Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_941561
Die missie wil ik op zich wel maken ^_^

Ja ik weet niet of hij erin past etc..

want ik heb mafia stories niet op mn pc.. (heb t w8woord niet etc)

kun jij me het w8woord etc geven

Maar A.U.B ook recties op de verhaallijn in deze missie :Y

Geplaatst:
comment_941736
Die missie wil ik op zich wel maken ^_^

Ja ik weet niet of hij erin past etc..

want ik heb mafia stories niet op mn pc.. (heb t w8woord niet etc)

kun jij me het w8woord etc geven

Maar A.U.B ook recties op de verhaallijn in deze missie :Y

Beste, Deze missie is totaal niet de storyline die ik heb gebruikt. Ik wil me wel graag aan storyline houden. In MS begin je ook niet als beginnende gangster, zelf ben je al lang gangster van de Leone family, Maar de family is helemaal verandert. Toni Cipriani is nu aan de leiding. Omdat de Don dood is. En deze heeft zo zijn smerige plannetjes om jou te makkelijk te kunnen vermoorden. Cipriani zorgt ervoor dat de family niet meer betrouwbaar word.

Vervolgens raak je dus in de problemen, en moet je naderhand op de vlucht. Op het laatst word jij niet vermoord maar je handlanger Paul wel, hij word vermoord door tony cipriani. Hier begint het verhaal zegmaar.

Je begint op de begraavenis, en vanuit daar zal MS zich dus afspelen in een flashback.

check het script

scripms.rtf

Geplaatst:
comment_941797
Die missie wil ik op zich wel maken ^_^

Ja ik weet niet of hij erin past etc..

want ik heb mafia stories niet op mn pc.. (heb t w8woord niet etc)

kun jij me het w8woord etc geven

Maar A.U.B ook recties op de verhaallijn in deze missie :Y

Beste, Deze missie is totaal niet de storyline die ik heb gebruikt. Ik wil me wel graag aan storyline houden. In MS begin je ook niet als beginnende gangster, zelf ben je al lang gangster van de Leone family, Maar de family is helemaal verandert. Toni Cipriani is nu aan de leiding. Omdat de Don dood is. En deze heeft zo zijn smerige plannetjes om jou te makkelijk te kunnen vermoorden. Cipriani zorgt ervoor dat de family niet meer betrouwbaar word.

Vervolgens raak je dus in de problemen, en moet je naderhand op de vlucht. Op het laatst word jij niet vermoord maar je handlanger Paul wel, hij word vermoord door tony cipriani. Hier begint het verhaal zegmaar.

Je begint op de begraavenis, en vanuit daar zal MS zich dus afspelen in een flashback.

check het script

jammer :N

Geplaatst:
comment_941814

Ach het was echt mooi verzonnen. Maar we hebben helaas al een storyline. Maar dat wist jij nog niet.

Ik heb trouwens ff het verhaal geschreven van Mafia Stories, het script vind je in mijn vorige post.

Storyline: Mafia Stories

Mafia Stories begint op het einde. Paul Angelo, je beste handlanger en vriend is vermoord door Toni Cipriani. De hoofdpersoon Lucas Cilli verteld het verhaal waardoor dit allemaal zo gekomen is, en wat er zich in tussentijd en vooraf allemaal heeft afgespeeld. MS zelf speelt zich dus af in de flashbacks.

Toni Cipriani heeft ok de broer van de hoofdpersoon vermoord: Vincenzo Cilli, dit heeft hij gedaan omdat hij nu met de dood van Don Leone zelf aan de macht wou komen in de family. Lucas Cilli is op vraak uit, zelf heeft hij ook gerealiseert dat Toni Cipriani een gevaar is voor de family. Toni Cipriani heeft zich altijd voorgedaan als beste handlanger van de Don om zo vervolgens aan de macht te komen. Waardoor hij dus ook zonder problemen Lucas Cilli kan vermoorden.

