Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_866762

Ja, maarja^, ik hoor ook graag van de rest van het masterteam dat ze het erg vet vinden dat ik, de beste *AHUM*, weer de trailer wil maken. :puh:

(Als patrickW dit ooit leest, ik weet wel dat jij de beste bent hoor^ :cya: )

>>> Door PatrickW: I know ^^<<<

Haha^ daar heb ik niks op terug...:puh:

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force

Geplaatst:
comment_866856

Doublepost, sue me :clown:

Na een redelijk lang gesprek met Tim hebben we al heel wat nieuwe dingen besproken over de trailer, we gaan bijvoorbeeld 2 muziek stukken gebruiken, een meer rustige en eentje waar een beetje tempo in zit, voor de actie scenes. Er zijn tijdens het gesprek al heel wat niewe ideeën bij gekomen, hieronder zet ik alvast de ideeën die zeker vast staan:

• Explosie - waarschijnlijk op het binnenplaatsje, achter het Hotel Chaprone bord
  • Achtervolging - de meest oostelijke weg op CDC-Tm (langs het park) , vanuit het zuiden, door de bocht en dan nog een stukje naar het oosten.
  • Executie - op het einde word er iemand geëxecuteerd, met een leuke tekst dialoog eronder

Deze ideeën staan zoiezo vast, de locatie eigenlijk ook. Er zijn ook nog ideeën waar we nog een klein beetje over aan het twijfelen zijn, of we hebben nog niet een goed beeld er van of we missen de locatie.

• Overval
  • Martel scene

Hoofdpost word geüpdate.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_866885

In iedergeval is de martel scene en executie scene in een interieur. De executie scene vind zich plaats in het huis van Gregor Verspachi. Gregor verspachi word flink hard vermoord. Degene die word gemarteld is Paul.

De overval zal plaats vinden in een club/cafe. In ieder geval een Jazz club. En ik denk dat we hiervoor het beste Banchino's Jazzclub kunnen gebruiken. Omdat dat ook een belangrijke locatie is bij de verhaal lijn.

In iedergeval moeten we dus 2 interieurs hebben:

*Banchino's jazzclub

*Villa

Alleen de binnenkant hoeft gemaakt te worden. Via een enex kun je de interieurs betreden.

Voor de rest als iemand nog ideeen heeft zijn die zeer welkom

greetz. Tim.

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_866985
In iedergeval is de martel scene en executie scene in een interieur. De executie scene vind zich plaats in het huis van Gregor Verspachi. Gregor verspachi word flink hard vermoord. Degene die word gemarteld is Paul.

De overval zal plaats vinden in een club/cafe. In ieder geval een Jazz club. En ik denk dat we hiervoor het beste Banchino's Jazzclub kunnen gebruiken. Omdat dat ook een belangrijke locatie is bij de verhaal lijn.

In iedergeval moeten we dus 2 interieurs hebben:

*Banchino's jazzclub

*Villa

Alleen de binnenkant hoeft gemaakt te worden. Via een enex kun je de interieurs betreden.

Voor de rest als iemand nog ideeen heeft zijn die zeer welkom

greetz. Tim.

Klinkt goed, ik update de hoofdpost ff. :bier:

Geplaatst:
comment_867000
Een vraagje tussendoor wat is het wachtwoord voor de downloads of zijn deze downloads alleen voor de modders onder ons?

Nee hoor, het is voor iedereen die lid is ^_^ CBM58 was volgens mij het wachtwoord, anders H4Mster89>

Geplaatst:
comment_867032
Galiorix er klopt iets niet. De martel scene is niet in de jazzclub, daar is alleen een overval. De martel scene is in de villa.

Sorry, ging in de haast verkeerd :7

Geplaatst:
comment_867186
ik heb nog wat artwork gemaakt:

gtams4.jpg

gtams3.jpg

gtams2.jpg

Rates en Comments zouden zeer welkom zij ;-)

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind ze verschrikkelijk. Vooral de 2de vind ik niet mooi. Voorderest zijn de plaatjes bij het 1ste en het 3de plaatje wel mooi. Maar het geheel is niet mooi. Omdat de tekst zo onduidelijk is.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.