Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_915610

Ik ben het eens met Galiorix, het is niet wat ik in gedachten had, en Tommy Vercetti hoort daar niet op.

Probeer een affache met donkere kleuren (zwart bruin).

Je kan een oude telefoon (ik bedoel zo een met het hoor en praten apart) of een oude micro bij het logo betrekken .

Je kan mischien wat inspiratie uit de hoesjes van deze cd's genaamd "Mob Hits" halen.

Ik dacht er ook aan om muziek zoals op die cd's te gebruiken voor een nieuw Flashback FM station, dat dan terugblikt op "the good old days", met Jerry Vale, Dean Martin, Al Martino, Tony Benett, ...

ciao

Leone

Bewerkt: door leone

Geplaatst:
comment_916895

Het Mob Talk logo is af :) Hij is toch wel beter geworden dan de vorige dat was niet echt Rockstar-achtig. Deze is simpeler en bepaalde logo's van Rockstar zien er erg simpel uit, maar dat is juist mooi. Dit is het resultaat:

1206098685-50.png

Wat vinden jullie ervan? Sorry voor de tripple post.

EDIT:

Ik heb ook maar meteen de V-Rock reclame borden veranderd, ik heb twee versies gemaakt dit zijn ze:

V1:

1206100133-50.png

V2:

1206100167-910.png

Welke slagzin vinden jullie het best? Mijn voorkeur gaat uit naar V1, dat vind ik de leukste tekst :puh: De reclame borden moet je nog wel één keer aanklikken, want nu zijn ze erg samen gedrukt. Dan zien ze er veel beter uit ;)

EDIT: Bedankt BaasB ;) Ik ga binnenkort nog kijken of ik het logo wat groter kan maken voor een reclamebord. Over de slogan ben ik het wel met je eens het staat niet heel erg strak op een reclamebord, maar toch vind ik hem het best :puh:

Bewerkt: door DB10

Geplaatst:
comment_916972

Ik vind die van Mob Talk wel mooi, DB. :) Lekker strak, geen overbodige effecten. Misschien kon/ kun (als je de .PSD nog hebt tenminste) je hem wat groter maken, zodat hij ook als reclamebord gebruikt zou kunnen worden, en niet alleen als logo. Dan over de V-rock reclameborden: De bovenste (met die lange slogan) is het grappigst, maar zo'n lange zin staat niet erg strak op zo'n reclamebord. Die onderste is dan wel wat minder grappig, maar hij is wel strakker. In ieder geval, mooi werk vind ik! :tu:

Geplaatst:
comment_917280

DB10 je hebt me echt verbaast zo snel een prachtig logo :dans:

Very nice

Je zou eventueel nog een slogan bij mob talk kunnen zetten en ik dacht meteen aan "What do you hear? What do you say?" Dit zegt James Cagney in Angels with dirty faces, en Paulie Walnutz zegt dit ook bij de sopranos.

Leone

Bewerkt: door leone

Geplaatst:
comment_917577

Bedankt ik had inspiratie opgedaan, dus ik dacht ik begin er meteen aan ^_^ Ik denk dat die slogan beter is bij een reclame bord voor Mob Talk, want anders word het logo zo opgepropt. Ieder geval ik verwacht dat ik morgen het reclamebord afheb, want dat is niet super veel werk.

Btw gebruiken we het SA logo van Double Cleff FM of zal ik kijken of ik een nieuwe kan verzinnen. Het Flashback idee van je lijkt me erg leuk, zal ik daar ook naar kijken of gebruiken we het GTA III logo daarvoor?

Geplaatst:
comment_917580

Na een lange tijd niks meer gemaakt te hebben, kreeg ik toch ineens weer zin om wat voor Mafia Stories te gaan maken. Ik heb dit reclamebord gemaakt:

• 24/7 (supermarkt) (hedendaagse supermarkt)
    -Everything for just a few cents, no tax for defence

Ik wou een zo strak mogelijk design, en ik vind dat dat aardig gelukt is. Dit is het resultaat:

247ey2.png

Ik heb het .PSD bestand nog, dus er kan nog van alles aan veranderd worden. Graag meningen en dingen die eventueel nog verbeterd zouden kunnen worden. :)

Geplaatst:
comment_917607

Haha, grappig dat je dat ziet, want ik had me een beetje laten inspireren door het AH bord: de letters ah die in elkaar overvloeien, en inderdaad ook die kleuren. En zo'n randje staat leuk, dat klopt. Maar ik denk dat het voor de moddelers makkelijker is om het reclamebord zonder zo'n randje ingame te zetten, want dan kunnen zij zelf bepalen wat de rand is en hoe die eruit ziet. Bedankt voor je reactie in ieder geval. :tu:

Geplaatst:
comment_917756
Bedankt ik had inspiratie opgedaan, dus ik dacht ik begin er meteen aan ^_^ Ik denk dat die slogan beter is bij een reclame bord voor Mob Talk, want anders word het logo zo opgepropt. Ieder geval ik verwacht dat ik morgen het reclamebord afheb, want dat is niet super veel werk.

Btw gebruiken we het SA logo van Double Cleff FM of zal ik kijken of ik een nieuwe kan verzinnen. Het Flashback idee van je lijkt me erg leuk, zal ik daar ook naar kijken of gebruiken we het GTA III logo daarvoor?

Slogan bij reclamebord natuurlijk :Y

We kunnen voor double cleff en flashback van de originele logo's vertrekken maar dan zoals bij Vendetta rock er wat aan toevoegen voor het mafia sfeertje. Double cleef heeft 2 logo's dat van gta 3 en lcs (niet in Sa denk ik ). Flashback komt in verschillende gta's terug dus kijk welke jij het beste vind voor ons.

Leone

Geplaatst:
comment_917762

Slogan bij reclamebord natuurlijk :Y

We kunnen voor double cleff en flashback van de originele logo's vertrekken maar dan zoals bij Vendetta rock er wat aan toevoegen voor het mafia sfeertje. Double cleef heeft 2 logo's dat van gta 3 en lcs (niet in Sa denk ik ). Flashback komt in verschillende gta's terug dus kijk welke jij het beste vind voor ons.

Leone

Ok ik zal ff kijken of ik er wat leuks meekan. De hoofdpost kan je denk ook wel aanpassen als je mijn V-Rock en Mob Talk logo goed vind, want ze staan er nog niet bij :puh:

Geplaatst:
comment_918467

kunnen jullie ook en duikboot maken voor sa

en misscien ook een cruise schip

met een laser er op

of misschien een jetski

en voor in de bergen een sneeuwmobiel

Geplaatst:
comment_918569

Beste,

zit ons forum niet onder te spammen, zowiezo komt er niets van hetgene wat jij zegt in MS, dringt het nou echt niet tot je door dat MS mafia Stories is. En een cruiseschip met laser is niet echt mafia. Dus bespaar me je onzin,

greetz. Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.