Lucas moet naar Cittá di Corruzione vluchten omdat hij zelf in Liberty city op de hielen worden gezeten door de FBI. Omdat hij een bestand van de politie heeft weten te bemachtigen waarop persoonlijk gegevens staan van Mafia bende leden. Inclusief die van hemzelf en Paul Angelo. Paul is zelf al eerder gevlucht en woont nu in Cita di Corruzione. En zorgt er nu voor dat Lucas met behulp van Verspachi ongezien en veilig naar Cittá di Corruzione kan vluchten.

Toni Cipriani werkt samen met Gregor Verspachi. Wat dus een 'vriend' is van Paul.. Helaas heeft Gregor zich al die jaren voorgedaan als vriend om Paul in vertrouwen te krijgen, zodat het makkelijker voor hem word om aan al het geld te komen wat Paul op zijn naam heeft staan, wat zo'n $50.000.000 bedraagt. Gregor Verspachi zorgt er dan dus voor dat Paul Angelo, en Isabell uit elkaar gaan, zodat het ook makkelijker is Paul te vermoorden om vervolgens via Isabell aan de 50 miljoen te komen. Het plan hiervoor is om met Isabell te trouwen.

Wanneer Paul sterft, erft Isabell al zijn geld, uiteindelijk wil Verspachi dus Isabell uitmoorden, zodat hij zelf aan het geld kan komen.

Wanneer Paul een feest heeft omdat hij en isabell 5 jaar getrouwt zijn, slaat Verspachi toe, en zorgt er dus voor dat Isabell bij hem intrekt, en uiteindelijk met hem trouwt. Om ervoor te zorgen dat Hij dus met Isabell trouwt dwingt hij zegmaar isabell om met hem trouwen;

Verspachi ontvoert paul. Vervolgens wil Verspachi je ompraten om aan zijn kant te staan, zodat jijzelf paul vermoord (wat begint met martelen). Zodat hijzelf niet de moord op zijn geweten heeft staan. Isabell zal zelf toeschouwer worden van de moord. Verspachi, Paul, en Lucas zijn de enige mensen die Isabell vertrouwt, wanneer Paul en Lucas dus dood zijn, is de enige waar ze nog naar toe kan Gregor Verspachi.

Gelukkig lukt het plannetje van Verspachi niet. Wanneer Lucas op het punt staat Paul te vermoorden, ziet lucas een bepaalde uitdrukking bij Verspachi, waarmee hij aantoont dat hij vraak zint op personages waar hij persoonlijk een hekel aan heeft. Vincent had Lucas verteld over de uitdrukking omdat hij Verspachi ook goed kende. Vervolgens vermoord Lucas, Gregor Verspachi.

Maar ze zijn nu nog niet uit de problemen, want Toni Cipriani staat nog op zijn voeten. Lucas realiseert dat het niet veilig is in Cita di Corruzione. En besluit naar Crowning Hills te vluchten met Isabell en Paul.

Paul weet contact te leggen met een landeigenaar waarvan hij weet dat hij zelf geen contacten heeft in de Leone family. Maar schijn bedriegt. Want het blijkt dat de Landeigenaar is omgekocht door Verspachi. Want Verspachi wist dat Paul ook contacten had met de landeigenaar, waardoor Verspachi de mogelijk heeft gehad de landeigenaar om te kopen om Paul op sporen wanneer hij mocht vluchten. (Crowning Hills was ook de enige plek waar Paul naar toe zal kunnen gaan, dat wist Verspachi)

Vervolgens weet Toni Cipriani; Paul, Lucas en Isabell te vinden. Door de Landeigenaar worden Paul, Lucas en Isabell bij elkaar gebracht in een landhuis van Toni Cipriani. Waar Toni vervolgens dus na een hels schietgevecht Paul weet te vermoorden. Vervolgens houdt Toni Cipriani ook de loop van het geweer tegen Isabell's slaap aan. Maar gelukkig weet Lucas snel en precies genoeg Verspachi door zijn hoofd te schieten. Isabell blijft ongedeert, maar valt van verdriet en ellende wel met haar knieen op de grond. Vervolgens verlaten Lucas en Isabell het huis.

Einde.

