gedachten dat er een eiland kwam met alleen natuur. Al een hele tijd geleden (een jaar bekant) heb ik ooit eens Crowning Hills gemaakt.

Laats zat ik eraan te denken om hem weer eens ingame te pleuren, en dat was succesvol gelukt. Ook heb ik crowning hills een prachtige makeover gegeven,

voor degene die Crowning Hills ooit hebben gezien, herinneren jullie je nog hoe het er toen nog uitzag, met dat felgroene gras, en die gare weg.

Nou ik vind dus zelf dat ik nog weinig van de oude crowning hills terug herken. Zelf vind ik het nu meer iets weg hebben van een landschap op een mediteriaans gebied

cho1kl7.jpg

ch03sd5.jpg

ch04wd8.jpg

cho5wr8.jpg

cho6gt6.jpg

cya :cya:

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_822248

Tim en natuurlijk de andere leden, ik moet zeggen proficiat, als je dit topic zo nu en dan volgt dan zie je de mod zo stilaan echt tot stand komen.

Ik hoop dat deze echt toch ooit gaat uitkomen, hoe lang het ook duurt.

Het enige spijtige aan heel de mod vind ik dat als je in de stad loopt dat echt alle textures van de muren zo dan zijn en raar uitziet ik hoop dat in de final release echt nog eens hernieuw gedaan wordt.

Tom :cya:

Geplaatst:
comment_822353
Tim en natuurlijk de andere leden, ik moet zeggen proficiat, als je dit topic zo nu en dan volgt dan zie je de mod zo stilaan echt tot stand komen.

Ik hoop dat deze echt toch ooit gaat uitkomen, hoe lang het ook duurt.

Het enige spijtige aan heel de mod vind ik dat als je in de stad loopt dat echt alle textures van de muren zo dan zijn en raar uitziet ik hoop dat in de final release echt nog eens hernieuw gedaan wordt.

Tom :cya:

Over de textures:Dit word een kwestie van goede LOD's, daar word pas later aan gewerkt denk ik.

Hij gaat zeker uitkomen, al gaat dat nog wel ff duren. Maar als ie uitkomt, gaat hij hard pwnen :D

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_823305
Ziet er echt cool uit :tu: Die crowning hills zijn erg mooi net als de gebouwen. Hoe vordert het met de mod, is al bekend wanneer ie af is? Dan ga ik hem zeker downloaden.

op 1 juni 2008 willen we een release uitbrengen. Het modelleer werk zal dan al af moeten zijn. (gebouwen enzo)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.