Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_856683

Ik weet nu niet of jullie nog altijd een scm coder nodig hebben maar als jullie 1 nodig hebben PB me, ik werk nu ook aan Dead Zone maar het coding gebeuren komt daar pas later en aangezien Tim al een hele verhaallijn heeft kan dat ook helpen, want wij hebben nog geen. Ik zou dan wel graag beginnen met de car spawns. Alle car spawns dus : firetruck, police tot dumpers en gewone auto's in een ga rage. Daarna da weapon spawns etc.. Daarna zien we wel en daarna de missies etc..

Tom :cya:

PS: Als je een beetje werk van me wil zien, ik kan een missie geven van vorig jaar in julie die

ik half afgemaakt heb. (hij valt nog mee hoor)

Bewerkt: door .:TOM:.

Geplaatst:
comment_856700
Ik weet nu niet of jullie nog altijd een scm coder nodig hebben maar als jullie 1 nodig hebben PB me, ik werk nu ook aan Dead Zone maar het coding gebeuren komt daar pas later en aangezien Tim al een hele verhaallijn heeft kan dat ook helpen, want wij hebben nog geen. Ik zou dan wel graag beginnen met de car spawns. Alle car spawns dus : firetruck, police tot dumpers en gewone auto's in een ga rage. Daarna da weapon spawns etc.. Daarna zien we wel en daarna de missies etc..

Tom :cya:

PS: Als je een beetje werk van me wil zien, ik kan een missie geven van vorig jaar in julie die

ik half afgemaakt heb. (hij valt nog mee hoor)

Oke mooi, we hebben zeker SCMmers nodig. Helaas heeft SCM nog geen zin, omdat eerst het modelleer werk moet worden afgemaakt. Iedere locatie is nog helemaal perfect gemapt enzo

Geplaatst:
comment_857227

Ik zou graag ook bij de mod willen als modeler of photoshopper

ik heb GTA:SA

Ik kan (nog) geen models in gta zetten

ik heb paint shop pro X & 3ds max 8 staat te 'jeweetwellen' (Ik heb 3dsmax 9 maare jullie zeiden dat de scripts niet goed werkte)

Ik stuur nog wel een screen van een model van me zodra 3dsmax 8 'klaar' is

Grtz Goz3rr

Geplaatst:
comment_857232
Ik zou graag ook bij de mod willen als modeler of photoshopper

ik heb GTA:SA

Ik kan (nog) geen models in gta zetten

ik heb paint shop pro X & 3ds max 8 staat te 'jeweetwellen' (Ik heb 3dsmax 9 maare jullie zeiden dat de scripts niet goed werkte)

Ik stuur nog wel een screen van een model van me zodra 3dsmax 8 'klaar' is

Grtz Goz3rr

Heb je misschien ook een render uit 3DS Max 9?

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_857353
Ik zou graag ook bij de mod willen als modeler of photoshopper

ik heb GTA:SA

Ik kan (nog) geen models in gta zetten

ik heb paint shop pro X & 3ds max 8 staat te 'jeweetwellen' (Ik heb 3dsmax 9 maare jullie zeiden dat de scripts niet goed werkte)

Ik stuur nog wel een screen van een model van me zodra 3dsmax 8 'klaar' is

Grtz Goz3rr

Heb je misschien ook een render uit 3DS Max 9?

Greetz :sigaar:

Ja....

Maar dan moet ik eerst 3dsmax 9 weer opzoeken :bonk:

had hem verwijderd vanwegen (moet je rade) problemen met dff scripts...... :bonk::cab:

Dus ik denkt dat het sneller gaat om ff te w88 op nr 7

Grtz Goz3rr

Geplaatst:
comment_857592

Cool dat we weer eens iemand hebben die zich wil aanmelden als modeller. Maar voordat je begint moet je natuurlijk een render ofzo laten zien, wanneer je 3ds max in orde is. Maar je moet ook kiezen wat je wilt gaan doen, qua modelleren.

we hebben 2 categorien:

*Cittá di Corruzione, de stad in GTA Mafia Stories. Hiervoor zoeken we mensen die lots willen volbouwen. Als je hieraan wilt werken moet je ff contact opnemen met mij voor het wachtwoord van de Private section, waar je op lots kunt modelleren. (Nu zijn er lots te huur van het industriegebied). Je mag ook werken aan het havengebied. Maar daarvoor moet je mij ff spreken, op msn ofzo.