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_941840
eey Traser, verzin anders bij deze storyline een missie. Want je kunt opzich wel goed missies schrijven ^_^

haha srry. Maar over het grootste gedeelte is dat al gedaan. Maar iig kun je wel verzinnen wat nou precies de missie voorheen is wanneer Isabell, Lucas en Paul bij elkaar worden gebracht in Cipriani's landhuis.

Maar iig is het ook goed, als je bij deze landeigenaar ook wat missies verzint. maar het moeten wel buiten de Mafia family blijven.

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_941911
eey Traser, verzin anders bij deze storyline een missie. Want je kunt opzich wel goed missies schrijven ^_^

haha srry. Maar over het grootste gedeelte is dat al gedaan. Maar iig kun je wel verzinnen wat nou precies de missie voorheen is wanneer Isabell, Lucas en Paul bij elkaar worden gebracht in Cipriani's landhuis.

Maar iig is het ook goed, als je bij deze landeigenaar ook wat missies verzint. maar het moeten wel buiten de Mafia family blijven.

?

ik wil wel missies gaan schrijven ^_^

als je even vertelt wat je bedoelt met

haha srry. Maar over het grootste gedeelte is dat al gedaan. Maar iig kun je wel verzinnen wat nou precies de missie voorheen is wanneer Isabell, Lucas en Paul bij elkaar worden gebracht in Cipriani's landhuis.

Maar iig is het ook goed, als je bij deze landeigenaar ook wat missies verzint. maar het moeten wel buiten de Mafia family blijven.

Geplaatst:
comment_942218

ow srry.

Wat ik hiermee dus bedoel: We hebben al een script gemaakt met deze storyline. In dat script heb we ook al alle missies beschreven tot aan het punt waarop Lucas, Paul en Isabell op Crowning Hills zijn.

We hebben nog geen missies verzonnen die je krijgt van de landeigenaar. Daar mag jij wel aan werken.

En zo mag je dus ook een passende missie verzinnen waarbij Paul, Isabell, en Lucas (de hoofdpersoon) dus in het landhuis van Toni Cipriani terecht komen.

Je kunt bijvoorbeeld verzinnen dat Lucas, Paul en Isabell voor een missie naar het landhuis word gestuurt, maar dat ze verder niet weten van wie het landhuis is, en met wie ze op het punt staan in contact te komen. Vervolgens worden Lucas, Paul en Isabell dus gegijzeld in het landhuis onder leiding van Toni Cipriani met behulp van de landeigenaar. Gelukkig hebben Lucas en Paul wapens op zak, waardoor ze meteen toe kunnen slaan, waardoor dus dat schietgevecht begint.

Na het schietgevecht komt de cutscene waarbij Paul word vermoord door Toni Cipriani (hij stormt namelijk van woede op Toni Cipriani af), waarom hij boos wordt bepaal aan de hand van de storyline. Nu moet Lucas, Toni door zijn kop schieten (dat doe je zelf in de game, niet in een cutscene). Vervolgens komt dus de allerlaatste cutscene, de scene waarin Isabell van ellende in elkaar valt, en samen met Lucas het huis uitloopt.

P.S. Pas het script aan, en stuur hem daarna naar mij toe

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_942718
ow srry.

Wat ik hiermee dus bedoel: We hebben al een script gemaakt met deze storyline. In dat script heb we ook al alle missies beschreven tot aan het punt waarop Lucas, Paul en Isabell op Crowning Hills zijn.

We hebben nog geen missies verzonnen die je krijgt van de landeigenaar. Daar mag jij wel aan werken.

En zo mag je dus ook een passende missie verzinnen waarbij Paul, Isabell, en Lucas (de hoofdpersoon) dus in het landhuis van Toni Cipriani terecht komen.

Je kunt bijvoorbeeld verzinnen dat Lucas, Paul en Isabell voor een missie naar het landhuis word gestuurt, maar dat ze verder niet weten van wie het landhuis is, en met wie ze op het punt staan in contact te komen. Vervolgens worden Lucas, Paul en Isabell dus gegijzeld in het landhuis onder leiding van Toni Cipriani met behulp van de landeigenaar. Gelukkig hebben Lucas en Paul wapens op zak, waardoor ze meteen toe kunnen slaan, waardoor dus dat schietgevecht begint.

