Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_986504

Hey, het is allemaal geweldig dat jullie je willen inzetten voor MS. Maar op dit moment boeit photoshoppen niet zo erg.

Het is wel belangrijk, maar niet zo belangrijk als modellers

Ik ben helemaal in de hemel als een modeller zich aangeeft om te modellen voor MS, en wellicht mij helpen met mijn nieuwe eiland, (komt bij CDC, kan CDC nu niet zomaar weggooien)

Geplaatst:
comment_986511
Hey, het is allemaal geweldig dat jullie je willen inzetten voor MS. Maar op dit moment boeit photoshoppen niet zo erg.

Het is wel belangrijk, maar niet zo belangrijk als modellers

Ik ben helemaal in de hemel als een modeller zich aangeeft om te modellen voor MS, en wellicht mij helpen met mijn nieuwe eiland, (komt bij CDC, kan CDC nu niet zomaar weggooien)

Ok en wat vind je van mijn models?

Geplaatst:
comment_986848

srry.

je models zien er goed uit, alleen ben ik wel bang dat ze ingame erg buggie zijn.

kutgw.

probeer eens een gebouw te maken, misschien ben je toch goed genoeg voor MS, zo moeilijk is het niet

geetz. Tim

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_986894

Eej,

Dit is alles wat ik tot nu toe gemaakt heb voor MS:

V-Rock logo:

1210944559-050.png

V-Rock reclamebord:

V1:

1206100133-50.png

V2:

1206100167-910.png

Je moet wel even op ware grootte klikken in dat zwarte balkje, want hij is nu een beetje samen gedrukt ;)

Mob Talk logo:

1206098685-50.png

MS Sig:

mafiastoriessighc0.png

Lucas Skin:

1210865076-550.png

Reclamebord Café:

gallery67ffggggxb5.png

Dit is wat ik tot nu toe heb uitgevoerd verder wil ik nog een reclamebord maken voor Mob Talk en een paar andere reclame borden ;)

MVG,

DB10

Bewerkt: door DB10

Geplaatst:
comment_986896
srry.

je models zien er goed uit, alleen ben ik wel bang dat ze ingame erg buggie zijn.

kutgw.

probeer eens een gebouw te maken, misschien ben je toch goed genoeg voor MS, zo moeilijk is het niet

geetz. Tim

Denk ik ook, ik heb alle blauwe vlakken er wel uit kunnen krijgen :puh: Ik zal eens een gebouw proberen. Maar goed ik blijf photoshopper he :puh:

Bewerkt: door DB10

Geplaatst:
comment_987082

loo iedereen...

Zoals jullie in het bericht hebben gezelzen "Toekomst van Gta Ms"

Gaat msn redelijk bergafwaarts..

Ik en DB10 gaan hier niet meer in en gaan Gewoon doorwerken aan Gta ms

2znvlg0.jpg

Wij gaan hierbij starten met het Gta Mafia stories design team

Onze doelen :

-Alle Reclameborden af krijgen

-Veel artwork maken

-Veel Advertenties etc maken Voor gta ms

-Requests afhandelen van de mods van Gta ms.

.. en meer

Dus Voor Grafische projecten..

Pm mij "Traser" Of "DB10"

Mvg

DB10 & Traser -

Geplaatst:
comment_987453

geweldig dat julie je zo inzetten, grafische projecten zijn ook een belangrijke factor,

Ik hoop dat er ook modellers zijn in ons team die zich net zo als jullie inzetten,

maar even een vraagje,

wat bedoel je precies met:

Requests afhandelen van de mods van Gta ms.

Greetz. Tim

Geplaatst:
comment_987875

ze zien er mooi uit, maar toch ben ik niet zo razend enthousiast over patrick di calzone,

Ik vind het een leuk idee, alleen de saxofoon is echt niet mooi, veel te wazig rood.

La Cazza vind ik zeker wel goed

Geplaatst:
comment_987885

Mafia Stories International

Beste leden van MS,

Afgelopen avond ben ik op het idee gekomen voor MS international.MS international is dus, zoals het er staat: Internationaal. Dat betekend dus dat we met een groot internationaal team aan GTA MS gaan werken.

