Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_905239

Ja bij de eerste skin die ik had gemaakt die met dat witte shirt en die verticale strepen had je daar geen last van. Dit shirt had ik uit SA gehaald en hem ipv de witte strepen grijze gegeven met paintshop, maar dat komt niet zo goed uit. Ik zal kijken of ik nog iets leuks weet. Misschien dat zo'n Biker jasje leuk is was ik laatst mee bezig, want ik wil nog bij VC een biker kleding button doen voor Tommy. Ik zal even gaan kijken of dat bij dit skin model past ;)

Geplaatst:
comment_908499
Die screens zijn zo ziek gruwelijk.....

ZIEK GRUWELIJk!!

Helaas kan me GFX kaart die mod niet aan.

kut dat is echt baalen. wat voor een video kaart heb je dan ??

>>> Door Wazuup: ATI Radeon X600<<<

die screens zien er nooi uit.

in de vankantie heb ik fucking helemaal geen tijd gehat om aan mijn lot te werken. maar ben er gister ff mee besig geweest. ik heb nu bijna heel mijn lot uit max9 in max 8 er missen aleen nog wat textures.

Geplaatst:
comment_908826

Ik zal jullie binnenkort nog een bunch van dit soort screens posten. Iig ga ik weer verder aan mijn renovatie van lot4 & 3, waar jullie binnenkort ook screens van te zien krijgen.

Helaas kan het zijn dat de trailer pas in mei komt, waar ik eigenlijk best bang voor ben. Er moet nog veel gebeuren aan CDC, En veel stimulatie heb ik de laatste tijd ook niet veel.

greetz. Tim

Geplaatst:
comment_909225

ik ben vandaag besig geweest met mijn lot. maar het probleem is dat ik heb het gexporteert uit max 9 en nu inporteer ik hem in max 8 nu zitten er allemaal textures op de vorkeerde plet. dus ik moet opniew texturen. maar de textures codrinaten heeft die wel goed overgezet. dus aleen maar textures er op drukken en t is klaar. morgen naai ik denk ik die kerk wel ff ingame.

ik heb nu een kerk met interiuur. ik denk dat ik er maar gewoon een deur voor zet want anders wort het te hoog in polys. omdat die iets gaars doet met het exporteeren wardoor er allemaal raare lijnen komen en daardoor 100x zo veel polys komen :|

max9ez0.jpg

max8ub1.jpg

als iemand een oplosing hier voor weet dan hoor ik dat heel graag.

en tot zo ver ben ik vandaag gekomen

kirkeqv4.jpg

Geplaatst:
comment_909265

ik denk het niet... vanuit 3d max 9 (hierin heb ik het heele model gemaakt) exporteer ik het naar .3ds en inporteer in max 8 de 3ds weer. dan krijg ik dus zegmaar die beelden die ik in mijn vorige post heb laaten zien.

ik vint dit heel erg raar want warom zou 3dmax dat doen. en zolang ik niet naar editbaare poly ga gebeurt er ook niks mee. maar ik moet tog opniew textuuren dus ik noet naar edit poly :S

het nodel in max 8 heeft 9115 polys :O dat betekent dat ik het model of in 5 stuken moet doen. of ik maak er een deur in en heb geen interieur. wat ik persoonlijk wel jamer vint. of en dat lijkt mij t beste die kut 3d max moet niet al die gaare lijnen er in maaken :@

Geplaatst:
comment_909272

Ik denk niet dat dat slim is, want:

1. Je bent er uren mee bezig

2. Omdat ze met een één of andere manier toch aan elkaar zitten, komen er waarschijnlijk allemaal gekke lege vlakken die ook moeilijk te fixen zijn.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.