Na het schietgevecht komt de cutscene waarbij Paul word vermoord door Toni Cipriani (hij stormt namelijk van woede op Toni Cipriani af), waarom hij boos wordt bepaal aan de hand van de storyline. Nu moet Lucas, Toni door zijn kop schieten (dat doe je zelf in de game, niet in een cutscene). Vervolgens komt dus de allerlaatste cutscene, de scene waarin Isabell van ellende in elkaar valt, en samen met Lucas het huis uitloopt.

P.S. Pas het script aan, en stuur hem daarna naar mij toe

ik zal kijken wat ik kan bedenken :Y

Geplaatst:
comment_945166
Je begint bij die mansion, en je moet naar de kledingwinkel gaan om je gangster pak uit te kiezen, zodra je dat gedaan hebt loop je naar buiten en staat daar een gangsterauto,

Je stapt in, de auto rijd weg en het beeld word zwart, je word de oprijlaan van de mansion opgereden, en de auto stopt voor de deur, je loopt naar binnen en komt weer in gesprek met de don, je word aangenomen in de familie, en er komt in beeld te staan (in plaats van mission acomplissed staat er nu Welcome to the family)

Hier klopt het niet, bij de mafia wordt je nooit aangenomen door een gesprekje met de Don, je begint onderaan de ladder en doet job's voor Made guys, als je trouw blijft en uitblinkt kan het zijn dat je promotie krijgt en ook een made guy wordt dit wil zeggen dat je dan bij de familie hoort. Hierbij vindt dan altijd een ceremonie plaats waarbij het eerst lijkt of ze je gaan omleggen (bv. iemand die achter jouw in de auto zit).

Geplaatst:
comment_945636

Ikzelf ben ook bezig geweest aan mijn script voor mafia stories. Ik ben weer verdergegaan, bij het punt waar ik was gebleven. Hier is het script van wat ik tot nu toe heb vanaf het moment dat Lucas, Paul en Isabell naar Crowning Hills vluchten:

->>Paul is toegetakeld in Gregor Verspachi' s villa waardoor hij al een een paar dagen in het ziekenhuis ligt<<-

Lucas: good morning Paul, How are you?

Paul: yeah, it goes much better, I can leave this hospital now. By the way< have you decided yet, to wich town somewhere in crowning hills you want to go?

Lucas: Well I already know in which village we can hide. The village in the north of crowning hills, named: Nanchorone. But don’t worry, the Nancho’s have moved out there nearly 60 years ago. And there haven’t been any Mafia since 1918.

Isabell: yeah, we are absolutely safe there, and it’s a quiet nice village. But no one in Nanchorone is speaking English. Italian has been the language there for centuries.

Lucas: Oke, anyone speaking Italian?

Paul: well yeah, I do, I can help you out,

Lucas: Oke great.

>>Op de heenweg naar Nanchorone, (cutscene) worden Lucas, Paul en Isabell, onopgemerkt gevolgt door een man in een pick up truck.<<

Aankomst nanchorone

Isabell: Lucas, where have you planned to spent the night?

Lucas: I haven’t arranged anything yet. But we’ll see.

-------rijden door nanchorone------

Paul: Hey, let’s have a look there, looks quite nice.

Isabell: yeah, sweatheart, your absolutely right

Lucas: He guys, we haven’t driven the whole way down to here to be on vacation

Isabell: uhm, we know that… (duh). But It does look nice here, so that’s a good point.

Lucas: yep, that’s right.

--------bij motel---------

Paul: well I hope there will be two rooms left. Not because I think that there are many Tourists, but I looks rather small.

Lucas: well, let’s go in and see. Paul, you speak to the lady over there in Italian, remember?

Paul: yeah….

--------------bij receptie-----------

English version:

Receptionist: Good afternoon sir, Is there anything i can help you with

Paul: yes, I was wondering are two rooms free, one two-persons room, and one single room.

Receptionist: you are lucky sir, there is. I will hand the keys over to you.

How long do you want to stay sir?

