Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1014211

yeah dream on ... sommige dingen zijn wel mogelijk maar andere ook alweer niet, niet teveel fantaseren hoor

eerst iemand in je team die dingen kunnen en dan pas zeggen wat jullie in jullie mod KUN hebben en niet teveel fantaseren en hopen vooraf

Geplaatst:
comment_1014461
yeah dream on ... sommige dingen zijn wel mogelijk maar andere ook alweer niet, niet teveel fantaseren hoor

eerst iemand in je team die dingen kunnen en dan pas zeggen wat jullie in jullie mod KUN hebben en niet teveel fantaseren en hopen vooraf

En nu in ABN En niet 3× fantaseren in 2 regels tekst :cya:

>>> Door Wazuup: Wees es een beetje lief tegen SWYV. =D<<<

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_1014803
dit heeft niets te maken met de engine, dit is gewoon een texture bug van rockstar, Ik beloof je dat je dit niet terug zal zien in GTA MS

Is er dan mischien een mod die ervoor zorgt dat dit niet meer voorkomt?

Geplaatst:
comment_1014810
dit heeft niets te maken met de engine, dit is gewoon een texture bug van rockstar, Ik beloof je dat je dit niet terug zal zien in GTA MS

Is er dan mischien een mod die ervoor zorgt dat dit niet meer voorkomt?

Dat weet ik niet. Maar ik denk het niet.

Geplaatst:
comment_1014813
dit heeft niets te maken met de engine, dit is gewoon een texture bug van rockstar, Ik beloof je dat je dit niet terug zal zien in GTA MS

Is er dan mischien een mod die ervoor zorgt dat dit niet meer voorkomt?

Dat weet ik niet. Maar ik denk het niet.

Nee, want dan zou je de hele stad moeten hertexturen. Rockstar is gewoon slordig geweest bij het maken van GTA III, VC en SA.

Geplaatst:
comment_1014919

Na enig overwegen, ben ik er toch achtergekomen, dat ik niet geschikt ben om in GTA ms mee te draaien, ik word op gtaforums.com beschuldigt van rippen = niet, ik word of ben al gebanned, en ik zie het nu niet meer zitten om verschillende dingen te regelen.



Sorry

-Traser

:cry:

Laturz

Bewerkt: door Traser

Geplaatst:
comment_1015139
dit heeft niets te maken met de engine, dit is gewoon een texture bug van rockstar, Ik beloof je dat je dit niet terug zal zien in GTA MS

Is er dan mischien een mod die ervoor zorgt dat dit niet meer voorkomt?

Dat weet ik niet. Maar ik denk het niet.

Nee, want dan zou je de hele stad moeten hertexturen. Rockstar is gewoon slordig geweest bij het maken van GTA III, VC en SA.

Maar er is toch ook zo'n mod SRT3 die alles hertexturen, kan het daar niet mee?

Geplaatst:
comment_1015157
En nu in ABN En niet 3× fantaseren in 2 regels tekst :cya:

wel meneertje, ik heb wel 2x fantaseren getypt dus leren tellen volgend keer en ik weet heus waar ik over heb hoor, eerst zeggen en dan jee geen iemand gevonden die zulke dingen kunnen doen en dan moet jij de fans enorm teleurstellen dus eerst iemand vinden die dat kunnen en niet vooraf de fans zeggen wat de fans mogen verwachten in hun "o zo machtige" maffia-sfeer mod

ik kijk wel uit naar dit mod als die uit komt maar ik heb wel gloeiend hekel aan veel beloven weinig waarheid, dus eerst iemand vinden dat die dingen kunnen en ingame vlot laten lukken dan pas de fans trots zeggen dat het inclusief in de mod zit

oja versta ik onder ABN = Algemene Brakke Nederlands dus ik spreek toch Brakke Nederlands, daar is toch niks mis mee =D (ja dit smoel heb ik even gekopierd van Wazuup omdat die zo vriendelijk is X'D )

CoolieJoolie, dit soort fouten zou jij best vragen in de SA subforum of in de modding subforum want het is typisch iets van R* hun slordige werkjes en misschien kunnen men in dit mod mafia Stories goed opletten op zulke foutjes te vermijden :)

Geplaatst:
comment_1015292

Beste SWYV,

Ik moet eerlijk toegeven dat je gelijk hebt. Maar je moet ons niet aanzien als een groep noobs die alles willen, maar niets kunnen waarmaken.

