Jump to content
Geplaatst:
comment_313635

Oi,

!nf0

Tim, bigG en ik zijn al een tijde bezig met een project: GTA Unicorn City, er kwamen weinig mensen op deze mod af. Daarom hebben we beslotene te gaan fuseren met de mod: GTA: Mafia Stories. We zijn hun naam gaan houden aangezien Unicorn City (vertaling: eenhoorn stad) een beetje vaag is.

Voor de duidelijkheid: De mod word voor vc gemaakt. Blaster zal het later ook naar SA converteren. De 1ste beta voor publiek kun je dus voor zowel vc als sa verwachten.

Eilanden

--> Windy City - Dit word de stad uit het spel: Mafia

--> Seashore - Blaster - Linkereiland: woonwijken - Rechtereiland: Themaloos

--> Capital Island - Tim - Centrum

--> Industrial Island - Blaster - Industrie

--> Crowning Hills - bigG - Woongebieden

Status eilanden

--> Windy City - 0%

--> Seashore - 5%

--> Capital Island - 5%

--> Crowning Hills - 10%

--> Industral Island - 15%

Leden

Leaders:

DaBeast

Tim

Underleaders:

Blaster

Matiscus

Members:

SWYV A.K.A Sonny Yoshi

Crusader

RoadRunner

Mixpower

PG

Maurice

General Lee

Giorgo

LuXOD

T_N_T

MrShallwood (fa_leuk_en_lollig op dit forum)

Lots

*Binnenkort*

Screens

! Wat je op deze screens ziet is allemaal nog WIP, dit is niet het uiteindeliujke resultaat !

Screen 1

Screen 2

Screen 3

Screen 4

Screen 5

Screen 6

Screen 7

Screen 8

Screen 9

Screen 10

Screen 11

Screen 12

Screen 13

Screen 14

Screen 15

Screen 16

Screen 17

Screen 18

Screen 19

Screen 20

Trailers

Unicorn City WIP

Let op ! Deze trailer laat beelden zien die je niet in het uiteindelijke resultaat zal zien !

Downloads

*Binnenkort*

Meer info,

Site

Forum

Bewerkt: door Blaster27

• Reacties 5.1k
  • Bezichtigingen 127.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1072975

Ik denk toch op een of andere manier dat het maken van animaties erg moeilijk zal zijn. Kijk in 3ds max moeten we alles handmatig animeren, want we hebben geen motion capture :7

Maar toch kunnen animaties er dan toch niet zo realistisch uitzien. We moeten er dus voor kunnen zorgen dat we bewegingen kunnen genereren m.b.v. Euphoria engine,

Geplaatst:
comment_1074061

Hey mensen,

Ikzelf ben al een tijd bezig geweest met mijn eigen nieuwe CDC gedeelte. Het is nog niet af. Maar het begint tijd te worden dat er een publieke beta word gereleased voor SA, aangezien we daarna verder gaan op GTA IV.

Ikzelf heb nu een bepaald stuk van mijn gebied volgebouwd, maar ik vraag me af of het wel genoeg is voor een publieke beta. Ik denk dat mijn stadje toch te klein is. Nouja hier iig een topdown view.

Ik wil met die stukje verder gaan, en het details en genericks geven, en natuurlijk word een stuk van de kustlijn aangepast. Iig komt achter de stad crowning hills.

wat vinden jullie

greetz. Tim

post-3-1218563637_thumb.jpg

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1077730

MS is begonnen aan een nieuwe start. Het nieuwe CDC is al voor een groot deel af, en er word over een tijdje een release uitgebracht (publieke)

Vervolgens gaan wij met Mafia Stories verder op GTA IV, zodra deze is uitgekomen, (ik krijg hem 28 november)

Ook hebben wij een IRC channel, om daar te komen typ je in mIRC of in chatzilla:

/server irc.gtanet.com

en vervolgens

/join #mafiastories

greetz. Tim

Bewerkt: door Tim

Geplaatst:
comment_1080328
Wat jammer dat onze photoshopper gebanned is :7

Onze photoshopper is niet meer gebanned :D

En het nu barzini

Nieuwste reclame bord

2luyykn.jpg

Hammington.

mooi reclame bord, die graffity vind ik vooral mooi en appart, lol, het komt niet vaak voor dat je graffity ziet op Reclameborden, leuk idee!

Geplaatst:
comment_1080546

jullie hebben wel iedeen hoor kunnen jullie niet eerst een versie 1 uitbrengen? want je kan wel steeds dingen blijven verzinnen maar het houwt toch is een keer ergens op?? het is niet negatieve bedoeld maar gwn jullie verzinnen zo veel!

Geplaatst:
comment_1080855

op dit moment bouwt het zich lekker op. We hebben al een redelijk gedeelte wat binnenkort ingame komt, gepaard met een relase. We hebben op dit moment geen wilde ideeen meer.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.