Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_948490

Ik meld me bij deze aan voor GTA Mafia Stories als modeller.

Het is niet de bedoeling dat ik heel veel ga maken, ik heb een paar (unieke) ideetjes, die ik graag wil uitwerken op jullie eiland.

xxx jullie sletje.

>>> Door DaBeat: ik hou ook van jou sktje <<<

Geplaatst:
  • Auteur
comment_958030

De beste modder van 2005 en 2006 wilt joinen en hij is na 1 week nog niet aangenomen. :puh:

Best lame is dat . :*D

Als GTA4 voor de pc komt ga ik wel volop modden om Mafia Stories in GTA4 te krijgen. :*D

Geplaatst:
comment_958845
Als hij uitkomt ^_^ Maar inderdaad best lame. Misschien zitten ze in een lenteslaap ofzo.

NOu, ik heb hem al aangenomen via MSN. Alleen ik moet hem nog het wahtwoord geven enzo

Geplaatst:
comment_960040

1- Wat is je nickname? Unmountable Tijmen

2- Heb je GTA San Andreas? Had

3- Welke functie(s) wil je doen? Photoshoppen

4- Kun je models in GTA SA zetten? Nee

5- Met welk tekenprogramma werk je? Photoshop.

Hier een paar werkjes:

bannerid2.jpg

Een banner.

gtavicecityxg5.jpg

Vice City

marioyf9.jpg

Mario.

Als jullie meer nodig hebben dan geef ik het wel ;). Ik hoop jullie van dienst te kunnen zijn ^_^

EDIT: Ik heb een paar screens bekeken. En ik denk nu: Waarom heb ik hier nooit eerder naar gekeken.

Ik zou een mooi Logo kunnen maken(niet dat hij nu niet mooi is :7), voor op de screens. Ik hoop echt dat ik jullie van dienst kan zijn!

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Geplaatst:
comment_960334

Beste,

weet je wat het is.

De laatste tijd melder er zich alleen maar photoshoppers aan bij GTA MS, Hiervan hebben we er nu meer als genoeg. We zoeken vooral naar ACTIEVE modellers. Want onze modellers zijn nu ook niet echt actief, vanwege exames e.d.

Dus helaas moeten we je melden dat je bent Afgewezen

maar dus in ieder geval voor toekomstige MS leden

MS zoekt actieve modellers, wil je meedoen, meld je dan hier aan!

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_980363

ik denk en hoop dat dat komt door de examens + vakantie. bij mij teminste wel + dat ik ook nog voor een arciteckt werk met 3d max en dan heb ik naar 4 uur geen zin meer om ook nog eens te gaan modden. maar hoop tog dat ik straks weer besig ga om mijn lot ingame te neuken.

Geplaatst:
comment_980554

Beste leden van GTA mafia stories,

Ik heb over dit onderwerp al verscheidende malen gepraat met Dabeast, Wazuup, Galiorix, Gybrus, Black force.

Maar zoals jullie allemaal weten komt MS nu echt aan het einde van zijn loop gang.

De laatste tijd, (en daarbij praat ik over 4 maanden) is er bij GTA MS niets gebeurt. Ikzelf ben de laatste tijd ook de enige die zich nog wat actief maakt voor MS. Maar dit gaat bij mij ook razend achteruit.

Het probleem is hier dat wij qua interesse gebied, school, geen inspiratie ons afzetten van MS. Ik moet toegeven dat iedereen dit probleem wel heeft, ook ik. We maken drukke dagen op school, en daarna besteden we niet veel aandacht aan Mafia Stories. Ook het tekort aan inspiratie zorgt voor drastische stilstanden qua updates, ook ons interesse gebied wend ons af van GTA mafia stories. Zo is GTA IV nu heel erg in de hype en is het logisch dat er bijna helemaal geen aandacht meer word besteed aan GTA MS.

Ook ben ik niet meer zo tevreden over ons lieftallige eiland(je) Cittá di Corruzione. In 2 jaar hebben we alleen het noordelijke gedeelte bijna volgebouwt, maar dit gedeelte is in verhouding met andere GTA steden (LC, VC) erg klein. Ons eiland bestaat ook niet uit een uitgebreide infrastructuur, er zijn weinig wegen, waardoor het al heel snel begint te vervelen.

Ikzelf wil graag dat CDC uitgebreid is, maarja ik kan nu niet meer zeggen van: We beginnen een nieuw eiland naast CDC, Want het huidige CDC is zelf ook niet af. CDC bedraagt tot nu toe ongeveer een groote van 1/4 van een stad in GTA zelf, gevormt door Rockstar.

Wanneer we een nieuw eiland beginnen lopen we tegen dezelfde problemen aan, als dat we nu zitten; in het begin is iedereen actief, en enthousiast, naderhand niet meer, en word het vergeten, en verwaarloost; En dat betekend dus dat we dan ook weer zon 2 jaar verder zitten.

Naar mijn schattingen zal de trailer pas komen eind 2008, en de eerste release ergens begin/midden 2009. In deze release zal dan alsnog alleen het kleine bebouwde noordelijke gedeelte van CDC zitten. Het definitieve einde van MS zullen we pas eind 2010 meemaken, dit is dan inclusief missies e.d.

