Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1007444

ja met 3ds max. Alleen dan moet je wel er ervaring mee hebben. Ikzelf heb dat niet echt. Ik ben echt vooral van het modelleren. Maar misschien dat GTA engine experts kunnen zeggen welke dingen niet mogelijk zijn, en welke dingen juist wel. En welke dingen niet zo lang hoeven te duren, en welke dingen veel tijd gaan kosten.

Geplaatst:
comment_1007446
Is dit wat je bedoeld? :puh:

hammi21.png

ja maar het mag wel iets donkerder zijn, CDC is immers een grimmige stad. het mooiste is al je bord vies grijs is als achtegrond, en dat er dan ook her en der wat donkere vieze vlekken zitten.

^_^

Geplaatst:
comment_1007511

Beste leden,

in deze post laat ik jullie de eerste renders zien van Mafia Stories International. Ikzelf ben bezig met een downtown gebied, verder zijn er nog 2 suburban gebieden, 2 downtown, en 1 industrial. Dit is gedaan omdat de bedoeling in MSI is dat leden dus een eigen gebied hebben die ze geheel naar eigen smaak mogen inrichten. De gebieden worden kwa vorm ook aangepast om wat meer ronde vormen te krijgen, Dit ziet er zo vierkant uit omdat het puur is gedaan zodat het gebied is opgedeeld in faces van gelijke groten nl. 10 bij 10, wat superhandig is voor het maken van gebouwen wegen en andere dingen.

check out. :cya:

post-3-1212578471_thumb.jpg

post-3-1212578479_thumb.jpg

post-3-1212578489_thumb.jpg

Geplaatst:
comment_1008337

Het ziet er heel goed uit maar wat je zou kunnen doen is als afwisseling wat lichtere gebouwen plaatsen zoals een wit gemeentehuis met van die romeinse pilaren en dat soort dingen. Dat geeft het centrum een wat unieker karakter. Maar het ziet er goed uit :tu:

Geplaatst:
comment_1008414
Het ziet er heel goed uit maar wat je zou kunnen doen is als afwisseling wat lichtere gebouwen plaatsen zoals een wit gemeentehuis met van die romeinse pilaren en dat soort dingen. Dat geeft het centrum een wat unieker karakter. Maar het ziet er goed uit :tu:

ik ben er pas chter gekomen dat dit gedeelte precies tegenover het industriele gedeelte staat. dus vandaar dat hier nog de gebouwen oud en gaar zijn, maar er komen zeker mooiere gebouwen, verder in het midden.

Geplaatst:
comment_1009245

ja maar het mag wel iets donkerder zijn, CDC is immers een grimmige stad. het mooiste is al je bord vies grijs is als achtegrond, en dat er dan ook her en der wat donkere vieze vlekken zitten.

^_^

Ik weet niet of ik het nog zin heb om het te veranderen, want als er een nieuwe achtergrond achter moet moet ik ook weer vanaf nul beginnen, dus ik denk dat ik gewoon verder met de overige reclameborden ga.

Geplaatst:
comment_1009451

ja maar het mag wel iets donkerder zijn, CDC is immers een grimmige stad. het mooiste is al je bord vies grijs is als achtegrond, en dat er dan ook her en der wat donkere vieze vlekken zitten.

^_^

Ik weet niet of ik het nog zin heb om het te veranderen, want als er een nieuwe achtergrond achter moet moet ik ook weer vanaf nul beginnen, dus ik denk dat ik gewoon verder met de overige reclameborden ga.

Heb je hem niet als .psd opgeslagen dan?

Dan kun je hem opnieuw openen en weer bewerken met de layers?.

Geplaatst:
comment_1011594

In ieder geval gaat dat met de AI (Artificial Intelligence) van de politie agenten niet echt lukken, ze zijn onmogelijk slimmer te maken met de bestaande engine. Als je de slimheid van dingen wil veranderen, zul je de engine opnieuw moeten opbouwen. Ik bekijk nog even de rest van de ideeën en mijn oordeel daarover komt in de edit :)

[edit] Eigenlijk lijken alle punten van de 'Overige engine features' me onmogelijk om uit te voeren. Met uitzondering van punt nummer 4, dat zou gedeeltelijk met SCM geregelt kunnen worden. Met een map zou dat onmogelijk zijn, het zou wel kunnen dat je een groot aantal punten in een menu zet zodat je ergens ongeveer heen kan gaan. Dit kan je dan ook weer storyline gerelateerd maken.

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_1014075

Misschien een idee voor de Graphics: ik vind die lelijke lijnen en vlakken in GTA: SA erg lelijk, wacht hier is wel een screen:

naamloosvb1.png

Dat dus, misschien kan je daar wat aan doen.

Bewerkt: door CoolieJoolie

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.