Dit doen met behulp van een subforum op gtaforums.com, wanneer dit geregeld kan worden. MS international zal in vergelijking met de huidige MS ook een heel ander eiland bevatten onder dezelfde naam: Cittá di Corruzione.

Algemene info

In dit geval is het eiland dus stukken groter als het huidige wat we nu hebben. Op dit eiland verhuren we geen lots, maar bepaalde stadsdelen. Per stadsdeel werkt er een modeller. De stadsdelen zijn al redelijk groot, dus men zal er best lang over doen.

De stadsdelen zijn niet opgedeelt in wegen, deze wegen kan de modeller zelf maken, zo kan hij alles naar zijn wens doen..

Modellers zijn vrij, en hoeven zich niet persee aan hun functie als gebouwen modeller te houden ofzo. Een lid die stadsdelen maakt mag ook wapens, auto’s of wat dan ook maken. Er zijn dus geen bepaalde functies in het modelling beleid.

Wanneer men iets af heeft gemaakt, moet hij het dus uploaden, en de link posten in een File Sharing topic.

Omdat deze files niet toegankelijk mogen zijn voor het publiek, moet het File Sharing topic in een beveiligt forum staan. Ik zat er ook aan te denken om een publieke versie van MS te publiceren wanneer er iedere keer een stadsdeel af is, omdat de releases dan toch voor het publiek zijn bestemt hoet er geen appart download topic aangemaakt te worden in een beveiligd forum. Of er leden releases komen weet ik nog niet.

Systeem

Ik denk dat het het beste werkt als we leden zo veel mogelijk vrijheid geven. Ze moeten zich uiteraard wel houden aan standaart regels. Maar ze hoeven bijvoorbeeld niet persee om de 2 weken een screen te laten zien, ze hebben alle vrijheid en alle tijd om eraan te werken, en dat moeten wij ze ook duidelijk maken.

Er zal geen deadline zijn, wellicht zal ik wel een schatting maken wanneer we met alles klaar zullen zijn.

In ons subforum op gtaforums.com komen veel goede overzichtelijke topics. Ook zal er per onderdeel van MS een vergader/discussie topic zijn. En natuurlijk zijn er ook chil topics, waar leden met elkaar kunnen praten over wat dan ook.

In het subforum zal zich ook een topic bevinden met de naam: Headlines.

In dit topic worden de headlines beschreven per onderdeel in MS, van wat we willen bereiken. Dus wat we in de nieuwe MS engine willen bereiken, e.d.

Wanneer leden enige vragen of onduidelijkheden hebben kunnen ze die stellen in het headlines topic.

Ook zal er een topic komen waarin leden aan kunnen komen met problemen, en ideeen om het regelement in MS te verbeteren.

Een topic waarin textures packs worden uitgewisseld en modelling tips worden gegeven, en eventueel tutorials worden gepost, zal er zeker ook komen.

Ikzelf wil alle topics zo indelen dat ik een goedoverzicht heb over de situatie waarin een onderwerp verkeerd, (dus hoe het loopt e.d.). Iedereen moet een vrij gevoel krijgen wanneer zij meewerken aan MS, ze moeten niet gedwongen worden alle om een bepaalde tijd af te krijgen, ook wanneer het minder goed gaat met MS. Alle leden moeten vrij en warm worden ontvangen. Men moet zich zo ontspannen mogelijk voelen in MS, want dat zorgt ervoor dat mensen zich inzetten

Tot nu toe:

Voor MS international moeten we nog het eiland maken met de stadsgebieden, voordat we met MS International aan de slag kunnen.

MS zal ook nog doorgaan op dit forum, maar ik zal er niet meer in zitten, ik ga me geheel inzetten voor MS international. MS op dit forum zal nog gewoon Het huidige CDC bevatten, en mensen die hier op dit forum willen blijven in MS kunnen mijn files hebben. Waardoor ze dus mijn gebouwen ingame kunnen zetten e.d. die ik al heb gemaakt.

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_987887
ze zien er mooi uit, maar toch ben ik niet zo razend enthousiast over patrick di calzone,

Ik vind het een leuk idee, alleen de saxofoon is echt niet mooi, veel te wazig rood.

