Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1063511
endoprhin spreekt voor zich. Maar hoe kan ik nou animaties uit endorfin naar 3ds max exporteren, om deze vervolgens ingame te zetten.

Dat heb ik me ook afgevraagd. Maar volgens mij is het mij wel eens gelukt om een animatie uit endorphin in Cinema 4d (soortgelijk programma als 3ds max) te zetten. Ik ga er nog wat mee experimenteren.

Geplaatst:
comment_1063531

Ik heb even de LE editie gedownload en het is best een leuk/handig programma alleen de besturing is een beetje onhandig..

exporteren is niet zo een groot probleem er is een maya script voor en via maya is er waarschijnlijk wel een manier naar 3dsmax en vanuit daar weer naar gta alleen nog even uitzoeken hoe je er nou mee animeert :puh:...

Geplaatst:
comment_1063535
Ik heb even de LE editie gedownload en het is best een leuk/handig programma alleen de besturing is een beetje onhandig..

exporteren is niet zo een groot probleem er is een maya script voor en via maya is er waarschijnlijk wel een manier naar 3dsmax en vanuit daar weer naar gta alleen nog even uitzoeken hoe je er nou mee animeert :puh:...

Ja maar het is mij al eens gelukt zonder tussenkomst van Maya.

Edit: Shit, ik kan niet exporteren omdat het de LE edition is.. Even zien of ik hem op een "andere manier" kan krijgen..

Bewerkt: door Naudin

Geplaatst:
comment_1063540

IRC Mafia Stories

Beste leden,

Mafia Stories heeft nu een IRC chat die we gaan gebruiken om verschillende dingen binnen MS te bespreken.

Natuurlijk zal ik je een PB sturen wanneer we op onze IRC een belangrijke vergadering hebben. Ondertussen kan je altijd ff op de IRC komen.

Om met onze server channel verbinding te krijgen, en in de Mafia Stories IRC chat te komen moet je de volgende dingen uitvoeren in je chat typ venstertje wanneer je mIRC (of deze leuke Firefox plugin genaamt Chatzilla) opstart.

typ in chatvenster: /server irc.gtanet.com

typ vervolgens in chatvenster: /j #mafiastories

greetz. Tim

>>> Door DaBeast: Editje gemaakt, ik gebruik trouwens gewoon mIRC, lekker oldscool..<<<

Geplaatst:
comment_1063735

Ik heb dus de channel geopend. Iemand anders had hem eerst voor mijn neus weggekaapt, maar na dagen zitten zoeken achter de user met /query heb ik hem vandaag eindelijk kunnen spreken. Gelukkig was hij bereid om de channel weg te geven. Ik en Jarno gaan de channel idlen zodat hij altijd openblijft (als je pc trouwens altijd snachts aanstaat, join de channel dan, een extra idle kan geen kwaad :puh: ). Wees trouwens lief tegen onze bot (Santa). Helaas heb ik nog wel wat problemen met de bot, hij wil namelijk nog niet bij iedereen de fast commands (!seen enzovoort) gebruiken.

Overigs vind ik best dat iedereen het adress mag weten, zo trekken we ten eerste ook meer aandacht.

Bottomline:

Praat trouwens ook aleen engels als er iemand in de channel zit die niet nederlands praat. Zo lopen we geen kans dat er mensen gaan lopen vanwege onze forreign language :) .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_1064356

Muah, ik vind van niet. Waarom? Omdat je met zon channel volk kunt trekken. Ik wil er meer een dagelijkse hangout van maken, zoals het in #gostown en #myriad (myriad zijn meestal late nighters :puh: ). Zo kunnen we wip pics laten zien in de channel, en zo word het ook de meest recente update plek. Als we een private meeting willen houden (om een of andere belangrijke reden), kan ik de channel op private zetten, en de overige niet-ms leden kicken.

Als je het echt ontopic MS wilt houden -v (voice) je iemand en zet je de channel mode op +m (moderated) :puh: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_1064366

Animaties exporteren anuit een ander programma lijkt me niet echt handig, waarom? Omdat je dan eerst de goede bones en splines setup moet hebben van San Andreas. Anders gaat die animatie niet werken? Of heb ik dat nou mis? Ik heb wel eens animaties gemaakt in 3DS Max, en heel moeilijk is het niet.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_1064464

Beter lezen volgende keer gewoon even dff importeren in 3dsmax.

opslaan als file importeren in animatie progje animatie maken geheel exporteren naar 3dsmax importeren in ifp klaar.

EDIT: programma ondersteund dus de al gemaakte bones <3

Bewerkt: door gybrus

Geplaatst:
comment_1064469

klopt <3

iets van mij ;o

Beetje zuig naam dus opmerkingen zijn zeer welkom ook kleur voorstellen zijn welkom <3

post-27392-1217874131_thumb.png

[EDIT]

Revision 1

post-27392-1217875694_thumb.png

Bewerkt: door gybrus

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.