Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1058096

dat hoort gta gebruikt namelijk triangles inplaats van vierkantjes.

de exporter converteerd hem dus eerst naar editable mesh.. heel normaal dus ik zie het probleem niet...?

ik model tegewoordig in 3d studio max 2009 en heb totaal geen problemen niet met dff's col's of animaties :7

EDIT:

Hij zegt overigens dat als je hem opslaat als *.3ds dat je model naar editable mesh wordt omgezet.

hij neemt aan dat dat zelfde gebeurt in je exporter en ja dat gebeurt...

Tip: download 3dsm 2009 scripts werken daar gewoon goed..

tevens heb ik nooit problemen gehad met 3dsm 9.. daar werkten de scripts ook gewoon alleen had je vaker een bug met je col wat heel eenvoudig was op te lossen door middel van col editor II

Bewerkt: door gybrus

Geplaatst:
comment_1058123

kut nu heb ik in deze post de text verwijderd :S

k dacht dat ik in het gewoone ppt zat en daar wou ik deze post niet hebben oeps...

dit zijn mijn dff's + coll's en de txd kan iemand die voor mijn in gta ms zetten ik heb op het moment geen gta maar die ga ik so snel mogelijk roggelen.

http://rapidshare.com/files/133393564/gta.rar.html

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_1058444

Ik zie wat er waarschijnlijk fout gaat...

je hebt 3 cols voor elk gebouw 1.

ten eerste kan dat allemaal in 1 col geplaatst worden.

ten tweede moet die col dezelfde naam hebben als de ide waar je model in is opgegeven..

klaar :7 maar omdat ik nu toch geen aars te doen heb plaats ik het wel even ingame.

EDIT: kees1991kut3.col is leeg??

EDIT2: lol huisje is buiten de bounding box.. :7

Bewerkt: door gybrus

Geplaatst:
comment_1058452

WTF,

dit is echt van fucking hoog niveau. :D

Ik vind de doodval animatie helemaal perfect voor Mafia Stories, het heeft echt zoveel Mafia style. Dit is serieus echt ' Mafia Stories' :D

Volgens mij zijn wij tot nu de enige mod die andere animatiies in praktijk hebben genomen. Zo merk ik bijvoorbeeld niet in GTA ghosttown dat er andere animaties zijn gemaakt. Dus misschien is deze feature wel Mafia Stories exclusive.

P.S. Kevin, ik ben echt super blij dat jij je de laatste tijd zo inzet voor GTA Mafia Stories,

greetz. Tim

Geplaatst:
comment_1058695

van dat hele ingame zetten snap ik dus echt nix meer :S die txd uit dat paketje kun je wel gebruiken en dan upload ik wel gewoon de .max file jij hebt ook max 2009 dus jij kunt wel mijn bestant openen. als je dan weer geen aars te doen hebt kun jij hem dan mischien in game zetten?

het is wel de bedoeling dat elk huiz een dff en een coll heeft wand ik weet nog niet waar de huizen gaan staan en anders staan ze zo naastelkaar en past dat mischien wel helemaal niet.

http://rapidshare.com/files/133514177/huiz3.max.html

groetjes martijn :"D

Geplaatst:
comment_1058746

Zeer mooi! Alleen misschien een idee: wanneer je in de buik schiet dat deze animatie word toe gepast, en bijvoorbeeld wanneer je tegen ze been aanschiet dat dan een andere animatie word toegepast, bijvoorbeeld dat hij gaat hinkelen. Ik weet niet of dit kan.

Geplaatst:
comment_1058939
ten eerste kan dat allemaal in 1 col geplaatst worden.

ten tweede moet die col dezelfde naam hebben als de ide waar je model in is opgegeven..

Alles in één col kan, maar hoeft niet. En het bestand IN je col moet dezelfde naam hebben als je DFF, colnaam zelf maakt verder niet uit.

Geplaatst:
comment_1059539
Ziet er echt netjes uit DaBeast! Zoals hierboven al: Die deuren zou je kunnen draaien, Alleen hoe wil je er dan in? :7

is het niet veel vetter om er tegen aan te lopen en dat die dan mee draait klopt het ook gelijk weer met de tijd waarin dit alles afspeelt :7

Geplaatst:
comment_1059544

Het word weer eens tijd voor een screens. Dit keer is het geen omgeving, maar een auto van GTA MS, en gangsters. Nou het valt nog wel op dat het nog niet helemaal perfect is, maar in ieder geval beloofd het iets, bij de namen word het een en ander aangepast

peds:

robertosmafiapedpackbw2.jpg

deze peds zijn gemaakt door Roberto van gtaforums.com

Auto:

mscarxq0.jpg

deze screen heb ik ff opgemaakt met ENB series. zonder ENB ziet deze auto er uit als een auto in SA zegmaar, met dezelfde soort 'glans' en grunge op de zijkanten.

greetz. Tim

Geplaatst:
comment_1059601

luisterd

je hebt 3 dff files:

1.dff

2.dff

3.dff

je hebt 1 txd file waar de textures van alle gebouwen in zitten dat ziet er zo uit:

main.txd

-texture1.png

-texture2.png

-texture3.png

je hebt 1!! col waar 3 apparte collision bestanden in zijn opgeslagen:

main.col

-1

-2

-3

1, 2, en 3 zijn de zelfde namen als de dff.

hier kun je nog lege LOD's toevoegen.

dan krijg je.

main.col

-1

-2

-3

-LOD1

-LOD2

-LOD3

Bedenk wel dat je dan ook 3 LOD dff files moet aanmaken!!

in totaal heb je dan:

------------------------

1.dff

2.dff

2.dff

LOD1.dff

LOD2.dff

LOD3.dff

------------------------

main.txd

-texture1.png

-texture2.png

-texture3.png

------------------------

main.col

-1

-2

-3

-LOD1

-LOD2

-LOD3

------------------------

een col is dus net als een TXD een archief met meerdere soorten informatie.

dat bedoel ik dus met in 1 col plaatsen...

edit:

oohja in je ipl moet je dan een waarde wijzigen zodat de game weet dat er lod is en bij welke dff die hoort.

Bewerkt: door gybrus

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.