*countryside, dit is het plattenland in GTA Mafia Stories. Het heeft een siciliaans tintje. Voor Countryside kun je ervoor kiezen om het uit te breiden (dus eilanden maken)(zorg er wel voor dat de vorm mooi bij de vorm van een ander countryside eiland past). Hiervoor moet je ff contact opzoeken met Twenty Eyes

voorderest veel plezier in MS, wanneer we je kunnen aannemen.

m.v.g. Tim

Geplaatst:
comment_857779

@Flame: Laptop was gecrasht nadat ik 1 mod teveel in sa had gezet :D

Hier wat renders:

Deze heb ik in 5 min gemaakt:

Piramide

Kraampje

Ik heb een soort strandwacht hut gemaakt die wat beter is als die andere hier De link

Ik hoop dat jullie het wat vinden... ^_^

Grtz Goz3rr

Bewerkt: door goz3rr

Geplaatst:
comment_857842
@Flame: Laptop was gecrasht nadat ik 1 mod teveel in sa had gezet :D

Hier wat renders:

Deze heb ik in 5 min gemaakt:

Piramide

Kraampje

Ik hoop dat jullie het wat vinden... ^_^

Grtz Goz3rr

Het ziet er mooi uit, Aleen we kunnen nog niet aan de hand van jou screens de kwaliteit ervan bepalen. Probeer eens een highpoly gebouw te maken ofzo,

De piramide, ziet er we erg simpel uit. Je had vast en zeker niets meer nodig dan een piramide, een box om te boleanen, een plane voor het paatje, en 2 cilinders voor de palen

Het kraampje ziet er veel professioneler uit. Alleen ik kan nog niet helemaal bepalen of het aan de kwaliteit van MS voldoet. Het is ook een simpel gebouwtje. Hieruit kun we moeilijk ons besluit nemen.

probeer minstens naar deze kwaliteit te streven. (er zijn hier lightning effecten gebruikt. Maar je kunt wel zien hoe highpoly de gebouwen zijn)

uberownage2sx6.png

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_857863
@Flame: Laptop was gecrasht nadat ik 1 mod teveel in sa had gezet :D

Hier wat renders:

Deze heb ik in 5 min gemaakt:

Piramide

Kraampje

Ik hoop dat jullie het wat vinden... ^_^

Grtz Goz3rr

Het ziet er mooi uit, Aleen we kunnen nog niet aan de hand van jou screens de kwaliteit ervan bepalen. Probeer eens een highpoly gebouw te maken ofzo,

De piramide, ziet er we erg simpel uit. Je had vast en zeker niets meer nodig dan een piramide, een box om te boleanen, een plane voor het paatje, en 2 cilinders voor de palen

Het kraampje ziet er veel professioneler uit. Alleen ik kan nog niet helemaal bepalen of het aan de kwaliteit van MS voldoet. Het is ook een simpel gebouwtje. Hieruit kun we moeilijk ons besluit nemen.

probeer minstens naar deze kwaliteit te streven. (er zijn hier lightning effecten gebruikt. Maar je kunt wel zien hoe highpoly de gebouwen zijn)

uberownage2sx6.png

Hoe vind jeDeze dan?

En bekijk ook dat Standwacht hutje

Grtz goz3r

Geplaatst:
comment_858358

Als ik even een advies mag geven... Natuurlijk kan je al wel missies scripten. Dat duurt gigantisch lang om een mooie missie te scripten... Het enige wat misschien nog veranderd moet worden dan, zijn de coördinaten. Wil je goede missies hebben, dan duurt het erg lang voordat die af zijn. Zit echt heel wat uren werk in. Mijn advies (zeker als je al een storyline hebt): ga alvast beginnen met de missies, bijvoorbeeld gewoon in San Andreas, en verander later de coördinaten van alles. Anders is straks alles af en duurt het nog maanden voordat er een paar missies bijstaan.

Geplaatst:
comment_858592

k snap er geen donder van. welke MS versies heb je nu nodig om deze te istaleeren? kan iemand al die versies die je nodig bend ff uploaden en in 1 post zetten??

haal anders de hele chit uit de eerste post weg en zet het goede er weer neer das wel zo makelijk :) k wil binekort weer gaan muden maar wil ik wel graag de niewste ms hebben.

Geplaatst:
comment_858593

k snap er geen donder van. welke MS versies heb je nu nodig om deze te istaleeren? kan iemand al die versies die je nodig bend ff uploaden en in 1 post zetten??

haal anders de hele chit uit de eerste post weg en zet het goede er weer neer das wel zo makelijk :) k wil binekort weer gaan muden maar wil ik wel graag de niewste ms hebben.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.