Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 126.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_323861

Laten jullie ook Sketchuppers toe? Ik gebruik namelijk Sketchup alleen ik heb SA niet.... Ik kan mijn gebouwen verder wel scalen tot het juiste formaat etc.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_324055

Het probleem is, met zmod kun je de lots niet openen dus het gaat nogal lastig, teminste op deze manier werkt Unicorn City :Y

Geplaatst:
comment_324095

Ikvind dat Sketchup best gebruikt mag worden maar er moeten natuurlijk geen bugs in zitten. Maar als die er niet in zitten vind ik het niet erg.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_325050

Ik vind dit wel erg,

Met sketchup kun je models niet mooi texturen en ze bevatten bijna altijd bugs,

Als je sketchup model bug-vrij is en mooi getextuurd, mag het van mij wel :)

Geplaatst:
comment_325062

Ik heb al wel samen met NTM een compleet bugloos object gemaakt.... Maar als jullie geen Sketchuppers willen is dat jullie keus, veel suc6 verder ;)

Geplaatst:
comment_325074
Ik heb al wel samen met NTM een compleet bugloos object gemaakt.... Maar als jullie geen Sketchuppers willen is dat jullie keus, veel suc6 verder ;)

Bugloos object met sketchup kan natuurlijk gewoon, het blijft alleen riskant. Het is altijd maar de vraag of er wel of niet bugs in zitten, en om nou heel lang aan een model te werken om er daarna achter te komen dat het vol bugs zit is een te groot risico als modeller...

@Blaster, daar vergis je je ff in, met Sketchup kan je verschikkelijk mooi texturen.

Ik dacht ook dat het bagger was bij Sketchup, maar Aad had een filmpje gemaakt waarin hij liet zien hoe makkelijk het eigenlijk is.

Natuurlijk is 3ds max toch wel iets geavanceerder, maar je moet niet zeggen dat het texturen in Sketchup slecht is.

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_325208
Dat wist ik niet, maar kun je ook overgangstextures mooi erop doen ? :)

Uiteraard kan dat, alleen 3ds max is daarbij makkelijker in gebruik. Dat wil alleen nog niet betekenen dat het niet kan met sketchup ;).

Geplaatst:
comment_325778
Inderdaad, zoals Discreet's 3DS Max :bier:

Greetz :sigaar:

------------Ontopic----------

We kunnen er wel voor zorgen dat z-modellers de kavels kunnen openen, we maken gewoon een 3ds file van de render, alleen vind ik zmodeller erg onduidelijk, omdat je de textures daar heel slecht ziet.

in principe zal het kunnen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.