Ik heb volgens mij niet gezegt dat deze dingen in Mafia Stories komen. Het doel van dit topic was om informatie te vragen over bepaalde mogelijkheden. Zo kon men dan uitleggen wanneer iets mogelijk is, en hoe het dan mogelijk kon worden gemaakt.

In ieder geval vallen hier een aantal dingen weg. In ieder geval kunnen we niet alles over het vliegveld waarmaken. Wat wellicht wel MOGELIJK zal kunnen zijn is om een vliegtuig te laten landen, iedere zoveel minuten ofzo. Zodat er toch een beetje leven is. Je hebt gelijk als je nu zegt dat ik me tever heb laten gaan, met die bagagekarretjes enzo, dat was gewoon omdat er een te beetje enthousiast over was.

Maar in ieder geval kunnen sommige dingen gedeelt elijk mogelijk zijn, dus niet op de manier waarop ik het mooi op papier heb gezegt.

In ieder geval was het doel van dit topic om raad te krijgen bij de mogelijkheden, en eventuele grenzen van professionals die veel van coden weten, zoals PatrickW.

Met vriendelijke groet Tim

Geplaatst:
comment_1015304

Dat is zuur, maar GTAforums.com is de grootste community ter wereld. Hier zijn ook extra streng, wat soms ook wel in nadelen valt.

Maar wat zijn dan precies stocks?, plaatjes die je op het forum vind, of screenshots.

Geplaatst:
comment_1015318

3007dzqqs9.jpg

Beste leden,

Zoals een aantal van jullie het al weten gaat GTA: Mafia Stories, in het verloop van deze vakantie International op gtaforums.com. In ieder geval proberen wij met veel corrospondentie en geweldige FULL HD renders de GTAforums.com crew overtuigen dat MSI uitermate geschikt is als project op GTAforums.com.

In dit topic wil ik graag dingen met jullie bespreken waardoor MSI zeker een succes word, en hoe we het nou aan gaan pakken qua regeling. Ikzelf heb al naar mijn inzicht een geniaal systeem bedacht wat zo duidelijk moet overkomen bij de (toekomstige)leden van Mafia Stories International dat ze geen vragen meer hoeven te stellen, en zonder stoten aan de slag kunnen.

In ieder geval wil ik het zo doen op gtaforums.com dat voor ieder onderwerp een discussie/informatie topic is, in dit topic word alles besproken voor het onderwerp. Ook is het erg belangrijk dat de begin post van dat topic glashelder en duidelijk is. In deze post word dan ook duidelijk gemaakt wat de bedoeling is, dus welke opdrachten moeten worden vervult e.d, Ook word in deze post iedere keer aangegeven wanneer een opdracht bijvoorbeeld klaar is e.d. Ook worden in deze eerst post nieuwe features vrijgegeven, dus waar men bijvoorbeeld over heeft gediscussieerd.

Ikzelf ben van mening dat we dus wel apparte showroom topics aan moeten maken, dus bijvoorbeeld een official PTT, een GFX showroom, enz. Zo kunnen mensen altijd duidelijk het process van de mod bekijken op welk gebied dan ook.

Ik zat eraan te denken om de volgende topics aan te maken wanneer we ons subforum hebben op gtaforums.com:

Subforum:

*Sign in/out topic + member topic

*General Information + Headlines (korte informatie stukjes over MS kwaliteiten/storyline e.d.)

*Public Download topic

*FAQ + Troubleshooting/questions topic

*Official PTT

*Official GXF showroom

*Official Video topic

*Public Download Topic

-----

*Modelling topic

*SCM topic

*GFX topic

*Special effects/prelightning topic

*Trailers Discussion topic

*Discussion topic for city setting etc.

*Mafia Stories Engine

Private section (gtaforums.com)

*Members download topic

*Files upload topic

*Members troubleshooting (modelling trouble etc)

….. meer of minder topics iemand?....