La Cazza vind ik zeker wel goed

Ja ik had hem express iets vervaagd, maar ik heb ook nog een versie waar dat niet zo is, maar dat vond ik zelf niet echt mooi.

Geplaatst:
comment_987924

Tim, erg leuk plan, ik ben er persoonlijk enthousiast over, maar ik vraag me af of het wel een slim idee is om dingen één voor één ingame te zetten, we kunnen misschien beter eerst de stadsdelen afmaken in 3dsmax en dan alles vervolgens deel per deel ingame zetten.

En misschien kunnen we beter alles ingame zetten zodra we bijvoorbeeld de engine in orde hebben. En het voorkomt ook problemen etc.

Ik ben zelf bezig met een eiland op papier op dit moment, lijkt me een leuk idee voor iedereen om ook gewoon een eilandje op papier neer te zetten, een eiland gebaseerd op bijvoorbeeld een stad of iets dergelijks. Dan is het bijvoorbeeld leuk om herkenningspunten terug te zien in MS.

Ik was zelf bezig met Rio de Janeiro, sommige vinden dit misschien een slecht idee, maar ik denk dat we Rio de Janeiro wel een sombere sfeer kunnen geven. Stormachtig weer geeft bijvoorbeeld al een lekkere sombere sfeer.

Een ander idee van mij was misschien dat we een totaal andere engine konden gebruiken, als we enthousiaste scripters, engine-modders etc. kunnen vinden op internet, misschien zouden die ons dan daarmee kunnen helpen.

Want ik heb zelf het idee dat de engine van SA te verouderd is. Als jullie suggesties hebben...?

Geplaatst:
comment_987933
Tim, erg leuk plan, ik ben er persoonlijk enthousiast over, maar ik vraag me af of het wel een slim idee is om dingen één voor één ingame te zetten, we kunnen misschien beter eerst de stadsdelen afmaken in 3dsmax en dan alles vervolgens deel per deel ingame zetten.

En misschien kunnen we beter alles ingame zetten zodra we bijvoorbeeld de engine in orde hebben. En het voorkomt ook problemen etc.

Ik ben zelf bezig met een eiland op papier op dit moment, lijkt me een leuk idee voor iedereen om ook gewoon een eilandje op papier neer te zetten, een eiland gebaseerd op bijvoorbeeld een stad of iets dergelijks. Dan is het bijvoorbeeld leuk om herkenningspunten terug te zien in MS.

Ik was zelf bezig met Rio de Janeiro, sommige vinden dit misschien een slecht idee, maar ik denk dat we Rio de Janeiro wel een sombere sfeer kunnen geven. Stormachtig weer geeft bijvoorbeeld al een lekkere sombere sfeer.

Een ander idee van mij was misschien dat we een totaal andere engine konden gebruiken, als we enthousiaste scripters, engine-modders etc. kunnen vinden op internet, misschien zouden die ons dan daarmee kunnen helpen.

Want ik heb zelf het idee dat de engine van SA te verouderd is. Als jullie suggesties hebben...?

maar zoek je dan mensen die zelf een hele nieuwe engine gaan programeren vanaf de grond af aan?, ik denk dat het handiger is om de engine van SA helemaal aan te passen.

Ikzelf ben het helemaal met je eens, dat we een nieuwe engine moeten laten maken, maar dat zal een gewoon iemand op internet nooit gratis doen, dat is ontiegelijk veel werk.

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_988078
Mafia Stories International

Beste leden van MS,

Afgelopen avond ben ik op het idee gekomen voor MS international.MS international is dus, zoals het er staat: Internationaal. Dat betekend dus dat we met een groot internationaal team aan GTA MS gaan werken.

Dit doen met behulp van een subforum op gtaforums.com, wanneer dit geregeld kan worden. MS international zal in vergelijking met de huidige MS ook een heel ander eiland bevatten onder dezelfde naam: Cittá di Corruzione.

Algemene info

In dit geval is het eiland dus stukken groter als het huidige wat we nu hebben. Op dit eiland verhuren we geen lots, maar bepaalde stadsdelen. Per stadsdeel werkt er een modeller. De stadsdelen zijn al redelijk groot, dus men zal er best lang over doen.