Paul: 5 days, maybe we want to stay more days,if possible. But up till then, we will see.

Receptionist: Ok sir,Here are the keys of room 13, and 15. Room 15 is a single room,

Paul: oke, thank you. How much do I have to pay?

Receptionist: that will be three hundred dollars.

Paul: oke, you got deal.

Receptionist: have a nice day!

Italian:

Receptionist:

Il signore di buon pomeriggio, è là qualche cosa che possa aiutarlo con

Paul: sì, stavo domandandosi sono due stanze liberamente, una stanza delle due-persone ed una singola stanza.

Receptionist: siete signore fortunato, là siete due stanze liberamente. Quanto tempo desiderate rimanere il signore?

Paul: 5 giorni, forse desideriamo rimanere più giorni, se possibile. Ma in su lavorare ad allora, vedremo.

Receptionist: Il signore giusto, qui è le chiavi di stanza tredici e quindici. La stanza quindici è una singola stanza,

Paul: oke, grazie. Quanto io deve pagare

Receptionist: quello sarà di trecento dollari.

Paul: oke, avete ottenuto l'affare.

Receptionist: abbia un giorno piacevole!

De volgende dag:

Lucas, Isabell, Paul zijn aan het ontbijden in het Motel.

Paul: Ey, Lucas slept well?

Lucas: Nope, those beds are terrible. There’s nothing soft and comfortable in those fucking sheets.

Paul: Get a coffee and you will feel better.

Paul: Eh, on our way to this town, I have seen a great country house, which was for sell. I think it would be great if we would buy that house, it was not that expensive and after all it won’t be a leak for my money capacity. But don’t talk about that here, none of anyone’s business.

Lucas: Oh that sounds great, Can’t wait to see it, we ain’t got nothing to do now, so why won’t we get out for a little driving. It seems that you guys really like it out here.

Paul: Oh that’s OK; the house is not far away from here. We can pop along.

----------------Aankomst landhuis-------------------------------------

Lucas: You gotta nice crip Paul. How about taking a look inside. No one is around here, And it look like it’s empty for over a 100 years!.

Paul: How on earth do you wanna get in Lucas!, I don’t got any keys of it so far,

Lucas: haha, Well I know a way to get in, Check out the wasted window, Big enough for us to pop in.

Paul: haha, now you’re just like you was a twenty years ago,

Lucas: uhu, reliving your youth is not that bad, after all what has happened

Paul: Yeah, you’re right about that.

----------------cutscene later, nadat ze het huis zijn ingegaan---------------

Lucas: Hey, who’s the guy in that pickup at the driveway.

Paul: I dunno,

Isabell: I don’t recognize him now, but he seems quite familiar to me, I saw him driving at the back of us when we’re driving to Nanchorone.

Paul: Haha, Now I remember that car, it’s Jordan McLiqoir’s car. An old friend of me and Isabell.

Isabell: YEAH, you’re right

----------Paul loopt naar de pickup---------------------

Paul: Hey Jordan,

Jordan: Damn Paul, that’s a long timemago, 15 years ago aight!. How’s your sweatheart do’in. Oh there’s she’s coming.

Paul: haha she’s doing allright, what about you?

Jordan: I’m the luckiest man in the world, Since I have my new job, I got a wonderful crip down the hills, with a pool, and even a tennis court.

Paul: Wow that sounds awesome, what are you doing now for al living?

Jordan: I’m running a business down in Cittá di Corruzione.

Paul: OK that sounds good… What made you coming along to us, by the way?

Jordan: Oh, I have a day off, and I am still busy with moving my shit out to my new crip. But I saw you guys here, But I didn’t know fuh sure, if I had my eyes on the right people. But now I know I did

Paul: Ok,

Jordan: who’s your mate over there?

Paul: oh, that’s Lucas Cilli, he’s a great lat.

Jordan: oh, I see ya got many people around you ;)

Paul:… yeah, that's right…. (twijfel)

Jordan: Ey, I gotta go now, I see you guys around. Hey, waddabout coming along my place sometime when you got time, Just gimme a call.

Paul: ok, I’ll do that, Check ya out later.

Bewerkt: door Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.