Per onderdeel in MSI (Modelling/SCM/GFX/Multimedia/overige features (engine e.d.)) zijn er 1 of 2 leiders. Of betergezegt: CREW. Deze crew regeld alles wat met zijn onderdeel heeft te maken, in de daarvoor bestemde topics. In ieder geval kan ik jullie mededelen dat (Traser) en DB10 het GFX gedeelte doen, Modelling in ieder geval ik, en misschien dat Twenty Eyes of Dabeast met mij modelling gedeelte wil doen. Voor de SCM denk ik dat Black Force leiding kan geven, en voor de rest weet ik nog niet.

KAVEL VERHUUR SYSTEM:

Ikzelf heb ook een heel nieuw systeem bedacht qua modelling. In systeem speel ik vooral in op ongekende vrijheid van de modeller, en daardoor word deze dus gestimuleert.

In plaats van het huren van lots op een bepaalde kaart van wegen, heb ik besloten om bepaalde stadsdelen/wijken toe te wijzen. De kaart van MS bestaat dan ook uit deze stadsdelen. Het speciale aan deze stads is wel dat dus geen voormgemaakte wegen zijn, zoals bij een lot verhuur systeem. Ieder stadsdeel heeft zijn eigen thema, zo zijn er de thema's DOWNTOWN, SUBURB, en INDUSTRIAL., Er zijn 3 gebieden voor Downtown, hier komen o.a. ook kantoorgebouwen, flatgebouwen, en winkels.

In de Sururbs komen o.a. villawijken, gewone woonwijken, lage luxe woonflatjes e.d.

In het Industriële gebied komen zoals je vast al heb geraden; grote fabrieken, sloperijen, garages, etc, maar er komen ook heel erge verpauperde ghettos, die onder het vuil liggen.

Dit is de kaart die ik heb gemaakt voor GTA: Mafia Stories International (gebieden), ook staat er de grote bij in coords, wat overeen komt met meters.

arealotmapmt9.jpg

Per gebied werken 1 of 2 modellers, ze zullen er ook wel de nodige tijd in moeten steken wat de gebieden zijn opzich best groot, maar ze hebben alle vrijheid om hun inspiratie los te laten gaan, dus als ze dus bijvoorbeeld tunnels willen maken, kunnen ze dat zo doen, zelf bepalen ze de infrastructuur, ze maken dus zegmaar hun eigen complete stad.

Ik wil het zo proberen te regelen dat de mensen die werken aan een bepaald gebied zo min mogelijk rekening hoeven te houden met een ander gebied. Zo worden de bruggen, metrolijn, treinlijn naderhand gemaakt. Het is daarom ook niet aangeraden om zelf metrostations e.d. te maken. Ook word er naderhand een vliegveld gemaakt. Om de gebieden heen komt heel misschien countryside.

Wat ik ook wil doen met Mafia Stories International, is ervoor zorgen dat er, wanneer er een gebied klaar is, er een publieke release komt, zo hoeven mensen dus misschien niet zo heel erg lang te wachten op een release.

SPECIAL EFFECTS/PRELIGHTNING:

In Mafia Stories International gaan we intensief gebruik maken van extra details, zo zijn alle gebouwen dus hoog van qualiteit, zowel qua modelling, als texturing. Ook zullen we wat eigen genericks maken, maar hiervoor zijn we niet echt opzoek naar mensen die dat willen doen, dat doet de crew van het modelling gedeelte in MSI wel, ook doen wij de bruggen maken.

In Mafia Stories International gaan we ons vooral helemaal focussen op geadvanceerde prelightning, special effects zoals rokende schoorstenen, en particle objects.

Prelightning is helemaal niet veel werk voor ons, ik heb gewoon bepaalde coordinaten gekozen voor een skylight, met bepaalde instelling, en wanneer iemand dus zijn models wil prelighten, dan moet hij gewoon een skylight met dezelfde instelling op dezelfde coordinaten plaatsen, en zo word de prelightning dus realistisch, en niet bij ieder model verschilllend.

Nou ik hoop dus dat ik jullie tot nu toe genoeg informatie heb gegeven. En ik hoop ook dat jullie nog veel suggesties en extra dingetjes en eventuele aanpassingen hebben om MSI geheel tot een succes uit te laten lopen, wat veel beter zal zijn als het weinige wat we tot nu toe hebben bereikt.

Ik zal binnenkort of vandaag nog wat screens posten

Greetz. Tim

Bewerkt: door Tim

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.