Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

  • Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1065731
Zeer mooi! Alleen misschien een idee: wanneer je in de buik schiet dat deze animatie word toe gepast, en bijvoorbeeld wanneer je tegen ze been aanschiet dat dan een andere animatie word toegepast, bijvoorbeeld dat hij gaat hinkelen. Ik weet niet of dit kan.

Het kan: http://gtasamod.web.fc2.com/cleomod/amrifle/index.html

Kijk maar eens naar de .cs file ;)

Geplaatst:
comment_1066017

Damn, veel mods zijn onze mooie plannen al voor :puh:, nouja iig kunnen we toestemming vragen om die CLEO te gebruiken, maar het is natuurlijk leuker als MS zelf die mods maakt enzo. Dus we moeten een CLEO scripter vinden, die zon zelfde soort iets kan gebruiken. Maarja dit ziet er al perfect uit, hoe kunnen we dan ook nog wat mooie wijzingingen maken voor MS?, zodat het er mooier uitziet, of interessanter om het beter te zeggen.

greetz. Tim

>>> Door DaBeast: CLEO modeller? :7 CLEO is een externe SCM script die in je game word gehookt mops :puh: <<<

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1066068
Damn, veel mods zijn onze mooie plannen al voor :puh:, nouja iig kunnen we toestemming vragen om die CLEO te gebruiken, maar het is natuurlijk leuker als MS zelf die mods maakt enzo. Dus we moeten een CLEO modeller vinden, die zon zelfde soort iets kan gebruiken. Maarja dit ziet er al perfect uit, hoe kunnen we dan ook nog wat mooie wijzingingen maken voor MS?, zodat het er mooier uitziet, of interessanter om het beter te zeggen.

greetz. Tim

>>> Door DaBeast: CLEO modeller? :7 CLEO is een externe SCM script die in je game word gehookt mops :puh: <<<

Lol @ moddeler. Maar je kunt van de codes een beetje afleiden welke animaties moeten worden gebruikt bij welk geraakt onderdeel. Je kunt volgens mij 1 globaal script maken, die dan voor alle wapens werkt. Maar dan zit je met het health probleem, want dan is de geraakte in 1 slag dood. Dus je kunt proberen om te zorgen dat de code pas in werking wordt gesteld als de geraakte een lage health heeft.

Geplaatst:
comment_1066877

Wat dacht je er van als we gewoon zegen welke animatie de game moet afspelen?

Als je niks zegt over health gebeurt er ook niks met je health en zal gewoon de normale damage worden toegepast..

Geplaatst:
comment_1067215

Specifieke anims zijn niet mogelijk volgens mij, want dan heb je hit areas nodig (is mijn theorie tough, kan ook anders zijn). En dat is er denk ik (niet zeker) aleen bij het hoofd (head-shot) en de de rest van het lichaam.

Geplaatst:
comment_1067679

in gta3 kon je wel armen en benen eraf schieten, in SA is dat niet meer, eigenlijk best jammer, want dat vond ik er zo bruut uitzien. In ieder geval zal het dan naar mijn theorie mogelijk zijn hit areas te maken, aangezien de engine van GTA III hetzelfde is als GTA SA, alleen dan grafisch minder gepimpt.

Geplaatst:
comment_1067706

Beste mensen, ik heb weer een nieuwe render.

Op gtaforums hadden ze mij aangeraden om meer details te maken, zoals trappen e.d. waardoor het er realistisch uitziet. Deze dingen moeten nog gebeuren, maar iig is dit al een aardige screen.

truekwalitietyz8.jpg

stillackingxa9.jpg

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1068291

Bij deze een paar concept ontwerpen voor de Hud.

Info:

Het wapen icoon hier een sniper is alleen te zien als het nodig is dus als je van wapen wisselt.

Het zelfde geldt voor het geld alleen te zien als je in een winkel of iets dergelijks bent.

Het blauwe balkje is je zuurstof alleen te zien als je in het water bent.

De politie sterren zijn alleen te zien als er politie achter je aan zit.

De rode balk is je health.

De grijze balk is je armor.

Nu had ik toch het fantastische idee om de radar schijf doorzichtig te maken :puh:

opmerkingen zijn natuurlijk welkom.

Ook heb ik mijn idee voor de map kleuren erin laten zien:

-Blauwig gebouwen

-Grijs gangetjes open plaatsen buiten de straten

-Wit met zwarte omlijning straten

-Groenig gras/natuur

-Water is doorzichtig zoals in gta III

hudcn4.png

Nu wil ik jullie keuze weten als het om de radar schijf gaat..

Zie hiervoor de pol.

Voor de kleuren, plaatsing en gehele design van de Hud even een berichtje posten.

Geplaatst:
comment_1069163

Sorry voor de bump maar op hoeveel % zijn jullie nu?

Idee:

kunnen jullie cj veranderen??

ik vind hem er nu niet echt als een maffia kerel uitzien

misschien een marktplein vol mensen?? met kraampjes etcetra en er een schans voor

en hebben jullie al een cafetje voor de missies enzo??

ps: ik kan niet modden

ps2:misschien kunnen jullie dingen uit het spel the godfather halen of de film ervan

Geplaatst:
comment_1069350

ik denk rond de 15% ofzo,, want MS is begonnen aan een nieuwe stad.

In ieder geval word CJ verandert, ik denk dat over een tijdje een publieke release voor MS SA eraan zal komen. Vervolgens wilden wij verder gaan op GTA IV.

Geplaatst:
comment_1072771

Bij SA word het hoofd er niet echt afgeschoten. Hij word aleen heel klein gescaled zodat het lijkt dat hij weg is. Ik kijk vanavond de hitzones in, en dan kijk ik als er wat valt te coden ofzo :puh: . Armen en benen afschieten is trouwens niet echt realistisch.. Ook gaat het zowiezo niet mogelijk zijn om ledenmaten af te schieten in SA (zonder elke pedmodel opnieuw te riggen). In GTA3 zijn de ledenmaten apparte delen, zodat je ze af kan schieten (daarom zijn de peds ook crappy). Maar wat wel mogelijk is, als de hit zones er nog zijn is dat je een bepaalde animatie kan assignen aan bepaalde hitzones (been word geraakt, ped gaat strompelen..). GTA3 gebruikt trouwens geen echte ped rig struktuur..

Btw Tim, de SA engine verschilt meer dan die van GTA3 als je denkt...

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.