Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1033169
Take zeh CryEngine2 Die heeft alles goed.

Je kunt niet zomaar een Engine over nemen, als je dat doet draai je de bak in... voor lang

Dat heet Copyright... en CyEngine2 heeft alles fout, veel mensen die GTA spelen hebben geen monster PC... dus voor GTA heeft ie alles fout ;) You fail.

Geplaatst:
comment_1033177
Take zeh CryEngine2 Die heeft alles goed.

Dan moet je eerst een license bij crytek aanvragen, die moeten ze goedkeuren (iets wat ze bij een particulier niet zullen doen neem ik aan), vervolgens moet je nog enkele zakken met geld neerleggen en dan moet je nog maar eens uit gaan vogelen hoe die uiterst ingewikkelde engine precies in elkaar steekt.

Geplaatst:
comment_1033220
In ieder geval was het doel van dit topic om raad te krijgen bij de mogelijkheden, en eventuele grenzen van professionals die veel van coden weten, zoals PatrickW.

Ik dacht dat SCM-coding niet zoveel prioriteit heeft bij MS? Heb je zelf gezegd.

Overigens zijn de "Overige Engine features" leuk, maar ik ben benieuwd of je dat voor elkaar krijgt met de mogelijkheden die SA je bied. Ik zal als ik jou was maar een goed team coders bij elkaar zoeken.

Geplaatst:
comment_1033375

Daar heb je helemaal gelijk in.

En inderdaad is het toch ons eerst bezig te houden met modelleren. Misschien is het zo dat Mafia Stories over een tijdje een internationaal project word op gtaforums.com. Wellicht zullen daar een aantal enthousiaste coders zijn.\

Eigenlijk had ik dit topic niet hoeven aan te maken, want ik heb zowiezo toch nog niemand geregeld. Maar wellicht kan ik wel praten met Gybrus, want hij weet veel van de SA engine

Tot nu toe moeten we nog blijven bekijken wat zo ongeveer de mogelijkheden zijn, wat betreft de engine.

Geplaatst:
comment_1033500

Animaties zijn niet zo moeilijk hoor als je ze eenmaal onder de knie hebt in 3dstudio max ;). Het zal fantastisch zijn als jullie wat aan de engine gaan sleutelen :D.

@ Alex en Timske, ga zo door ^^.

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_1035493

Ik heb misschien wel wat voor jullie (andere engine).

Ik ben momenteel bezig met mijn PHYSBOX project (physics sandbox). Waarbij gebruikers gamemodes kunnen scripten. Maar eigenlijk is het meer dan alleen een physics sandbox. Want je kan in principe een heel spel erin maken. En het vergt niet heel veel code kennis (voor de basis gameplay), en daar wil ik jullie natuurlijk ook wel mee helpen.

Voor de duidelijkheid: PHYSBOX 0.2 (de script versie) is nog niet uit en zal (zoals het er nu voor staat) in de loop van deze week uitkomen.

Geplaatst:
comment_1035502

kijk dit is nou wat we nodig hebben.

Maar PHYSBOX 0.2 zorgt er natuurlijk wel voor dat je niet op de oude vertrouwde manier dingetjse ingame kunt zetten, DFF, COL, IPL, IDE. Dus ik weet niet of ik hiervoor uberhaupt een modelling team kan vinden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.