Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_988139

Nee niet vanaf de grond af aan, meer vanaf een bestaande engine, Unreal engine 3, Source engine, CryEngine2

Ik noem maar wat op, misschien is niet alles ervan mogelijk. Maar als we een engine kunnen vinden waar makkelijk mee te knutselen is, dan is dat toch best te doen? Een engine waarbij het mogelijk is om er makkelijk een eiland in te proppen.

En het scripten en animeren enzo, ik zou er best wat voor willen leren. Bijvoorbeeld de beweging om een auto te jatten enzo, als je een nieuwe engine gebruikt moet je zulke dingen opnieuw animeren, maar ik zou me daar bijvoorbeeld best eens voor willen inzetten.

Geplaatst:
comment_988171

Ziet er grappig uit, maar ik ben bang dat we een map moeten gebruiken die minder vast zit aan verplichte wegen etc.

Als je Tim's uitleg goed leest kom je erachter dat we graag een eiland willen waarop modders zelf de gehele vrijheid hebben over wegen etc.

Je kunt wel wat kleine verplichtingen op je eiland neerzetten. Dus stel dat je Parijs hebt gekozen als stad, dat je in het ene gebied ergens een eiffeltoren wilt hebben en in een ander gebied de NotreDame. Maar geheel uitgewerkte wegen kunnen we niet veel mee, dat is namelijk erg moeilijk en je zit aan veel verplichtingen vast. Dat was niet helemaal de bedoeling van het plan.

Toch wel mooi uitgewerkt hoor.

Geplaatst:
comment_988177

Tim, ga alsjelieft niet de goede naam die Mafia Stories heeft verneuken door een subforum die we toch niet gaan krijgen aan te vragen op gtaforums.com, ik bedoel je wilt opnieuw beginnnen terwijl GTA IV er al is, en dan als nog, wie gaat dat moddelen, ik stop met moddelen, dus dan blijven jij en eventueel Twenty Eyes over.

Geplaatst:
comment_988301
Tim, ga alsjelieft niet de goede naam die Mafia Stories heeft verneuken door een subforum die we toch niet gaan krijgen aan te vragen op gtaforums.com, ik bedoel je wilt opnieuw beginnnen terwijl GTA IV er al is, en dan als nog, wie gaat dat moddelen, ik stop met moddelen, dus dan blijven jij en eventueel Twenty Eyes over.

Beste, We verneuken niet de naam van GTA: MS.

Mensen zijn erg enthousiast over GTA MS op gtaforums.com. Ik weet zeker dat het geen blunder zal zijn wanneer we een project aanvragen op gtaforums.com. We zijn geen n00bs die met niets beginnen. Natuurlijk behouden we bepaalde kenmerken van de huidige MS in MS international. MS is bekend tot in Rusland. Opzich zijn we nu al een beetje wereldberoemt (hoewel we niet tippen aan ghosttown). DUs opzich vind ik het een goede zet om international op gtaforums.com te gaan.

Wazuup het is jammer dat je weggaat. Ons team is al uit elkaar gevallen. De beste modellers gaan allemaal weg, en er blijven alleen nog maar photoshoppers over. Christian is weg, nu jij nog.

Maar zowiezo zal het huidige CDC ook in MSI komen hoor, maak je geen zorgen. We kunnen niet het zomaar weggooien. Maar ik vind dat MS leuker moet worden, Dat het niet alleen de graphics zijn die top zijn, maar ook de gameplay, en alle andere dingen. Trouwens wil ik MSI heel aantrekkelijk brengen op gtaforums.

Maarja, denken jullie dat een project op gtaforums (Dus meer leden) veel goed zal doen.

Geplaatst:
comment_988518

Eej,

Als je actieve leden binnenhaald wel, dus ik ben gewoon voor het systeem minimaal één screen in de week laten zien of anders verwijderd worden. Mij lijkt het verder een goed idee om internationaal te gaan, want nu hebben we een ledentekort en dat kunnen we niet alleen op het GTAForum opvangen. Ik heb al een account of GTAForums en ik reageer ook af en toe binnen het forum, dus dat zie ik zeker niet als een probleem.

Ik was trouwens zoals beloofd ook nog aan de slag gegaan om een gebouw te maken. Om te zien of mijn moddeling kunsten geschikt zijn. Ik heb het gebouw even in een ander programma gerenderd daarom is het bij het balkon wit en niet doorzichtig. Dit is het resultaat geworden ;)

1210971987-750.jpg

Oow ja het is trouwens in Sketchup gemaakt. Ik weet niet of jullie daar problemen mee hebben. Ik hoor wel wat jullie van het resultaat vinden :tu:

MVG,

DB10

Geplaatst:
comment_988893

nou om eerlijk te zijn hebben we liever dat je 3ds max werkt, maar je gebouw ziet er goed uit, Eerst was het zo dat sketchup heel veel bugs gaf, o.a. in de col

Maar ik denk dat dat nu geen probleem is, GLD werkt ook goed lijkt me, die werken ook met sketchup. Ik zal je grag aan willen nemen als modeller.

Geplaatst:
comment_988943

Ok dan heb ik een paar vragen:

* Hoe zit het precies met het ingame zetten? Krijg ik soms een bestand toegestuurd van het gedeelte waarop ik mag gaan bouwen?

* Ik kan nog geen models ingame krijgen en ik beschik ook niet over alle benodigde programma's, zou jij mijn spullen dan ingame kunnen zetten?

Ten minste ik zou me er wel aan gaan willen wagen, om te kijken hoe ver ik kom. Nog een andere opmerking ik ga aanstaande maandag (19 mei) op Europaweek met school naar Londen t/m vrijdag, dus dan kan ik niks doen aan MS.

MVG,

DB10

Geplaatst:
comment_988992
Ok dan heb ik een paar vragen:

* Hoe zit het precies met het ingame zetten? Krijg ik soms een bestand toegestuurd van het gedeelte waarop ik mag gaan bouwen?

* Ik kan nog geen models ingame krijgen en ik beschik ook niet over alle benodigde programma's, zou jij mijn spullen dan ingame kunnen zetten?

Ten minste ik zou me er wel aan gaan willen wagen, om te kijken hoe ver ik kom. Nog een andere opmerking ik ga aanstaande maandag (19 mei) op Europaweek met school naar Londen t/m vrijdag, dus dan kan ik niks doen aan MS.

MVG,

DB10

Hey

-Je krijgt idd het deelte toegestuurt waarop je mag modelleren,

-Als ik jou was zal ik fftjes kijken in de MTL (master tutorial list), daar vind je hoe je dingen ingame moet zetten met KAM's scripts, we hebben trouwens ook nog een toolbox waar alle benodigde tools inzitten, deze toolbox is een soort script voor 3ds max. Je kan hier o.a. special effect toevogen, paths instellen, trein paths instellen, en nog veel meer.

ik zal het wel een keer uploaden, niet nu, moet gaan.

Geplaatst:
comment_989826

We kijken wel ff als ik weer terug ben uit Londen ;) Alleen weet ik niet of ik een volledige versie kan vinden voor 3dsMax, dus waarschijnlijk word het Gmax als je daar ook nog Kam's script voor hebt zou het helemaal perfect zijn.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.