Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_931509

Beste mensen. Ik ben vandaag non stop wezen moddelen aan mijn gebouwen. Mijn lot is nu af. Ik moet alleen nog maar ramen en deuren modelleren bij de onderverdiepingen met pilaren, bij bepaalde gebouwen:

lots34ren7mc2.jpg

lots34ren5qx4.jpg

lots34ren6ht3.jpg

greetz. Tim :cya:

Geplaatst:
comment_931563

Masterlijk Tim, echt masterlijk. Ik had al een deel van de coordinaten voor de trailer af alleen ik moet er nog een paar fixen maar eerst heb ik een nieuwe videokaart nodig omdat mijn huidige kapot is en GTA San Andreas steeds crasht :7 Keep it up man, je pwnd hard!

Geplaatst:
comment_931585

Het ziet er heel goed uit. Ik kijk er naar uit om het in game te zien. Modellen zijn heel goed afgewisseld en ze herhalen zichzelf niet. Top.

Geplaatst:
comment_931592

toch mooi dat me dat wel is geluk met maar 3 verschillende soorten gebouwen textures. De ene keer bruin de andere keer grijs. Ik heb zelfs ook een geplamuurt gebouw.

Maar bekijk dat ene gebouw op de hoek, met dat kruis in het midden. Dit vind ik nou een goed voorbeeld van een Art deco gebouw.

Ik heb zelf wel 3 dezelfde gebouwen gebruikt als je goed kijk. Natuurlijk wel met metamorfose. Dit had ik gedaan omdat ik problemen had met mijn huidige boxen waaruit ik de gebouwen wou maken.

greetz. Tim

Geplaatst:
comment_933939

Hey. Ik ben klaar met de renovatie van lot 3 en 4 op Citta di Corruzione ^_^_O_ , Hierbij laat ik jullie dus een aantal renders zien.

*btw: check mijn art deco building

lots34uren5ze2.jpg

lots34uren1ok4.jpg

lots34uren2vf2.jpg

lots34uren3lg5.jpg

lots34uren4hs9.jpg

*Op de betonnen vlakken komen reclameborden

greetz. Tim :cya:

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_936307

WTF de variatie springt eruit :dans::dans:

Ziet er echt geweldig uit!! KUTGW. alleen wat wazuup al zei links onderin bij de eerste screen :7

mss wist je het al :Y maargoed ziet er echt mooi uit. :Y

Geplaatst:
comment_936759

hallo ik heb een pb gekregen ,ik ga nu dingen opnemen maar ik weet niet zo goed wat ik zou doen kan iemand mij al een paar teksten doorgeven van MS?

EDIT:ik denk dat ik lucas stem zal doen maar wat voor iemand is lucas?welke rol speelt hij in het spel?

zeg me dat anders ook eens voor paul

Bewerkt: door hyn

Geplaatst:
comment_939227

Te lang geen flikker gezegt hier dus "Flikker" :7

nee grapje.. :O

@Tim: je nieuwe style is echt prachtig, ga zo door.

Hopelijk krijg ik de moeite bij elkaar om weer eens wat te moddelen op één of andere manier ben ik de feeling een beetje kwijt geraakt...

Of ik pas gewoon beter in het codeer gedeelte naja we zullen zien.

Hoogst waarschijnlijk updates op mijn crack fack :7 binnenkort.

Zie mijn site voor zelfs een aparte sectie daarover.. :&

http://kevindierkx.dabeast.net/

,K

Geplaatst:
comment_941381

Dit is een verhaal voor een missie.

Gta mafia stories

Mission : The meeting

Je begint Maffia stories met dit level.

Je bent in een huis en je word opgebelt door de don van een familie de don vertelt dat hij veel over je gehoort heeft en vraagt of dat je naar zijn mansion komt, jij antwoord met ja en het beeld word zwart nu word je in een zwarte auto(Gangster auto) de oprijlaan ingereden en tot de deur gebracht, je stapt automatisch uit en je moet naar de deur lopen, je gaat binnen en het beeld word zwart, (Mansion losjes nagemaakt na die van the godfather)

je word naar de don gebracht die je dus net gebelt heeft en hij begint een verhaal² te vertellen

Hij vertelt je een verhaal over hoe de families er nu uitzien etc

Je word naar buiten gebracht en je begint meteen aan je eerste missie.

Deze missie houd in :

Je begint bij die mansion, en je moet naar de kledingwinkel gaan om je gangster pak uit te kiezen, zodra je dat gedaan hebt loop je naar buiten en staat daar een gangsterauto,

Je stapt in, de auto rijd weg en het beeld word zwart, je word de oprijlaan van de mansion opgereden, en de auto stopt voor de deur, je loopt naar binnen en komt weer in gesprek met de don, je word aangenomen in de familie, en er komt in beeld te staan (in plaats van mission acomplissed staat er nu Welcome to the family)

Je krijgt nu een huis aangewezen en je krijgt een honkbalknuppel en een handwapen.

Verder door het verloop van het verhaal krijg je ook telefoon van deze don.

Je zult aan het einde van Mafia stories als je alle missies hebt gehaald. Naar de begrafenis van de don komen en daar word je door zijn zoon benoemd tot de Don van ……

²Het verhaal: heel lang heeft de familie (hoe de fam heet) geregeerd in (hoe het heet) in de afgelopen jaren is dat allemaal verkeerd gelopen en is de fam de kleinste van alles geworden.

De don wil daar nu iets aan gaan doen, hij wil de 3 andere families gaan uitroeien, maar hij wil jou nu voor de kleine klusjes gaan gebruiken, jij antwoord met ’ ure everything for the don’ het beeld word nu zwart en er komt boven in de hoek te staan welke kleren je moet halen

Dat word iets van Black suite – Black pants – black shoes etc..

Je krijgt dus steeds moeilijkere klusjes,

Dit is mijn bedachte level.

Mvg

-Traser

Extra`s : je kunt auto`s bij de don inleveren en er geld voor krijgen, als je don bent is er een geldbron bij de mansion, je kunt op een gegeven moment de politie omkopen om kleine misdrijven niet te bestraffen, of dat er minder mensen op de straten lopen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.