De stadsdelen zijn niet opgedeelt in wegen, deze wegen kan de modeller zelf maken, zo kan hij alles naar zijn wens doen..

Modellers zijn vrij, en hoeven zich niet persee aan hun functie als gebouwen modeller te houden ofzo. Een lid die stadsdelen maakt mag ook wapens, auto’s of wat dan ook maken. Er zijn dus geen bepaalde functies in het modelling beleid.

Wanneer men iets af heeft gemaakt, moet hij het dus uploaden, en de link posten in een File Sharing topic.

Omdat deze files niet toegankelijk mogen zijn voor het publiek, moet het File Sharing topic in een beveiligt forum staan. Ik zat er ook aan te denken om een publieke versie van MS te publiceren wanneer er iedere keer een stadsdeel af is, omdat de releases dan toch voor het publiek zijn bestemt hoet er geen appart download topic aangemaakt te worden in een beveiligd forum. Of er leden releases komen weet ik nog niet.

Systeem

Ik denk dat het het beste werkt als we leden zo veel mogelijk vrijheid geven. Ze moeten zich uiteraard wel houden aan standaart regels. Maar ze hoeven bijvoorbeeld niet persee om de 2 weken een screen te laten zien, ze hebben alle vrijheid en alle tijd om eraan te werken, en dat moeten wij ze ook duidelijk maken.

Er zal geen deadline zijn, wellicht zal ik wel een schatting maken wanneer we met alles klaar zullen zijn.

In ons subforum op gtaforums.com komen veel goede overzichtelijke topics. Ook zal er per onderdeel van MS een vergader/discussie topic zijn. En natuurlijk zijn er ook chil topics, waar leden met elkaar kunnen praten over wat dan ook.

In het subforum zal zich ook een topic bevinden met de naam: Headlines.

In dit topic worden de headlines beschreven per onderdeel in MS, van wat we willen bereiken. Dus wat we in de nieuwe MS engine willen bereiken, e.d.

Wanneer leden enige vragen of onduidelijkheden hebben kunnen ze die stellen in het headlines topic.

Ook zal er een topic komen waarin leden aan kunnen komen met problemen, en ideeen om het regelement in MS te verbeteren.

Een topic waarin textures packs worden uitgewisseld en modelling tips worden gegeven, en eventueel tutorials worden gepost, zal er zeker ook komen.

Ikzelf wil alle topics zo indelen dat ik een goedoverzicht heb over de situatie waarin een onderwerp verkeerd, (dus hoe het loopt e.d.). Iedereen moet een vrij gevoel krijgen wanneer zij meewerken aan MS, ze moeten niet gedwongen worden alle om een bepaalde tijd af te krijgen, ook wanneer het minder goed gaat met MS. Alle leden moeten vrij en warm worden ontvangen. Men moet zich zo ontspannen mogelijk voelen in MS, want dat zorgt ervoor dat mensen zich inzetten

Tot nu toe:

Voor MS international moeten we nog het eiland maken met de stadsgebieden, voordat we met MS International aan de slag kunnen.

MS zal ook nog doorgaan op dit forum, maar ik zal er niet meer in zitten, ik ga me geheel inzetten voor MS international. MS op dit forum zal nog gewoon Het huidige CDC bevatten, en mensen die hier op dit forum willen blijven in MS kunnen mijn files hebben. Waardoor ze dus mijn gebouwen ingame kunnen zetten e.d. die ik al heb gemaakt.

greetz. Tim

?..

Waarom dit?

Waarom niet een Samenvoeging op het einde of zoiets dergelijks?

Geplaatst:
comment_988095
geweldig dat julie je zo inzetten, grafische projecten zijn ook een belangrijke factor,

Ik hoop dat er ook modellers zijn in ons team die zich net zo als jullie inzetten,

maar even een vraagje,

wat bedoel je precies met:

Requests afhandelen van de mods van Gta ms.

Greetz. Tim

Nou een modeller wil een specefiek Design,reclamebord,tekst ofzo:).. dat doen wij dan voor hem

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.