De reden waarom ik dit topic maak, is dat ik samen met jullie allemaal een manier wil vinden waardoor MS weer het looptempo bevat zoals het ooit is geweest (namelijk begin MS VC, midden 2005). Ik wil samen met jullie bereiken dat niet iedere keer een persoon verandwoordelijk word, dit komt doordat we dus samenwerken aan een eiland, en dus afhankelijk van mekaar zijn.

Het verhuren van lots zal niet voor vooruitgang zorgen. Per lot besteed men al gauw de tijd die word besteed aan een leeg eiland, (zo'n 4 maanden). In ieder geval weten nu hierdoor dat we moeten stoppen met het verhuren van lots, en ervoor zorgen dat mensen zelf ieder zijn eigen gebied maakt, zoals GTA Martineza heeft gedaan. Dit zal er dus automatisch voor zorgen dat een gebied in verhouding tot een lot, in een redelijke tijd af is.

Ik zat te denken om het zo te doen, dat een persoon dus het zuidelijke gedeelte maakt van CDC, een persoon het middenste, en een persoon het noordelijke. Ik schat dat pas midden/eind 2009 al deze gebieden af zullen zijn.

Maar zoals ik al eerder zei is CDC echt klein in verhouding tot een stad in GTA. Opzich zal ik dan best teleurgesteld zijn dat we in zoveel tijd, dit eilandje vol hebben kunnen bouwen.

MS is toe aan een release, een fatsoenlijke release, waar de gebieden groot genoeg zijn, om je een hele tijd niet te vervelen.

::ikzelf wil ook nog wat kwijt over mijn lots op CDC::

Doordat ik zelf heel erg vooruitstreef naar een perfect gebied in MS, waar je je niet in verveeld. Heb ik dus altijd snel vooruitgang willen zien. Dit is dus de reden waarom mijn lots nog vol bugs, en gaten zitten. Het was beter als ik bij mezelf dacht: 'rustig aan, rustig aan', ik heb tijd zat'. Maar door dat ik naar mijn inzien ook niet veel updates en vooruitgang heb gezien in jullie lots, wou ik jullie voorzijn, en dus meer lots afhebben, zodat MS steeds meer gaat voldoen aan hetgene wat ik wil bereiken.

Mijn vraag is':

Hebben jullie een idee voor een bepaalde strategie waardoor MS gaat voldoen aan hetgene wat ik, en zeker ook jullie willen bereiken.

greetz. Tim

Geplaatst:
comment_980709
Mag ik er ok bij???? :Y :Y :Y

Als modeller?, ga je gang.

Ik wil wel eerst ff zien wat je kwaliteiten zijn, dus als je ff een plaatje kunt sturen van iets wat je hebt gemaakt, stel ik dat zeer op prijs.

greetz. Tim

Geplaatst:
comment_980941

Er is gewoon niets meer aan te doen, zomer komt, IV is er, en ik kan me gewoon niet meer zo inzetten zoals ik vroeger deed. MS is verleden tijd, niets aan te doen.

Geplaatst:
comment_981215

Maar toch zeg ik liever niet van: MS gaat stoppen.

MS heeft een hoge populatie op GTAforums, en GTAforum, vanwege zijn sfeer die het uitstraalt. Veel Mensen verheugen zich ect op een release.

het is zal echt zuur zijn als MS nu in een keer stopt. Ik denk dat we gewoon door moeten gaan.

Geplaatst:
comment_981427

Zo in een keer is het ook niet echt... We zijn al een flinke tijd in actief dus als we er nu mee zouden stoppen, zou dat natuurlijk wel voor de nodige teleurstelling zorgen, maar het is niet anders... Kijk, laten we zeggen 7 maanden geleden, zou ik wel te porren zijn om te modelen of iets dergelijks voor MS, maar dat ben ik nu niet meer. Ik heb er niet meer zo'n interesse in.

Geplaatst:
comment_981534

Zou wel erg zonde zijn als het nu in één keer zou stoppen natuurlijk... Sowieso is het belangrijk dat iedereen een beetje gemotiveerd is. Tim, jij bent zowat de enige die de laatste tijd nog wat aan Mafia Stories doet qua moddelen, dan snap ik best dat dat voor jou niet echt motiverend is. En als bijvoorbeeld de Photoshoppers zien dat er niks meer gebeurd in Mafia Stories, dan zijn die ook niet gemotiveerd om dingen te gaan Photoshoppen voor Mafia Stories.

Er zitten hier gewoon wat leden die bijna geen interesse meer hebben in Mafia Stories. Opzich hoeft dat niet zo heel erg te zijn, want zoals je als zei Tim: Mafia Stories heeft een hoge reputatie. Ik weet zeker dat er zat mensen zijn die wel wat willen doen voor Mafia Stories, alleen moet er dan misschien wat gepromote gaan worden. Iets als ''Mafia Stories zoekt modellers'' o.i.d. in de signature plaatsen. Klinkt misschien een beetje wanhopig, maar dat is beter dan dat MS helemaal uit elkaar valt toch?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.